• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.404 votes
Profile

Welke film mag nu weleens op dvd uitkomen?

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Ik wacht al een hele poos op de dvd releases van de films Underworld: Evolution, V for Vendetta en Ultraviolet.

bartsch

• 213 messages
  • 282 votes

Fikret8 wrote:

Ik wacht al een hele poos op de dvd releases van de films Underworld: Evolution, V for Vendetta en Ultraviolet.

Nou, armageddonfannetje van me, je hoeft er niet langer op te wachten dan een gemiddelde dvd:

Warner Home Video heeft de Amerikaanse Regio 1 DVD-release van V For Vendetta aangekondigd voor 1 augustus 2006. De Engelse Regio 2 DVD-release is aangekondigd voor 31 juli 2006.

V for Vendetta speelt zich af in een toekomstig, totalitair Groot-Brittannië en vertelt het verhaal van een jonge vrouw, Evey (Natalie Portman), die gered wordt uit een levensbedreigende situatie door een gemaskerde man (Hugo Weaving). Dit geheimzinnige figuur is enkel bekend bij de naam van "V". V is charismatisch en getraind in diverse vechtsporten en de kunst van het misleiden. Hij ontketent een revolutie wanneer hij zijn medeburgers oproept om op te staan tegen de tirannie en de onderdrukking. Evey ontdekt de waarheid achter de mysterieuze achtergrond van V en ook ontdekt ze de waarheid over haarzelf. Hiermee wordt ze zijn onverwachte bondgenoot bij zijn plan om vrijheid en gerechtigheid terug te brengen.

De film zal uitgebracht worden als 1-disk (zowel in Widescreen als Full Screen editie, voor een adviesprijs van $28,98 per stuk) en een 2-Disk special edition (enkel Widescreen, voor een adviesprijs van $34,99) waarvan de specificaties nog niet bekend zijn. Hieronder zie je het artwork van beide DVD's.

Update:

De extra's van de twee DVD's zijn inmiddels bekendgemaakt en de 1-Disc DVD is hetzelfde als disk 1 van de 2-Disk Editie.

Disc 1:

* Freedom! Forever!: Making V for Vendetta – The cast and crew of V for Vendetta reveal the intense filmmaking process

Disc 2:

* Designing the Near Future – A look at the artistic process of creating the frightening future world of V

* Remember, Remember: Guy Fawkes and the Gunpowder Plot – The history behind the story of Guy Fawkes

* England Prevails: V for Vendetta and the New Wave in Comics – The origins of the original V story is illuminated

* Cat Power Montage – Cat Power song played under images of the film

* Theatrical Trailer

* Easter Egg: Hidden Bonus: Saturday Night Live Digital Short

Ook is bekendgemaakt dat de Engelse Regio 2 DVD in juli zal worden uitgebracht. Ook hier betreft het twee verschillende versies, die dezelfde extra's zal bevatten als de Amerikaanse DVD. Op dit moment is de 2-Disk versie echter exclusief voor de webshop HMV. Of en wanneer deze 2-Disk versie ook bij andere winkels te koop zal zijn, is niet bekend.

En underworld evolution:

24-08-2006 Underworld Evolution Science Fiction Sony Pictures

Dit topic is meer bedoeld for films die wel al een tijd uit de bios zijn en nooit (behoorlijk) op dvd zijn gezet. Zolas bladerunner en cool as ice.

rondh

• 598 messages
  • 2308 votes

Die Brucke , Duitse oorlogsfilm over groepje jongens die een brug moeten verdedigen.

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8966 votes

Thursday, in NL versie he

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Wanneer komt Double Indemnity nou eens uit met Nederlandse ondertiteling???

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Net als vele anderen wacht ik al jaren op Blade Runner. Ik wordt er zo moe van...........

Maikeln

• 12 messages
  • 1 votes

Ik heb de Directors cut van VHS naar DVD overgezet, geïnteresseerd?

brucecampbell

• 3315 messages
  • 7363 votes

- little girl who lives down the lane (1976 met jodie foster)

- angst (schizophrena) (1983)

- eyes of a stranger ( 1981 met jennifer jason leigh)

- deadly tower ( 1975 met kurt russel)

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Leon als Special Edition R2NL.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Maikeln wrote:

Ik heb de Directors cut van VHS naar DVD overgezet, geïnteresseerd?

Die is toch gewoon te krijgen?

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Ik zoek al tijden Een kus van een Rus, de John Lanting-klucht...

