- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Kunnen we bij de tv overzicht, ook een overzicht krijgen van de duitse zenders, die in Nederland te zien zijn?
De laatste tijd zijn daar veel klassiekers te zien..
Ik stel voor dat we eerst met Vlaanderen beginnen?
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ketnet en de andere Belgische zender die in NL te zien is, staan al in de lijst, de duitse zenders nog niet.
Maar jij wil zeker de hele belgische overzicht?
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ketnet en de andere Belgische zender die in NL te zien is, staan al in de lijst, de duitse zenders nog niet.
Maar jij wil zeker de hele belgische overzicht?
Tjah, VT4, VTM, Kanaal 2, VijfTV en eventueel Vitaya zouden niet misstaan in een volledig televisie-overzicht.
bartsch
-
- 213 messages
- 282 votes
Ik heb niet te ver teruggelezen, maar ik heb vaak dat ik bij de eenna laatste pagina (qua commentaar) aankom en er geen reactie veld staat onderaan...
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Er is iets met de pagina's aan de hand , bij verschillende filmgames bijvoorbeeld kan je wel naar de laatste pagina
maar geeft hij aan dat hij nog op de vorige zit en kun je ook geen nieuw bericht plaatsen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Tjah, VT4, VTM, Kanaal 2, VijfTV en eventueel Vitaya zouden niet misstaan in een volledig televisie-overzicht.
Als je nou eens rondkeek, je zou zien dat er al een paar jaar een topic over geopend was. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal eens uitzoeken hoe het zit met die pagina-probleempjes, zijn ongetwijfeld gerelateerd aan de "geen-bijna-lege-pagina's-meer-laten-zien" aanpassingen van onlangs
starbright boy (moderator films)
-
- 22414 messages
- 5114 votes
Even iets kleins: Onlangs zijn er twee films die ik heb toegevoegd (om begrijpelijke redenen) verwijderd van Moviemeter. Toch blijft mijn toevoegaantal op 100 staan. Die twee gaan niet van mijn totaal af.
Niet zo belangrijk, maar het viel me op.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maar mij de nieuwe 'Mijn Films' duurt het heel lang voordat ik een film in een map heb. Ligt dat aan mijn computer? De rest van de site gaat wel gewoon super snel.
Als ik het in IE doe dan gaat het wel goed. Ligt dus bij Opera
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Toch blijft mijn toevoegaantal op 100 staan.
Ze gaan er (of zijn er inmiddels) wel af. Dat duurt een aantal dagen.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Als je nou eens rondkeek, je zou zien dat er al een paar jaar een topic over geopend was. 
Eigenlijk reageerde ik hierop:
Kunnen we bij de tv overzicht, ook een overzicht krijgen van de duitse zenders, die in Nederland te zien zijn?
Geef toe dat het maar al te raar zou zijn om Duitsland voorrang te geven op Vlaanderen. Dat er reeds een topic (en géén televisieoverzicht) bestond wist ik overgens niet, dus toch bedankt om me erop te wijzen. Toch niks om je boos over te maken, Speedy? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Je niet wegstoppen onder de tafel, je zei letterlijk:
En dat overzicht is er al van november al twee jaar. 
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Je niet wegstoppen onder de tafel, je zei letterlijk:
En dat overzicht is er al van november al twee jaar. 
Ok, jij wint. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ze gaan er (of zijn er inmiddels) wel af. Dat duurt een aantal dagen.
Bij de eerst volgende toevoeging wordt de boel weer opnieuw berekend en is het weer rechtgetrokken. Ik zal even uitzoeken waarom dat niet ook gebeurt bij het verwijderen van een toegevoegde film.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
What the fuck...?
Telkens als ik nu op een onderwerp klik in het forum, en ik wil de laatste pagina zien gaat hij automatisch telkens een pagina terug 
Dus zoals in dit 'Het grote opmerkingen' topic, ik wil naar pagina 268, maar hij gaat naar 267 
Om toch te kunnen reageren (want onderaan de pagina staat niets...) moet ik op 'Nieuw bericht' klikken, best rot zo..
Iemand die het ook heeft of een oplossing weet? (gister had ik het nog niet)
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik heb dat de afgelopen paar dagen ook een paar keer gehad.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ik vind het fantastisch dat je kan zoeken naar films waarop je gestemd hebt per land of genre. Helemaal geweldig.
