• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.471 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

(quote)

Omdat ik verwacht dat over een jaar niemand meer Hyves gebruikt in Nederland, op wat pubers en oma's na.

Maar dan krijg je gelijk de link naar een echt persoonlijk profiel.

Facebook vind ik als ik eerlijk ben ook niet echt veel aan, je kan er echt helemaal niets mee. Een soort van saaie, kale versie van Hyves wat mij betreft.

Vind gewoon beperkte en filmgerelateerde informatie veel leuker. Zoals hierboven al gezegd is. Mooiste poster, slechtste film, leukste muziek etc. etc.

Wil eigenlijk geen integratie met mijn hyve of facebook en zoiets gescheiden houden van MovieMeter.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Een flop lijst o.i.d zou ik wel tof en interessant vinden op de gebruikers pagina's.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

moviemafketel wrote:

Hyves wordt steeds minder ja en Facebook uiteindelijk ook.

Als je een bepaalde leeftijd krijgt zijn die sites sowieso redelijk nutteloos.

Gewoon wat leuke filmweetjes over iemand lijkt mij een heel goed idee om nu al te beginnen. Denk anders dat we er nog 5 jaar op kunnen wachten of dat het nooit wat wordt.

Daarom begrijp ik ook waarom een apart 'tabje' in je profiel met enkele filmgerelateerde vragen zo'n besproken onderwerp is. Veel mensen willen hun persoonlijke (profielen)site hier niet neerzetten omdat dat te privé is, dan valt de optie om film voorkeuren te delen ook direct weg. Eigen keuze dus.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Wat leuk filmweetjes over een bepaald persoon vind ik wat anders dan zijn/haar privéleven.

We zitten hier allemaal op MovieMeter om onze voorliefde voor films, niet voor de andere dingen.

Mijn hyve/facebook zet ik hier niet neer, maar wil wel mijn favoriete filmmoment of muziek neerpennen. Is toch wat anders.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ja.. dat bedoel ik toch?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

En ik ook. We kunnen denk ik wachten tot hyves een ons weegt

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Oh ja, had even 1 zinnetje verkeerd geïnterpreteerd. Mijn excuses

Great Minds think alike

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ik dacht zelf aan een kleine vragenlijst onder je profielfoto, met een paar zaken die betrekking hebben tot jou voorkeuren als het om films gaat!

Nogmaals:

Je favoriete acteur:

Je favoriete actrice:

Je favoriete animatie film:

Je favoriete stomme film:

Je favoriete zwart/wit film:

Je favoriete scene:

Je favoriete genre:

Je favoriete soundtrack:

Je favoriete film poster:

Je favoriete regisseur:

En zo kun je nog wel een paar dingetjes bedenken. Hoeft niet eens zo heel groots opgezet!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

10 vragen, mooi compact lijstje.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Als het beperkt tot dat soort dingen blijft is dat nog best een goed idee SnakeDoc. Integratie met Facebook lijkt me san weer niks, gebruikndat soort sites al nauwelijks en zie het nut er niet echt van in om dat in MovieMeter te integreren.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Favoriete film-quote?

Maar ok, ik ben zelf ook helemaal voor. Dat met Facebook lijkt me helemaal niets, zoals al gezegd wordt; dan wordt het linken en wordt het een hele profielpagina i.p.v. wat beknopte film-gerelateerde info (dat het overigens inderdaad ook niet onoverzichtelijk zou maken met een extra tabje).

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

ohja, nog een opmerking los hiervan: Resurrecting the Street Wal... staat 2 x op de site.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

U-96 bij Gemiddelde leeftijd van je top10? wrote:

Interessant topic. Al lijkt het me minstens net zo leuk om te weten wat het gemiddelde jaartal van alle films van een user is.

Idee?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

DonOswaldo wrote:

ohja, nog een opmerking los hiervan: Resurrecting the Street Wal... staat 2 x op de site.

Bedankt voor het melden. De laatst toegevoegde is alsnog verwijderd (+PM naar toevoeger).

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Er is weer geen rekening gehouden met Vlaanderen in de nieuwe bioscoop-optie En ik vind die net zo handig!

Mss binnen een jaar of 10 eens, zoals het TV-overzicht? Of toch wat vroeger aub

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Tja, het is nu eenmaal geen MM.be

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Goldenskull wrote:

Tja, het is nu eenmaal geen MM.be

Voor mij slaat de NL op 'Nederlandstalig'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

AGE-411 wrote:

Er is weer geen rekening gehouden met Vlaanderen in de nieuwe bioscoop-optie En ik vind die net zo handig!

Ik zat te zoeken naar Lanaken en Maasmechelen, kwartje viel wat laat dat die er natuurlijk niet bijstonden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Voor mij slaat de NL op 'Nederlandstalig'

Maar die bioscopen staan in België en niet in Nederland..

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Belbios.nl snappez-vous? Mijn opmerking was trouwens gewoon als grap bedoeld, maar dat had je wel door denk ik @AGE-411.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Ik zat te zoeken naar Lanaken en Maasmechelen, kwartje viel wat laat dat die er natuurlijk niet bijstonden.

Nooit geweten dat die 2 boeregaten een bioscoop hadden

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Goldenskull wrote:

Belbios.nl snappez-vous?

Maar het is praktischer en gebruiksvriendelijker als dat er ook bij staat in de lijst. Zoveel Vlaamse steden met bioscopen zijn er niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Nooit geweten dat die 2 boeregaten een bioscoop hadden

Een hele mooie zelfs!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Kan ik wel begrijpen.

Ik ga vaak naar Aalst naar de bioscoop: Aalst is een pak groter dan Lanaken, en daar gaat gewoon geen kat.

Bij Kick-Ass waren we zelf de enigste

Nadeel: De popcorn is niet vers.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

AGE-411 wrote:

Nadeel: De popcorn is niet vers.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

AGE-411 wrote:

MovieMeter is een Nederlandse site, dus dit soort wijzigingen worden niet automatisch ook voor onze Belgische vrienden doorgevoerd, de tv-zenders zijn momenteel nog een uitzondering. Als je me kunt vertellen hoe ik de Belgische bioscoopdata aangeleverd kan krijgen, wil ik er wel eens naar kijken in de toekomst.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

rep_robert wrote:

Mooiste poster, slechtste film, leukste muziek etc. etc..

Tja daar hebben we gewoon het forum voor. Die moeite steek ik dan liever (ooit) in het beter doorzoekbaar maken van het forum, of dat je een beter overzicht kunt krijgen van de berichten die een gebruiker heeft geplaatst. Dingen die al op de lijst staan.

Brix

• 19684 messages
  • 5119 votes

Verbeteringen van de site zijn natuurlijk altijd welkom.

Maar misschien mag ik ook wel gewoon eens opmerken dat MM ook zo al een fijne site is, waar ik veel plezier aan beleef, en die ik niet zou willen missen

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Klopt Brix, ... mag gezegd worden!

Is het overigens al mogelijk om bij je stemmen te zoeken op alle films die je hebt gezien van een bepaalde regisseur?

Ik weet namelijk dat je op jaartal kan zoeken door dit gewoon boven achter de URL te zetten, maar regisseur is nog niet gelukt.

Mocht dit nog niet mogelijk zijn dan zou ik dit ook wel een puntje van aandacht vinden opzich!

Ook makkelijk en leuk om dit bij andere users toe te passen!

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

SnakeDoc wrote:

Is het overigens al mogelijk om bij je stemmen te zoeken op alle films die je hebt gezien van een bepaalde regisseur?

Genereer stemtabel op de pagina van een regisseur?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.