• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.024 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ja en het werkt. Heb een hele mik aan films gekocht voor eigenlijk de helt v.d. prijs.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Dan ga ik d'r morgen maar eens heen!

Je kan bijvoorbeeld echt een koopje doen, ik heb Breaking Bad seizoen 1 en 2 zien liggen voor €15 per stuk op Blu-ray. Dan heb je dus 2 seizoenen voor €7.50 per stuk, en dat op Blu-ray!

Alleen ben ik niet van de series!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Zo heb ik ook een groot aantal Blu-ray's gekocht (vele 10 ps., dus nu 5 euro ps.!)... Zie aanschaf topic voor titels hehe

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Minotaures wrote:

Vanaf morgen zijn ALLE producten met een rond geel sticker links boven een product 2 halen, 1 betalen bij de Free Record Shop

Helaas niet veel wat ik waard vind om mijn geld aan uit te geven, maar het zijn wel veel artikelen zeg. De winkels worden wel kaler, bij 1 FRS in Groningen is de kelderverdieping al leeg en afgezet en de andere is ook veel leger dan normaal, een gehalveerd assortiment....

Er komt een faillissement aan?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Nee. Het lijkt maar zo en die vraag krijg ik vaak te horen.

Voor augustus willen ze alle (of de meeste) FRS gaan verbouwen naar een nieuw/modern stijl. Dus er gaan veel producten met flinke korting de deur uit, om ruimte te maken voor de wat nieuwere producten.

Daarnaast houdt de FRS zo ongeveer elk jaar een actie. Denk dus aan de uitverkoop vorig jaar (20, 30, 40 en zelfs 50% korting) of de Dinsey 1+1 hetzelfde jaar en die daarvoor.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

via Volkskrant :: Kubrick - actie.volkskrant.nl kun je gratis de dvd 2001: A space odyssey krijgen

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Life of Pi 3D Bluray alleen vandaag 19,99 € op YourGameZone.nl.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Sasja wrote:

via Volkskrant :: Kubrick - actie.volkskrant.nl kun je gratis de dvd 2001: A space odyssey krijgen

Bedankt voor de tip! Heb 'm al op Blu-ray maar toch maar gewoon besteld aangezien 't gratis is!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Inception Bluray in de 2 voor 10 € bij Blokker webshop. Verder staat er niet veel soeps tussen maar wel een film als the Graduate bijvoorbeeld.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Sasja wrote:

Bedankt! Heb m aangevraagd van t weekend en een mailtje gehad dat ie is verzonden.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Heeft iemand 2001 al in de brievenbus gehad?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ik nog niet

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Nope. Ook geen mailtje gekregen trouwens.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Same here. Ik heb wel een mail gekregen dat hij verzonden zou zijn.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

ik heb de dvd ook nog niet binnen

redsu

• 16 messages
  • 3 votes

Niets ontvangen nog

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Lekker gebakken lucht wat de Volkskrant heeft verkocht.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Minotaures wrote:

Nee. Het lijkt maar zo en die vraag krijg ik vaak te horen.

Voor augustus willen ze alle (of de meeste) FRS gaan verbouwen naar een nieuw/modern stijl. Dus er gaan veel producten met flinke korting de deur uit, om ruimte te maken voor de wat nieuwere producten.

Daarnaast houdt de FRS zo ongeveer elk jaar een actie. Denk dus aan de uitverkoop vorig jaar (20, 30, 40 en zelfs 50% korting) of de Dinsey 1+1 hetzelfde jaar en die daarvoor.

Toch wel bijna failliet he Daarnaast zijn de winkels nog steeds leger dan leeg. Het is niet meer leuk om de FRS in te lopen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Free Record Shop Nederland failliet

Baan verloren Minotaures?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Free Record Shop klonk altijd al alsof ze het niet echt zouden redden .

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Zavvi.nl heeft een aantal mooie aanbiedingen op de boxsets. De Alien Anthology voor nog geen tientje, de Rocky collectie voor € 15,45, The Fast and the Furious deel 1 t/m 5 voor maar € 15,89 en nog veel meer. www.zavvi.nl - Blu-ray Boxsets | Zavvi.nl

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

rep_robert wrote:

Lekker gebakken lucht wat de Volkskrant heeft verkocht.

Zojuist hier op de mat gevallen!

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Bij mij ook. Weliswaar in een kartonnen hoesje, maar nu kan ik wel eindelijk de film zien

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ik heb hem ook vandaag gekregen. Iedereen dus. Kartonnen hoesje kon ook niet anders. Nu heb ik 2001 lekker dubbel

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Nog niet hahaha. Het is voor mij en collega's afwachten.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

DVD-T wrote:

Zavvi.nl heeft een aantal mooie aanbiedingen op de boxsets. De Alien Anthology voor nog geen tientje, de Rocky collectie voor € 15,45, The Fast and the Furious deel 1 t/m 5 voor maar € 15,89 en nog veel meer. www.zavvi.nl - Blu-ray Boxsets | Zavvi.nl

Alien gisteren besteld. Ben nu naar Fast and Furious, Bourne collection en American Pie 1 - 4 aan het kijken. Waar kan ik zien of ze allemaal regio 2 zijn? Kon alleen Region B vinden.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Dat komt omdat regio 1, 2 etc voor dvd is en regio a, b voor Bluray. Regio B is Europa net als regio 2. Maar Zavvi.nl levert de producten vanuit Engeland dus die zou je gewoon kunnen afspelen.

Voor sommige is het alleen vervelend omdat er vaak geen NL ondertiteling op zit.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik zoek eigenlijk wel Nederlandse subs dus ik hoop dat de Alien box dat wel heeft... Jammer dat het verder niet wordt aangegeven bij de 3 andere boxen die ik op het oog heb.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

rep_robert wrote:

Ik heb hem ook vandaag gekregen. Iedereen dus. Kartonnen hoesje kon ook niet anders. Nu heb ik 2001 lekker dubbel

Ik zelfs driedubbel. Op Blu-ray, op DVD in zo'n snapper en nu deze!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.