- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Is er al een topic in de trant ''tips: wat er gisteren op tv was / wat er vanavond op tv komt (op het gebied van film op alle mogelijke zenders)''.
Zo zag ik gisteren een leuk en interessant deel van A history of horror with Ma.... Het eerste deel heb ik helaas gemist, maar aankomende nacht om 0.20u zit ik vast en zeker klaar voor het derde en laatste deel!
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Hier kan je eventueel de aandacht op een bepaalde film vestigen: Film >> Filmgames >> Welke film vandaag?
thefan
-
- 21 messages
- 2739 votes
Ik heb een probleem en wel de volgende:
Ik kan films niet meer toevoegen of beoordelen. Heb het al op meerdere pc's geprobeerd. Is er iemand die weet hoe dit komt en hoe ik er vanaf kom?
Bedankt
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
cookies en tijdelijk i-netbestanden verwijderen helpt bijna bij alles hier. Dus probeer dat eerst maar even.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij de topics die wat zwaarder zijn(met youtube en zo) krijg ik heel vaak de volgende melding en dan duurt het laden godsgruwelijk lang. Had ik nooit last van. iemand anders ook last van?
Melding is:
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.
Script: http://www.moviemeter.nl/libs/mootools-1.2.5-core-yc.js?cb=20080614:1
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Zijn er performance issues met de site? Al een hele ochtend zo goed als onbereikbaar of tergend traag. Lijkt nu wel beter te gaan...
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Gister avond (ik meen) rond een uur of 12 kon ik op alle sites komen behalve op MM,
Vanochtend rond een uur of 9 weer ingelogd en niks aan de hand.
Ook nu geen problemen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Om 00.00 ligt dr site er even uit, minuutje of 2. Dat heeft iedereen.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Wat een ramp! 2 minuten zonder MovieMeter.
Ik kan t allemaal maar net aan 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Je moet een hobby van 2 minuten gaan zoeken. Ze zijn er.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Even je hoofd uit het raam steken om frisse lucht te happen, een toiletbezoek, even snel de douche in en uit springen.. dan hoef je dat niet meer in de overige tijd te doen. 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2934 votes
Ik het het ook, gewoon een middernacht dutje doen volgende keer! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Even je hoofd uit het raam steken om frisse lucht te happen, een toiletbezoek, even snel de douche in en uit springen.. dan hoef je dat niet meer in de overige tijd te doen.
Same thoughts, dat zijn de "snel even alles doen" 2,5 minuutjes altijd 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Beviel net best goed eigenlijk, thnx voor de tip Eline 
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Site is vandaag enorm traag!
Begon einde van de middag en lijkt nog niet minder te worden.
Rest van internet hier doet het prima.
Meer mensen met het zelfde probleem?
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2934 votes
Neither. Werkt prima. Had gister om 00:00 wel weer even geen contact though.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat is elke dag om 0:00 zo, volgens mij voor een back-up.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2934 votes
Ah okee. Vond het al zo toevallig telkens 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Tip: pen en papier!
Dat Forumtopic schiet volgens mij helaas zijn doel een beetje voorbij....
Het heeft gewoon een ander doel gekregen 
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Ik heb eigenlijk tot op heden nog steeds moeite met de wijziging van de recente-stemmenlijst. Leek wel een kwestie van wennen, maar dat wil er maar niet van komen. Onderhond of Prudh's suggesties lijken mij toch wel potentieel genoeg om in overweging genomen te worden.
Leuke toevoeging op de home page, goed bedacht. Wel vind ik het zonde dat de recente stemmen gewijzigd zijn, die lijst had wat mij betreft dubbel zo groot gemogen, in plaats van korter. Misschien een idee om dat per user aanpasbaar te maken, zoals berichtvolgorde en het aantal berichten per pagina?
Zat ik ook al aan te denken. Tien als standaard, maar wellicht een optie om tot 20 of 30 te gaan? Zelfde idee als "berichten per pagina".
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is een korte beknopte lijst onder aan het profiel, en een uitgebreid overzicht in het filmlog, dat lijkt me toch genoeg.
Dat laatste voorstel zou ik eventueel nog wel een leuk idee vinden voor de mensen die alleen in stemmen zijn geinteresseerd en niet in posters en meningen, maar dit heeft voor mij niet de hoogste prioriteit, sorry.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat krijgen we dan als we 12,50 per jaar betalen ok?
Brimmi
-
- 344 messages
- 1362 votes
Hebben jullie eigenlijk al eens gedacht aan betaalaccounts met extra opties? 
Bijv. bannervrij of dat je de homepage zelf kan inrichten voor wat jij handig vindt... Er zullen vast wel mensen gebruik van maken 
of gaat dat tegen jullie principes in
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Maar sinds vorige week is Metalfist óók Crewlid voor de TV-vertoningen op de Vlaamse zenders.
Dus misschien moet die tekst worden aangepast, en dat je bv. een PM kunt sturen naar Henk voor de Nederlandse TV-vertoningen, én naar Metalfist voor de Vlaamse TV-vertoningen?
Is dat mogelijk?
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Als ik bij MovieMeter userpics klik, ga ik automatisch naar pagina 270, terwijl het laatste bericht op pagina 272 staat. Ben ik de enige die dit heeft?
Heb ik ook gehad.
Tip: Topic uit je "Mijn updates" verwijderen, en daarna opnieuw aanvinken!
Maar dat wist je al zie ik... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.