• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.037 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

jarno1975 wrote:

don't do drugs mkay

Lol, dat wou ik dus eerst typen maar ik dacht.. neh. Anders heb ik 't straks weer gedaan, maar nu deed jij het.

Ontopic: Was misschien een bugje ofzo?

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Elineloves wrote:

Ontopic: Was misschien een bugje ofzo?

Geen idee, weet zelf niet wat een bugje is. Edit: inmiddels opgezocht, zou kunnen, ligt het tenminste niet aan mij

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Elineloves wrote:

Misschien tijd om je bedje op te zoeken?

Slaapwel trouwens.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Jordy had een geweldige link anno 2008 in het topic Recensiefilter om je berichten te doorlopen zodat je eventueel berichten kon aanmerken als recensie/mening.

Jordy wrote:

Mocht je nou je hele historie langs willen lopen om je berichten te markeren, dan kan dat wat makkelijker met behulp van het volgende tijdelijke tooltje:

http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews/ (is niet op "drukke" momenten bereikbaar)

Is dit tooltje nog op één of andere manier actief of kan dit met een alternatieve link?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bij mij werkt het precies nog altijd wel.

edit: ik krijg gewoon al mijn recensies te zien. Skip mijn bericht maar

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Metalfist wrote:

edit: ik krijg gewoon al mijn recensies te zien. Skip mijn bericht maar

Dan heb je gewoon bij iedere film waar je wat geschreven hebt al een bericht aangevinkt als mening. Tooltje werkt nog prima.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Film Pegasus wrote:

Jordy had een geweldige link anno 2008 in het topic Recensiefilter om je berichten te doorlopen zodat je eventueel berichten kon aanmerken als recensie/mening.

(quote)

Is dit tooltje nog op één of andere manier actief of kan dit met een alternatieve link?

Ik heb er net nog heel wat oudere recensies uitgehaald die ik nooit aangevinkt had. Handig zeg.

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik merk nu net dat het bij mij ook (terug) werkt. Deze middag kreeg ik niets, maar dat zal aan mijzelf gelegen hebben. Nu wel wachten, want tussen 19u en 23u is de tool niet beschikbaar...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Stemmen worden niet opgeslagen in Safari en Firefox:

Ik heb de laatste tijd vaak last dat als ik op een film stem, de stem later niet opgeslagen blijkt. Ik gebruik Safari en/of Firefox op de Apple en op meerdere computers. Is deze bug bekend c.q. wordt hier al iets aan gedaan?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Niet bekend bij ons.

Meestal zijn dit soort vage problemen op te lossen door de cookies te verwijderen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Film Pegasus wrote:

(quote)

Bedankt voor die link zeg. Blijkt dat ik heel lang niets heb aangevinkt, van 311 meningen naar 485 gegaan

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Ja, heb ermee ook een grote kuis kunnen doen in mijn meningen. Volgens mij heb ik er ongeveer evenveel weggedaan (meningen die ik slecht vond, vaak een tijd geleden) dan dat erbij gekomen zijn (vergeten aanvinken).

• 31148 messages
  • 5448 votes

Bij mij werkt dit tooltje ook gewoon nu en heb ook wat kuis gedaan. Enkele meningen afgevinkt die niet goed waren en er nieuwe aangeduid.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Ciudad de Sylvia en en hier nog een keer

2 dezelfde films.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

En die eerste plotomschrijving is wel erg "summier".

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb de laatste toevoeging verwijderd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Recensies

Fayerin

• 66 messages
  • 914 votes

Ik kon er niets over vinden, sorry als er al een topic over is. maar ik krijg geen avatar upgeload?

ik heb 2 plaatsjes geprobeerd (eentje .jpg en een .png) beide onder 100kb en beide 100 x 100 px

doe ik iets verkeerd of is het een bugje?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Er staat me iets bij dat je de eerste 24 uur nog even moest wachten, daarna zou het moeten werken. Je bent sinds vandaag 2:20 aangemeld, zie ik. Om 0:00 's nachts worden 'werkzaamheden' aan de site uitgevoerd, dan zou je daarna je avatar moeten kunnen uploaden.

Maar dat weet ik dus niet zeker. Probeer het sowieso morgen nog eens! (Dan weet ik het ook zeker )

Fayerin

• 66 messages
  • 914 votes

oke, ga ik doen. bedankt voor de hulp!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Geen probleem!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Een bug bij de snelzoek:

Wanneer je met de pijltjes op het toetsenbord door de resultatenlijst navigeert, werkt de Entertoets niet bij het eerste resultaat. Alle resultaten daarna werken prima.

Doe bijvoorbeeld een zoekopdracht "peter", dan krijgt je de lijst:

- Peter Pan (1953)

- Pietje Bell (2002)

- Peter pan (2003)

etc.

Met de pijltjes- en Entertoets navigeren werkt bij alles, behalve Peter Pan (1953).

[Edit: het werkt wel wanneer je eerst naar een lager resultaat navigeert, daarna terug naar de 1e. Dus niet direct vanaf het zoekveld naar het 1e resultaat.]

Dit is met Mac OSX10.6, Firefox 3.6, Safari 5 en Chrome 5. Windows of IE heb ik niet kunnen testen.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

@Riesma: dit werkt ook niet met Windhoos XP en Chrome 5 / IE 8

MCNON

• 15 messages
  • 21 votes

In De Site > Algemeen > Welke categorieën bestaan er in MM?:

Omdat ik mijn eigen films in een soort database aan het maken ben en MM hanteer voor waarderingen/soort film e.d. ben ik op zoek naar de hoofd-categorieën lijst.

Dus zoals Actie, Animatie, Drama e.d.

Hoeveel en welke zijn er?

Kon het niet vinden in de wiki... en ook google gaf niet het gewenste resultaat.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

http://www.moviemeter.nl/film/search/

De de dropdown "genre" staan ze allemaal opgelijst.

Vreemde eend is "miniserie", die staat niet in het lijstje maar komt wel als genre voor.

MCNON

• 15 messages
  • 21 votes

Super bedankt!

Zijn er toch nog meer dan ik dacht!

Ipv miniserie hanteer ik Series - TV

Ook voeg ik enkele andere categorieën samen, om het aantal mappen beperkt te houden voor mijn indexer.

Maar ik heb dan ook geen 65.000 films te categoriseren whahaha

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Wordt er nog opgetreden tegen deze user En neem zijn maatje even mee.

Dit is duidelijk allemaal weer flauwekul met een hoop 0.5* op alle tipfilms. Tweemaal hetzelfde rijtje.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De opzichtige toplijstenmanipulatie is aangepakt. Bedankt voor de tip!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Dat mensen hiervoor een speciale account aanmaken, wat kansloos zeg

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dankjewel.

Ik zag ineens dat Dog of Flanders zo'n beetje was verdwenen uit de tiplijst, dus zodoende dat ik zag dat er tweemaal 0.5* bijstond. En dat tikt nogal aan bij zo weinig stemmen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.