- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11908 votes
Bedankt voor alle hulp en je bijdrage aan de site Stephan!
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Bedankt voor al je moeite Stephan! En succes met afkicken.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Bedankt Stephan voor je indrukwekkende inzet!
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Stephan, bedankt voor al je hulp, het vele werk dat je gedaan hebt en de prettige samenwerking! Ik vind het vreselijk jammer dat je weggaat bij de crew.
Nimrod
-
- 32 messages
- 96 votes
Yo,
Waar kan ik vragen naar filmtitels die ik niet meer weet?
Gr. Coen
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Bedankt voor al je goede werk Stephan73!!
Echt jammer dat je geen Crewlid meer bent in november!
En ook bedankt voor al je hulp mbt mijn ingestuurde films. Ik kom niet altijd met de makkelijkste gevallen aanzetten... 
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Heel jammer dat je stopt Stephan, je kennis gaan we wel degelijk missen. Hartelijk bedankt voor de prettige samenwerking en je hulp bij de moeilijke gevalletjes.
zamna
-
- 36 messages
- 447 votes
MovieMeter is een Nederlandse site, dus dit soort wijzigingen worden niet automatisch ook voor onze Belgische vrienden doorgevoerd, de tv-zenders zijn momenteel nog een uitzondering. Als je me kunt vertellen hoe ik de Belgische bioscoopdata aangeleverd kan krijgen, wil ik er wel eens naar kijken in de toekomst.
Maar wel lekker www.moviemeter.be registreren (zie dns.be) 
Oja, Cinebel - Tous les cinémas. Tous les horaires des films en Belgique. Alle bioscopen. Alle filmvertoningen in Belgïe. Kinepolis, UGC, Imagix, Utopolis,... heeft de Vlaamse release-data, misschien eens met hen overleggen 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Heel jammer dat je stopt Stephan, je kennis gaan we wel degelijk missen.

Maar in ieder geval nog wèl veel filmkijkplezier en plezier op de site toegewenst, Stephan!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Even een nieuwsgierigheids vraagje. Hebben de crewleden/moderators wel is een bijeenkomst, etentje o.i.d. met z'n allen? 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Ja met kaarslicht en boeken vol stof over oude films. Ook schrijven ze dan met een veer en inkt en hebben ze allemaal een hoed op. Een van hun rookt een pijp en er zitten spleten in de vergadertafel.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Even een nieuwsgierigheids vraagje. Hebben de crewleden/moderators wel is een bijeenkomst, etentje o.i.d. met z'n allen?
Die bijeenkomsten zijn geheim. Zo geheim zelfs dat datum, plek en tijd bij crew en mods nooit bekend is.
Stefanhuissoon
-
- 7 messages
- 1208 votes
Ik zet het gewoon maar hierneer. geen idee waar anders
Is er op mm niet iets zoals het pingen op i-tunes?
Dat je bijvoorbeeld op een film klikt en dat je dan tegelijkertijd ook films kan zien die qua onderwerp/genre op elkaar lijken?
Lijkt mij wel een goed idee 
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Die bijeenkomsten zijn geheim. Zo geheim zelfs dat datum, plek en tijd bij crew en mods nooit bekend is.
En niemand komt ooit te laat of zegt af
(veronderstel ik)
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik krijg een Marktplaats-symbool, ligt dit aan mij?

JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Bij mij is het gewoon het MM-symbool alleszins.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Stel ik nou zo'n domme vraag? Ben gewoon benieuwd hoe het in z'n werk gaat met jullie allemaal. Neem aan dat jullie een druk leventje buiten MovieMeter hebben? 
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Nee, het is meer een flauw antwoord van mij.
Zo'n meeting zal vast wel eens plaatsgevonden hebben, maar in de praktijk is zoiets nauwelijks te plannen. We wonen niet bij elkaar in de buurt en hebben, naast MM, ook ons eigen (drukke) bestaan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hebben jullie ook niet een plekje ergens op de server waar jullie onderling in kunnen loggen en met elkaar kunnen chatten ipv dat alles via pm's moet?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ze hebben een forumsectie die voor reguliere gebruikers niet zichtbaar is.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Bij mij is het gewoon het MM-symbool alleszins.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
cookies verwijderen?
Anders aantal keer dat icoontje van moviemeter naar het site-gedeelte slepen en loslaten.
Brimmi
-
- 344 messages
- 1362 votes
Tijdelijke internetbestanden verwijderen. Dan herlaadt ie alle icoontjes weer de volgende keer dat je Internet Explorer opstart.
Of nog beter: gebruik Firefox 
LoTroPan
-
- 56 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Reactie op jouw bericht:
Hoe weet je dat ? Want je kan toch niet 300 films gaan bijhouden of je beantwoord bent
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Je kan films toevoegen aan je updates. Dan kan je de films via 'mijn updates' zien.
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
Tijdelijke internetbestanden verwijderen. Dan herlaadt ie alle icoontjes weer de volgende keer dat je Internet Explorer opstart.
Of nog beter: gebruik Firefox
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.