- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Oh dat, nee heb ik ook niet. Edit: wel dus ..
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Misschien is het handig om een tab bij gebruikers te maken met de crewmembers (moderators e.d.) i.p.v. een pagina op MovieMeterWiki. Lijkt me een meer logische plaats en maakt ze makkelijker te vinden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik merk een rare fout op in mijn profiel. Ik heb ingevuld bij geboortedatum ''September 1985'', wat ik ook lees als ik op ''mijn profiel'' klik, maar zodra ik op mijn gebruikersnaam klik staat daar ''augustus 1985''....wat dus niet klopt.
Rosetti
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik heb de laatste tijd vaak last dat als ik op een film stem, de stem later niet opgeslagen blijkt. Ik gebruik Safari en/of Firefox op de Apple en op meerdere computers. Is deze bug bekend c.q. wordt hier al iets aan gedaan?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik merk een rare fout op in mijn profiel. Ik heb ingevuld bij geboortedatum ''September 1985'', wat ik ook lees als ik op ''mijn profiel'' klik, maar zodra ik op mijn gebruikersnaam klik staat daar ''augustus 1985''....wat dus niet klopt.
gaat op de lijst!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
even je cookies legen
IceTigerGhost
-
- 673 messages
- 2744 votes
De vraag is misschien al eens gesteld, maar hoe kan je alle berichten die je ooit plaatste van jezelf of een ander zien? Bedankt.
van duijn
-
- 935 messages
- 845 votes
Ik kan niet meer stemmen op films! please help me!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
2 weken geen films kijken en gewoon lekker thuis opruimen. Neem de PC. ook een keertje mee. Schone lei.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
De vraag is misschien al eens gesteld, maar hoe kan je alle berichten die je ooit plaatste van jezelf of een ander zien? Bedankt.
http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews/ (is niet op "drukke" momenten bereikbaar)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Ik kan niet meer stemmen op films! please help me!
Even je cookies legen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Nog iemand die het voorbije jaar soms rare berichten gekregen heeft van de gebruiker ' mà'àèç§ ' ?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Geef het svp even door aan een van de mods.
Het is niet de bedoeling om dat hier te bespreken.
Als het een overtreding is tegen de gedragsregels kunnen we ingrijpen.
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
hoe kan ik een foto van mij in de forum plaatsen????? sorry als dit de verkeerde plek is maar ben helemaal nieuw met mm
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Je klikt op het knopje afbeelding net boven het tekstvak en geeft de URL van de foto in.
Weertenaar
-
- 1023 messages
- 1024 votes
Zonder de informatie vind ik het er niet uit zien, dan liever geen afbeelding. Maar goed, ik ben nog steeds groot voorstander van de plusjes.
Ik dacht, ik moet hier toch eens op het forum wat over zoeken waar die 'plusjes' toch zijn gebleven. Hier vond ik het antwoord. Ik sluit me bij de rest aan, ik vind het echt een zeer groot gemis. Het met je muis over een titel zweven voldoet maar half aan de vraag waar ik het voor gebruik.
Als je de interface wilt opschonen dan kan dat uiteraard altijd en veel veranderingen op Moviemeter heb ik doorgaans als positief ervaren, maar ik ben van mening dat het weghalen van de 'plusjes' toch wat functionaliteit heeft weggenomen, wat mijn inziens niet de bedoeling kan zijn.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Inhoudelijke berichten over PM's en reacties verwijderd. Dat kan eventueel in een PM naar de mods. PM's posten op het forum of ze nhoudelijk bespreken mag nooit.
mister blonde
-
- 12697 messages
- 5831 votes
Weet niet of anderen dit ook wel eens hebben, maar af en toe worden mijn stemmen niet opgeslagen. Bijv. net op the Hamilton Woman gestemd. Ik weet ook zeker dat ie er gewoon instond, aangezien ik het gemiddelde heb zien verspringen. Log ik later in, is ie weg. Dit heb ik de laatste maanden wel eens vaker (niet vaak, maar is wel 1 of 2 keer voorgekomen).
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Weet niet of anderen dit ook wel eens hebben, maar af en toe worden mijn stemmen niet opgeslagen. Bijv. net op the Hamilton Woman gestemd. Ik weet ook zeker dat ie er gewoon instond, aangezien ik het gemiddelde heb zien verspringen. Log ik later in, is ie weg. Dit heb ik de laatste maanden wel eens vaker (niet vaak, maar is wel 1 of 2 keer voorgekomen).
Cookies verwijderen. Staat hier een paar berichten onder ook al gegeven.
mister blonde
-
- 12697 messages
- 5831 votes
Ten eerste is dat een ander probleem, ten tweede worden die bij mij automatisch verwijderd elke dag.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Wanneer ik in de zoekbalk Nathaniel Kahn intik komt de regisseur zonder geboortedatum/plaats maar met foto in beeld. Wanneer ik hem dan aanklik is de foto weg en staat er wel de geboortedatum/plaats bij 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Het viel mij op dat wanneer ik een forum topic open uit Mijn Updates, vaak het topic niet wordt geopend op de juiste pagina.
Het topic opent bijv. 1 of 2 pagina's voor de pagina waar ik een bericht heb afgevinkt.
Zijn er meerdere users die hier "last" van hebben?
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Hoe dat precies komt weet ik niet meer, maar ik had dat ook eens.
Tip: even dat Forumtopic verwijderen uit je persoonlijke Updates, en daarna opnieuw toevoegen aan je Updates. Dan moet het probleem opgelost zijn. Succes! 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ja ik heb dat ook, had dat eerst nooit. Eens kijken of die tip van narva77 helpt 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik mis 'Televisie' van vanavond.
Edit: ok, ik mis 't niet meer (:
oplegger
-
- 1 messages
- 5 votes
weet niet hoe het kan,maar sinds een paardagen kan ik geen film meer zoeken en mijn filmlijst kan niet meer zien.weet misschien wat dit probleem kan zijn en hoe op te lossen
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Heb ook last van zoeken in het zoek balkje sinds vandaag.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zou het misschien niet mogelijk zijn om als user een lijstje te genereren waarin staat welke films je allemaal als toevoeging hebt verzonden? Tegenwoordig heb ik een groot aantal stills/posters klaar staan maar dan begin ik te twijfelen of ik ze wel heb ingestuurd...
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Tip: pen en papier?! 
Werkt bij mij perfect!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.