- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Volgens mij waren ze soms ook blauw, maar meestal wit. But who cares? Die sitekleuren staan helemaal niet fout. En zo heb je ook nog eens de "acties" en de paginanummering goed in beeld. Ik kan er wel aan wennen.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik kijk er nu met een frisse blik naar, en blijf de huidige oplossing mooier vinden. Ik begrijp niet waarom je liever op ELKE pagina een groot lelijk blauw blok hebt, dan op SOMMIGE pagina's en klein blokje in de site-kleuren.
Eens, het is de gewenning die je een blauw-rechter-blok tot een vage blindspot maken 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Kan je meerdere films tegelijk uit ''Mijn Updates'' verwijderen?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Die ads zijn ook helemaal geen probleem maar het is wel erg irritant dat het berichtengedeelte van de site niet meer netjes in het midden staat. Vraagt waarschijnlijk gewenning, maar toch.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sja. Open nu.nl of andere sites met een menu links en je hebt precies hetzelfde.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Dat is nog geen excuus om het hier te doen
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het maakt niet uit dat het eigenlijk zo hoort, het is gewoon een omschakeling van wat je vroeger had, that´s all.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Je scrollt altijd meteen naar beneden om discussies te lezen. Het grootste deel van de tijd staat de pagina dus niet netjes gecentreerd.
Ik stel voor om het weer terug te zetten. Dus het kader gecentreerd, niet kader+menu.
U-96
-
- 11875 messages
- 2082 votes
Is het mogelijk om 'mijn updates' in eens te legen? Of moet ik elke film één voor één verwijderen uit die lijst? Ik had nl. per ongeluk de hele updates-pagina toegevoegd aan 'mijn updates'.
Ik heb dat ook een keer meegemaakt. Ik wou ze toen ook allemaal in 1 keer weghebben, maar er is een betere oplossing voor. Gewoon tijdens het lezen van je updates alle titels verwijderen die je niet kent. Het duurt dan wel lang.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je scrollt altijd meteen naar beneden om discussies te lezen. Het grootste deel van de tijd staat de pagina dus niet netjes gecentreerd.
Ik stel voor om het weer terug te zetten. Dus het kader gecentreerd, niet kader+menu.
Ik zal eerst even een dag of wat aankijken of uberhaupt de gehele oude situatie niet teruggezet wordt. Het lijkt nl. op eerste gezicht niet zo veel verschil te maken.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Wat misschien een rare vraag is maar kan er geen knop komen om misbruik te melden voor misplaatste stemmen?
aegron
-
- 4030 messages
- 1269 votes
Wat misschien een rare vraag is maar kan er geen knop komen om misbruik te melden voor misplaatste stemmen?
Dat zou een heel goed idee zijn ja!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
En wat is volgens jou een 'misplaatste stem' dan? Ieder zijn mening dacht ik zo.
Als er overduidelijk sprake is van stemfraude, (als bijv. iemand de top 10 een 0.5 geeft, en de flop 10 een 5.0) of bij twijfelgevallen, kun je een pm sturen naar een moderator.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, en als er een "knop" is dan linkt die meteen naar een mail naar de mods. Luxe dat wel, maar wel eenvoudiger. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Experiment met nieuwe plaats van de ads is weer voorbij, er kan weer rustig geslapen worden.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Experiment met nieuwe plaats van de ads is weer voorbij, er kan weer rustig geslapen worden.
Heel erg bedankt, ik heb toetsweek.
Zal vanaf nu goede cijfers gaan halen!
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
*Schuift beeldscherm weer twee centimeter naar rechts*
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
(Zucht), vond het eerlijk gezegd een minder geslaagd experiment. Niet voor herhaling vatbaar, wat mij betreft...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Zeurden we teveel? 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
En wat is volgens jou een 'misplaatste stem' dan? Ieder zijn mening dacht ik zo.
Als er overduidelijk sprake is van stemfraude, (als bijv. iemand de top 10 een 0.5 geeft, en de flop 10 een 5.0) of bij twijfelgevallen, kun je een pm sturen naar een moderator.
Geld dat ook voor users die films uit een bepaald land automatisch 5* geven en Amerikaanse film uit de top10 van de toplijsten 0,5* geven 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
er kan weer rustig geslapen worden.
Gelukkig, die slaappillen zijn ook niet alles.
Heel erg bedankt, ik heb toetsweek.
Zal vanaf nu goede cijfers gaan halen!
Same here 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Merken anderen toevallig ook dat bij hun de indeling van de pagina steeds verandert? Hiermee bedoel ik dat een berichtje dat eerst onder aan de pagina stond even later het 3e berichtje is op de pagina.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Yep, is mij ook opgevallen. Maar lijkt me geen wereldramp.. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Nee, maakt me niets uit, maar ik vraag me af hoe dat kan en of ik niet de enige was. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als je even terugleest zie je dat er een nieuwe functie is gekomen, namelijk dat de eerste pagina die je ziet altijd vol staat. Of bedoel je dat niet?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Bijvoorbeeld een stem uitbrengen op een film die nog in productie is (en die niemand nog gezien kan hebben).
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Er valt me nog iets vreemds op. Marathon Man verdween vorige week uit de toplijst vanwege een te laag gemiddelde, maar dat gemiddelde is een paar dagen terug verandert en staat nu op 3,71. Dan zou hij dus weer terug moeten komen in de lijst. Hoe kan dit?
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Kunnen we bij de tv overzicht, ook een overzicht krijgen van de duitse zenders, die in Nederland te zien zijn?
De laatste tijd zijn daar veel klassiekers te zien..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.