• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.314 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Oow ja, nice ...

Alleen kan ik dit niet van andere gebruikers zien, wel?

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Jordy wrote:

(quote)

Omdat ik verwacht dat over een jaar niemand meer Hyves gebruikt in Nederland, op wat pubers en oma's na.

. sterker nog, dat is nu al.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

SnakeDoc wrote:

Oow ja, nice ...

Alleen kan ik dit niet van andere gebruikers zien, wel?

Nope.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jordy, is het mogelijk dat je als je klikt bij een film op 'ga naar de volledige top 250' wordt gelinkt naar die film?

Dus dat je niet bovenaan de pagina komt, maar op de plek waar die film staat.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Nou Jordy, je bent flink bezig geweest de laatste tijd zie ik. Top .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

chevy93 wrote:

Jordy, is het mogelijk dat je als je klikt bij een film op 'ga naar de volledige top 250' wordt gelinkt naar die film?

Dus dat je niet bovenaan de pagina komt, maar op de plek waar die film staat.

Dat vind ik niet zo veel toevoegen, persoonlijk.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2934 votes

Juist wel. waarom anders de link?

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Als ik bij MovieMeter userpics klik, ga ik automatisch naar pagina 270, terwijl het laatste bericht op pagina 272 staat. Ben ik de enige die dit heeft?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb er in Firefox geen last van in ieder geval.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Zit ook op Firefox, zal wel perongeluk iets aangeklikt hebben ofzo. Naja, zo erg is het ook weer niet.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Kun je hem niet bij je mijn updates verwijderen en dan weer toevoegen?

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Dan doet ie het weer, vreemd . Bedankt in ieder geval, en leuke halloween avatar btw.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jordy wrote:

Dat vind ik niet zo veel toevoegen, persoonlijk.

Zoals Boogeyman zegt, wat is anders het nut van die link naar de top 250? Ik vind het eerder niks toevoegen dat je een link hebt naar de rest van de top 250. Ik neem aan dat je naar de top 250 gaat, omdat je een beetje wilt kijken bij welke films die film in de buurt staat. Als je de top 250 gewoon wilt zien, klik je wel op Toplijsten

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik vond het eigenlijk wel mooi dat het onder de sterren stond. Viel wat meer op, maar dat ter zijde!

Ik vind dat Chevy wel een (klein) puntje heeft.

Anders kun je de doorverwijs link wel weg laten. We weten immers dat de top 250 links in je menu te vinden is.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Het maakt de top 250 alleen net wat prominenter aanwezig. Daarom logisch dat die link er is.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Een vermelding in het menu is niet prominent genoeg?

Ik zie dan liever iets als "Nr. 24 in de Actie toplijst" en dan een link naar de volledige actietoplijst.

Nu weet ik dat het dan heel rommelig wordt, omdat er films zijn die in veel toplijsten staan, maar iets dergelijks zou ik liever zien.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Ik snap het wel hoor. Het is precies wat Knisper zegt. Zeker voor de minder actieve leden op de site is dat een logische vermelding/link.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Ik klik anders vaak op de link naar de top 250 bij de film zelf, dus voor mij is dat een optie die ik regelmatig gebruik.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Ik kijk nooit naar de top250, die mag van mij wel van de site.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2934 votes

Andere vraag, wat is er op tegen om het zo te doen? Ik bedoel waarom is het zo vervelend om direct gelinkt te worden naar waar de film staat in de top 250?

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Ik weet niet waar ik het anders moet gaan vertellen.. Maar is het mogelijk om je username te veranderen?? Het is geen drastische ingreep bij mij maar ik wil gewoon ipv M.Goodkat Mr.Goodkat, ik ben toen de r vergeten in de tijd toen ik mij registreerde =) Als die iemand van Mods of Admins zou kunnen fixen dan zou ik er echt dankbaar voor zijn, bedankt.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Het belangrijkste bij het inschrijven is het kiezen van een gebruikersnaam. Dit dient met zorg te gebeuren, aangezien je je gebruikersnaam later niet meer kan wijzigen

of gewijzigd kan laten worden.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

M.Goodkat wrote:

Ik weet niet waar ik het anders moet gaan vertellen.. Maar is het mogelijk om je username te veranderen?? Het is geen drastische ingreep bij mij maar ik wil gewoon ipv M.Goodkat Mr.Goodkat, ik ben toen de r vergeten in de tijd toen ik mij registreerde =) Als die iemand van Mods of Admins zou kunnen fixen dan zou ik er echt dankbaar voor zijn, bedankt.

Nee, volgens mij is dat niet mogelijk.

Maar M.Goodkat is ook gewoon cool hoor!

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Jammer dat het niet meer mogelijk is om bij "Mijn Films" de collectie in grafische weergave te bekijken, is dat wellicht nog terug te draaien?

clockwork72

• 2780 messages
  • 1741 votes

dave wrote:

Om nog maar eens een oude vraag op te rakelen...

Komt er ooit nog iets van de persoonlijke Flop 10? Lijkt me een fantastische toevoeging en kan misschien meteen gelinkt worden aan een 'alternatieve flop 100'.

Precies, dit lijkt me ook wel een leuk idee

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Na 3 1/2 jaar toevoegcrew heb ik besloten om er een punt achter te zetten. Het heeft me enige moeite gekost om tot deze beslissing te komen, maar tijd en motivatie waren doorslaggevend. Dus vanaf November ben ik weer gewoon user en geen crewlid.

Ik zal in het begin waarschijnlijk wel afkickverschijnselen hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat MM een toevoegcrew heeft die alle toevoegingen goed kunnen beoordelen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt voor het vele werk stephan!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Stephan bedankt voor al het goede en vele werk en de prettige samenwerking!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Bedankt Stephan voor een goede samenwerking en al je hulp en onmetelijke (cult)kennis bij het toevoegen!

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Jammer Stephan! In ieder geval bedankt voor al je werk!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.