- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Albañiles, Los (1976) staat 2 x op de site.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Hebben jullie eigenlijk al eens gedacht aan betaalaccounts met extra opties?

Bijv. bannervrij of dat je de homepage zelf kan inrichten voor wat jij handig vindt... Er zullen vast wel mensen gebruik van maken

of gaat dat tegen jullie principes in
Alsof je naar een garage gaat, een auto wil kopen voor 15.000 euro en dan bij het afrekenen tegen de dealer zegt "Is 16.000" ook goed?
Brimmi
-
- 344 messages
- 1362 votes
Alsof je naar een garage gaat, een auto wil kopen voor 15.000 euro en dan bij het afrekenen tegen de dealer zegt "Is 16.000" ook goed?
Dat is wel een hele vreemde vergelijking. Er zijn al duizenden websites die dat betaalmodel hanteren, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt.
Dit is niet de plek om deze discussie te gaan voeren, maar ik wilde toch even reageren op je vreemde reactie.
@SnakeDoc (en Brimmi) Het is blijkbaar niet zo gek als je denkt: Check dit topic.
Bedankt, had ik nog niet gezien. Mooi dat daar al ontwikkeling in is.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Hebben jullie eigenlijk al eens gedacht aan betaalaccounts met extra opties?

Bijv. bannervrij of dat je de homepage zelf kan inrichten voor wat jij handig vindt... Er zullen vast wel mensen gebruik van maken

of gaat dat tegen jullie principes in
En selectieve forumtopics voor betalende eliteploeg zeker? De eerste 25 films mag je gratis beoordelen...
Brimmi
-
- 344 messages
- 1362 votes
Ik bedoelde opties die het gebruik van de site voor jou persoonlijk gemakkelijker maken, en waar andere users geen last van hebben (ze zullen het niet eens merken, behalve dat er misschien in je profiel staat dat je een betalende user bent).
Dus meer customizen en geen reclame 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Klopt, foutje van mij. Ik heb kappeuter al een pm gestuurd.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
En ikke maar denken dat ik eindelijk een leuke toevoeging heb
Ben ik net te laat, grrrrrrrr
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Dat is wel een hele vreemde vergelijking. Er zijn al duizenden websites die dat betaalmodel hanteren, dus ik snap niet wat je er zo vreemd aan vindt.
Dit is niet de plek om deze discussie te gaan voeren, maar ik wilde toch even reageren op je vreemde reactie.
Bedankt, had ik nog niet gezien. Mooi dat daar al ontwikkeling in is.
Ik bedoelde eigenlijk, ... waarom zou je vragen om te betalen als je op dit moment van alles gratis gebruik kan maken!
Brimmi
-
- 344 messages
- 1362 votes
Ik bedoelde eigenlijk, ... waarom zou je vragen om te betalen als je op dit moment van alles gratis gebruik kan maken!
Kan jij de indeling van de MM frontpage voor jezelf aanpassen? Ik niet hoor.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Kan jij de indeling van de MM frontpage voor jezelf aanpassen? Ik niet hoor.
Nee maar om daar nou gelijk voor te betalen !?
Brimmi
-
- 344 messages
- 1362 votes
Ja dus. Een site beheren is ook niet gratis. Ik denk dat er genoeg mensen van deze optie gebruik zouden maken, ook al moesten ze ervoor betalen. Niet iedereen is zoals jij.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ik zeg niet dat ik er geen gebruik van zou maken,... maar waarom zou je ergens voor willen betalen als je als klant (want je bent ook geen crew neem ik aan) van alles gratis gebruik kan en mag maken !?!
Dat het voor de makers en werknemers van MovieMeter misschien wel aantrekkelijk is dat begrijp ik. Maar om daar nou als gratis gebruiker om te vragen !?!
Wees blij dat het allemaal kosteloos is. In tijden van crisis 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Misschien komt het nog in je op dat er mensen zijn die het beste voor hebben met de toekomst van MovieMeter en het daarom niet erg vinden om een klein bedragje per jaar te betalen...
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Nogmaals, als dat zou moeten dan zou ik er ook aan mee doen.
Als men verlegen zit om euro's bij MM dan kunnen ze een link maken die verwijst naar een donatie pagina.
En als er geld in t laatje moet komen om alles te kunnen bekostigen dan kunnen ze inderdaad betaal accounts maken.
Maar om daar nou om te vragen!?!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Volgens mij gaat hier iets mis: http://www.moviemeter.nl/forum/18
Het topic Meest ondergewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB) verdwijnt half. Evenals Meest overgewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB)
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
In het bantopic staat niet vermeld of iemand tijdelijk dan wel definitief geband is. Wordt dit bewust niet vermeld?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Op het moment dat iemand geband wordt, is dat in principe gewoon definitief. Er kan echter later besloten worden iemand nog een kans te geven.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Wanneer je een zoekopdracht binnen het forum uitvoert is het niet altijd duidelijk waar je zoekterm in de berichten voorkomt. Is hier een kleurtje (underline, bold o.i.d.) aan mee te geven, zodat je niet alles na hoeft te lezen, maar direct kunt zien waar de term staat?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Is er al toch al?
Als je op 'underline' zoekt:

riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dan werkt dat niet op de Mac (FF, Safari en Chrome). Of zoek je via CMD/CTRL-F in de browser zelf?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het werkt wel als je een topic zoekt, niet als je in een topic zoekt
het staat op de lijst om het zoeken in discussies (ooit) flink onder handen te nemen, ik vind deze markering ook niet zo'n hele mooie en/of gebruikelijke oplossing
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ah, ok, dan is dat duidelijk. Thanks! Dan gebruik ik gewoon nog cmd-f en de 'highlight all' optie. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Volgens mij gaat hier iets mis: http://www.moviemeter.nl/forum/18
Het topic Meest ondergewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB) verdwijnt half. Evenals Meest overgewaardeerde films op Moviemeter (en IMDB)
ik ga waarschijnlijk komend weekend wat grafische wijzigingen doorvoeren, waardoor dit opgelost moet zijn
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
planet_of_death had er geen zin meer in?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.