• 178.404 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.150 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Albañiles, Los (1976) staat 2 x op de site.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Jep, is al gemeld

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Brimmi wrote:
Hebben jullie eigenlijk al eens gedacht aan betaalaccounts met extra opties?
Bijv. bannervrij of dat je de homepage zelf kan inrichten voor wat jij handig vindt... Er zullen vast wel mensen gebruik van maken

of gaat dat tegen jullie principes in

Alsof je naar een garage gaat, een auto wil kopen voor 15.000 euro en dan bij het afrekenen tegen de dealer zegt "Is 16.000" ook goed?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

@SnakeDoc (en Brimmi) Het is blijkbaar niet zo gek als je denkt: Check dit topic.

Brimmi

• 344 messages
  • 1362 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Alsof je naar een garage gaat, een auto wil kopen voor 15.000 euro en dan bij het afrekenen tegen de dealer zegt "Is 16.000" ook goed?

Dat is wel een hele vreemde vergelijking. Er zijn al duizenden websites die dat betaalmodel hanteren, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt.

Dit is niet de plek om deze discussie te gaan voeren, maar ik wilde toch even reageren op je vreemde reactie.

SelmaDuim wrote:

@SnakeDoc (en Brimmi) Het is blijkbaar niet zo gek als je denkt: Check dit topic.

Bedankt, had ik nog niet gezien. Mooi dat daar al ontwikkeling in is.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Brimmi wrote:
Hebben jullie eigenlijk al eens gedacht aan betaalaccounts met extra opties?
Bijv. bannervrij of dat je de homepage zelf kan inrichten voor wat jij handig vindt... Er zullen vast wel mensen gebruik van maken

of gaat dat tegen jullie principes in

En selectieve forumtopics voor betalende eliteploeg zeker? De eerste 25 films mag je gratis beoordelen...

Brimmi

• 344 messages
  • 1362 votes

Ik bedoelde opties die het gebruik van de site voor jou persoonlijk gemakkelijker maken, en waar andere users geen last van hebben (ze zullen het niet eens merken, behalve dat er misschien in je profiel staat dat je een betalende user bent).

Dus meer customizen en geen reclame

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

De film Hall Pass staat er 2 keer op

Hall Pass (2011)

Hall Pass (2010)

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Klopt, foutje van mij. Ik heb kappeuter al een pm gestuurd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Gefixed.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Dank!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

En ikke maar denken dat ik eindelijk een leuke toevoeging heb Ben ik net te laat, grrrrrrrr

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Brimmi wrote:

(quote)

Dat is wel een hele vreemde vergelijking. Er zijn al duizenden websites die dat betaalmodel hanteren, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt.

Dit is niet de plek om deze discussie te gaan voeren, maar ik wilde toch even reageren op je vreemde reactie.

(quote)

Bedankt, had ik nog niet gezien. Mooi dat daar al ontwikkeling in is.

Ik bedoelde eigenlijk, ... waarom zou je vragen om te betalen als je op dit moment van alles gratis gebruik kan maken!

Brimmi

• 344 messages
  • 1362 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Ik bedoelde eigenlijk, ... waarom zou je vragen om te betalen als je op dit moment van alles gratis gebruik kan maken!

Kan jij de indeling van de MM frontpage voor jezelf aanpassen? Ik niet hoor.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Brimmi wrote:

(quote)

Kan jij de indeling van de MM frontpage voor jezelf aanpassen? Ik niet hoor.

Nee maar om daar nou gelijk voor te betalen !?

Brimmi

• 344 messages
  • 1362 votes

SnakeDoc wrote:

(quote)

Nee maar om daar nou gelijk voor te betalen !?

Ja dus. Een site beheren is ook niet gratis. Ik denk dat er genoeg mensen van deze optie gebruik zouden maken, ook al moesten ze ervoor betalen. Niet iedereen is zoals jij.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik zeg niet dat ik er geen gebruik van zou maken,... maar waarom zou je ergens voor willen betalen als je als klant (want je bent ook geen crew neem ik aan) van alles gratis gebruik kan en mag maken !?!

Dat het voor de makers en werknemers van MovieMeter misschien wel aantrekkelijk is dat begrijp ik. Maar om daar nou als gratis gebruiker om te vragen !?!

Wees blij dat het allemaal kosteloos is. In tijden van crisis

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Misschien komt het nog in je op dat er mensen zijn die het beste voor hebben met de toekomst van MovieMeter en het daarom niet erg vinden om een klein bedragje per jaar te betalen...

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Nogmaals, als dat zou moeten dan zou ik er ook aan mee doen.

Als men verlegen zit om euro's bij MM dan kunnen ze een link maken die verwijst naar een donatie pagina.

En als er geld in t laatje moet komen om alles te kunnen bekostigen dan kunnen ze inderdaad betaal accounts maken.

Maar om daar nou om te vragen!?!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Volgens mij gaat hier iets mis: http://www.moviemeter.nl/forum/18

Het topic Meest ondergewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB) verdwijnt half. Evenals Meest overgewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB)

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

In het bantopic staat niet vermeld of iemand tijdelijk dan wel definitief geband is. Wordt dit bewust niet vermeld?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Op het moment dat iemand geband wordt, is dat in principe gewoon definitief. Er kan echter later besloten worden iemand nog een kans te geven.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Wanneer je een zoekopdracht binnen het forum uitvoert is het niet altijd duidelijk waar je zoekterm in de berichten voorkomt. Is hier een kleurtje (underline, bold o.i.d.) aan mee te geven, zodat je niet alles na hoeft te lezen, maar direct kunt zien waar de term staat?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Is er al toch al?

Als je op 'underline' zoekt:

(afbeelding)

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dan werkt dat niet op de Mac (FF, Safari en Chrome). Of zoek je via CMD/CTRL-F in de browser zelf?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het werkt wel als je een topic zoekt, niet als je in een topic zoekt

het staat op de lijst om het zoeken in discussies (ooit) flink onder handen te nemen, ik vind deze markering ook niet zo'n hele mooie en/of gebruikelijke oplossing

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ah, ok, dan is dat duidelijk. Thanks! Dan gebruik ik gewoon nog cmd-f en de 'highlight all' optie.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

chevy93 wrote:

Volgens mij gaat hier iets mis: http://www.moviemeter.nl/forum/18

Het topic Meest ondergewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB) verdwijnt half. Evenals Meest overgewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB)

ik ga waarschijnlijk komend weekend wat grafische wijzigingen doorvoeren, waardoor dit opgelost moet zijn

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

planet_of_death had er geen zin meer in?

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Wat betekent de smiley eigenlijk ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.