- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het lijkt me ook niet zo nuttig om hier 30 berichten te krijgen in de trand van "heb ik ook!" en "ja ik ook!", vooral als het al in het "voor je iets meldt..."-topic staat.
Het probleem van het ontbrekende "snel reageren"-veldje is opgelost, dat probleem van een laatste pagina die niet te bereiken is kan ik helaas niet reproduceren ?? Waar zie je dan bv. precies zo'n link naar pagina 268 staan (als er maar 267 zijn).
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Waar nu 325 vetgedrukt staat hieronder staat dan ook een 326 niet vet gedrukt, en als je daarop klikt wordt gewoon opnieuw pagina 325 geladen. Het nummer 326 blijft dan gewoon staan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
opvallend, aangezien ik geen 326 link zie
zal er eens induiken
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12858 votes
Is wel vaker voorgekomen bij die knock-out topics.
Wat wel zo is, is dat wanneer je het topic opnieuw opent (dus de pagina niet zelf refresht of zelf een nieuwe post plaatst) alles wel weer goed staat. Misschien zit er daar ergens iets fout ?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
opvallend, aangezien ik geen 326 link zie 
Nee, nu staat die er ook niet, maar straks als de pagina 'overvol' is (over 6 berichten dus
) dan wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat wel zo is, is dat wanneer je het topic opnieuw opent (dus de pagina niet zelf refresht of zelf een nieuwe post plaatst) alles wel weer goed staat. Misschien zit er daar ergens iets fout ?
Ahaaaa, dan weet ik het wel, thanks.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kan het nog steeds niet reproduceren, dus komt later wel. Het gezeur met ontbrekende "quickreply"-formuliertjees lijk nu wel opgelost?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik vind het fantastisch dat je kan zoeken naar films waarop je gestemd hebt per land of genre.
Heb deze verandering nooit meegekregen. Hoe kan je bij een user tussen zijn stemmen zoeken op genre of land?
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Niet bij andere gebruikers, alleen waar je zelf op gestemd hebt. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ok. Maar nu vraag ik me nog steeds af hoe ik dat kan doen. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nu weet ik het ook. Bedankt. Leuk om weten. 
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Geen dank, superfunctie inderdaad. 
Ik heb wel nog een opmerking over de verandering, waarbij de eerste paar posts van een nieuwe pagina terug op de oude pagina worden gezet voor het overzicht.
Mijns inziens is voegt dit namelijk nauwelijks wat toe en brengt het meer verwarring dan dat het overzicht creëert.
Als pagina 1 vol raakte was het vroeger zo dat de nieuwe posts op pagina 2 kwamen te staan. Erg logisch.
Nu is het echter zo veranderd, dat het forum-overzicht en de updates foute informatie geven. Een voorbeeld:
Op het forum-overzicht staat bij een topic dat er 2 pagina's aan berichten zijn. Als je naar dat topic gaat blijken nieuwe posts er nog bijgepropt zijn op pagina 1. Gevolg is een lege pagina (pagina 2), die niet eens beschikbaar is om te bekijken. Met een pagina die niet te bekijken is, wek je de indruk dat er op die pagina berichten staan die je niet kunt lezen. Of anders gezegd, dat er een bug in de site zit waardoor de laatste pagina niet altijd weergegeven kan worden.
Er zijn al verschillende klachten hierover geweest en ik vind het zelf ook vrij irritant. Posts die verspringen van pagina naar pagina brengen daarbij meer verwarring dan overzicht.
Ik zou deze verandering dan ook graag ongedaan gemaakt zien.
manic
-
- 474 messages
- 1385 votes
Ik heb gezocht en geen oplossing gevonden voor het volgende:
bij mijn updates/ mijn regisseurs zie ik helemaal niks.
In plaats daarvan zie ik ze onder de tab "films" verschijnen als er nieuws is over de films van één van mijn regisseurs.
Komt er alleen een update als er iets óver die regisseur is te vinden? (het blijft leeg)
otherfool
-
- 18529 messages
- 3403 votes
Snakevega heeft liefst 2x Top Gun in zijn top 10 staan... dat zou toch niet moeten kunnen?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Het viel me zojuist op dat het aantal stemmen etc. niet klopt bij deze regisseur:
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Zou het niet leuk zijn als je bij je profiel een lijst krijgt waarbij je kunt zien van welke regisseur of acteur je het meest gezien hebt. Dan krijg je dus een soort top10.
Ik zou het erg handig vinden..
Dit kan blijkbaar niet oke..
Kan er bij de films niet aangegeven worden of ze Oscars gewonnen hebben of hoeveel keer ze genomineerd zijn??
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zou deze verandering dan ook graag ongedaan gemaakt zien.
Of ik fix gewoon het bugje?
Kan het nog steeds niet reproduceren, overigens. Een topic als "films die niet in de top 250 horen" heeft, met 63 berichten en bij 30-berichten-per-pagina instellingen, gewoon 2 paginalinkjes in het topicoverzicht. Ben dus benieuwd naar specifieke voorbeelden waar het fout gaat.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb gezocht en geen oplossing gevonden voor het volgende:
bij mijn updates/ mijn regisseurs zie ik helemaal niks.
In plaats daarvan zie ik ze onder de tab "films" verschijnen als er nieuws is over de films van één van mijn regisseurs.
Komt er alleen een update als er iets óver die regisseur is te vinden? (het blijft leeg)
Regisseurupdates gaan over de discussie die bij de regisseur staat, niet zijn films.
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Kan het nog steeds niet reproduceren, overigens. Een topic als "films die niet in de top 250 horen" heeft, met 63 berichten en bij 30-berichten-per-pagina instellingen, gewoon 2 paginalinkjes in het topicoverzicht. Ben dus benieuwd naar specifieke voorbeelden waar het fout gaat.
Ik heb het idee dat het alleen voorkomt als ik vanuit de updates-pagina op het oranje icoontje klik (naar de oudste post die ik nog niet gelezen had). Dan zie ik dus een extra (onbereikbaar) tabblad onderaan. De site staat dan trouwens helemaal bovenaan 'gefocust' (heet dat zo?) en niet bij het bericht dat eigenlijk zou moeten.
Helaas heb ik op het moment geen voorbeeld, maar ik laat het weten als ik het weer tegenkom.
(ik gebruik Firefox 1.0.7)
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
Nu op MuM in het Lowlands-topic. Dit is mijn url op dit moment:
http://www.musicmeter.nl/forum/15/169/150#177
(en nu maar hopen dat jij dit ziet voordat er iemand in dat topic post....)
Koekebakker
-
- 2540 messages
- 3981 votes
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
De film Blackadder Back & Forth (1999) is van de site verwijderd. Reden: te kort filmpje (33 min.).
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Naast de Forum- ,films- en regisseursupdates zou het leuk zijn als er een acteurs/actrices update zou komen, wat vinden jullie?
teunz
-
- 57 messages
- 1253 votes
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nee.
United 93 is de grote bioscoopknaller.
Flight 93 is de flauwe TV-film.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Nee, de ene is een TV film, de andere is een bioscoopfilm.
Ze maken alleen allebei gebruik van hetzelfde waargebeurde verhaal.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.