• 1346 messages
  • 8966 votes

Hercules: The Legendary Journeys, films en tv serie seizoenen...*wachten en wachten*

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Slater wrote:

Hercules: The Legendary Journeys, films en tv serie seizoenen...*wachten en wachten*

Misschien lang wachten vanwege vrij lage IMDB-score?

XENA is wel uit op DVD, en heeft IMDB-score 6.6 bijvoorbeeld..

• 1346 messages
  • 8966 votes

Zou nergens op slaan, aangezien er slechtere films zijn dan de hele serie, en die films zijn ook op dvd gekomen.

Misschien dat het aan de productie ligt. Als het maar opschiet

• 1346 messages
  • 8966 votes

En xena is ook nog niet uit op DVD hoor, en anders is het geen regio 2.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Xena is alleen te verkrijgen in een US of een UK editie, hij is nooit in nederland op DVD verschenen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

lordsnoopy wrote:

Xena is alleen te verkrijgen in een US of een UK editie, hij is nooit in nederland op DVD verschenen.

Van XENA zijn inmiddels in R1 zes 6DVDboxsets verschenen, LINK.

Prijs per 6DVD-Boxset is € 24,58. Dan heb je totaal 1.056 minuten en ook vele extra's.

De kans, dat deze serie ook in R2 uitkomt lijkt mij erg klein.

DVDBoxset nr.1 verscheen al in april 2003 en nr. 6 in aug. 2005.

(afbeelding) ..(thumbnail)

De COMPLETE reeks: LINK 2 (€ 93,85).

• 1346 messages
  • 8966 votes

Ja, maar het blijft een tv serie, en het is ook nog eens net zoals Hercules zo goed als, en beidden zijn al op DVD in regio 1, maar er komen genoeg series ook HIER opnieuw in regio 2, daarom is het zo raar dat het bij deze 2 series 'tot nu toe' zo lang duurt.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Slater wrote:

Ja, maar het blijft een tv serie, en het is ook nog eens net zoals Hercules zo goed als, en beidden zijn al op DVD in regio 1, maar er komen genoeg series ook HIER opnieuw in regio 2, daarom is het zo raar dat het bij deze 2 series 'tot nu toe' zo lang duurt.

Tv-series als GUNSMOKE en THE BIG VALLEY zijn in andere regio's ookal jaren uit op DVD en in R2 weer niet.

Ik ga daar echt niet op wachten, tot ze ooit eens in R2 uitkomen.

(Mede daarom ben ik ook regio-unlocked.)

Een recente DVD-serie als DEADWOOD is vrijwel meteen in alle regio's uitgekomen.

Ravenstein

• 1524 messages
  • 518 votes

Ik zou op DVD (met nederlandse ondertitels wel te verstaan) volgende films willen beschikbaar zien:

Gunbus (aka Sky Bandits), The Quiet Earth, 2019: Dopo la Caduta di New York, Codename Wildgeese, I Predatori di Atlantide, I Guerrieri dell'Anno 2072 en vooral Yor, The Hunter From the Future

JockeyFull

• 13 messages
  • 33 votes

Braindead. Deze is wel al eens verschenen met nederlands ondertitels, maar is nu niet meer te vinden.

Verder ook: the happiness of the katakuris en tetsuo

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

The Keep van Michael Mann

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Inderdaad.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

Wil ik ook graag eens zien.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Once Around.

Naar mijn weten is de film alleen op DVD uitgekomen in de VS.

De film verdient een NL release.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5306 votes

JockeyFull wrote:

Braindead. Deze is wel al eens verschenen met nederlands ondertitels, maar is nu niet meer te vinden.

Verder ook: the happiness of the katakuris en tetsuo

Die uitgave was op z'n zachtst gezegd ook respectloos. Wil deze film heel erg graag hebben, maar dan wel in een fatsoenlijke uitgave met goed beeld en geluidskwaliteit, en leuke extra's.

Quentin

• 10202 messages
  • 8540 votes

AmnesiA los op dvd, zoals Art in het Koolhoven-topic aangaf.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

De serie FireFly met Nederlandse ondertiteling.

Liwwie

• 151 messages
  • 329 votes

robin00787 wrote:

Net als vele anderen wacht ik al jaren op Blade Runner. Ik wordt er zo moe van...........

Die is er toch allang... tenminste wel bij mij thuis... minstens al een jaar...

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

^ Alleen de Director's Cut versie (de rotste versie).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.