Echter, als je de zoekresultaten bekijkt, staan er films tussen waarbij het desbetreffende land pas op de vijfde of zesde plaats komt. Deze films hebben vaak vrij weinig te maken met dat land.
Zo kreeg ik bij franse films Duck Tales als resultaat en het ontzettend franse 40 days & 40 nights. 
Zou het misschien mogelijk gemaakt kunnen worden om alleen op het éérste land of genre te zoeken bij films waarop je gestemd hebt?
U-96
-
- 11875 messages
- 2082 votes
Misschien een leuk idee voor de Top10 dat je net als bij de updates een gekleurd ikoontje voor de filmtitel ziet staan als er updates zijn? Lijkt me wel handig.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Of je klikt bij je top 10 op "naar mijn updates".
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zou het misschien mogelijk gemaakt kunnen worden om alleen op het éérste land of genre te zoeken bij films waarop je gestemd hebt?
Ik zal daar eens naar kijken, er staat me iets van bij dat die optie er vroeger wel was.
U-96
-
- 11875 messages
- 2082 votes
Of je klikt bij je top 10 op "naar mijn updates".
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je in je profiel kunt zien dat er updates voor je Top10 zijn.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je weet toch welke films er in je top 10 zitten en als je "Mijn updates" checkt, dan zie je toch vanzelf wel of de tien films die voor jou belangrijk zijn nieuwe berichten hebben?
U-96
-
- 11875 messages
- 2082 votes
Klopt, maar het is sowieso een leukigheidje dat naar mijn idee zeker niet slecht zou zijn.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik vind het fantastisch dat je kan zoeken naar films waarop je gestemd hebt per land of genre.
Heb deze verandering nooit meegekregen. Hoe kan je bij een user tussen zijn stemmen zoeken op genre of land?
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Zou het niet leuk zijn als je bij je profiel een lijst krijgt waarbij je kunt zien van welke regisseur of acteur je het meest gezien hebt. Dan krijg je dus een soort top10.
Ik zou het erg handig vinden..
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Zou het niet leuk zijn als je bij je profiel een lijst krijgt waarbij je kunt zien van welke regisseur of acteur je het meest gezien hebt. Dan krijg je dus een soort top10.
Ik zou het erg handig vinden..
Per acteur gaat denk ik niet werken, omdat er maar een paar bij de film staan. Per regisseur is het denk ik een goed idee. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
[asskissmodus] Ik heb geen klagen. Ben zeer tevreden zoals MM nu is. Misschien de zoekfunctie nog een beetje verscherpen, maar als dit ten koste van de snelheid van de site is, hoeft het voor mij zeer zeker niet.
Op de drie jaar dat ik hier 'gebruiker' ben heeft Jordy en de rest van de crew hier al ongelooflijk werk verricht, waarvoor dank. Het mag ook eens gezegd worden. [/asskissmodus] 
Vive La Fête
-
- 153 messages
- 545 votes
What the fuck...?
Telkens als ik nu op een onderwerp klik in het forum, en ik wil de laatste pagina zien gaat hij automatisch telkens een pagina terug 
Dus zoals in dit 'Het grote opmerkingen' topic, ik wil naar pagina 268, maar hij gaat naar 267 
Om toch te kunnen reageren (want onderaan de pagina staat niets...) moet ik op 'Nieuw bericht' klikken, best rot zo..
Iemand die het ook heeft of een oplossing weet? (gister had ik het nog niet)
Ik heb hier idd ook last van!
In mijn geval bij het southpark topic.
Nog meer mensen hier last van?
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Nog een verzoekje voor Jordy. Is het niet mogelijk om steeds de pagina die te zien is bij films steeds vol te zetten met de laatste berichten? Nu heb je om de zoveel tijd maar 1 of 2 berichten staan (op een nieuwe pagina) en dan kun je niet direct zien waar het een reactie op was.
Dit is inmiddels gedaan
Dit is er dan ongetwijfeld aan de hand.
edit: kan me wel voorstellen dat het verwarrend is, trouwens. Kun je niet de laatste pagina 2 berichtjes langer maken, Jordy? Dat je dus niet ziet dat er een volgende pagina is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.