• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.987 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Haha, en terecht. Ik dacht dat ik soms tijd teveel had omdat ik hier zoveel rondneuzel. Maar mensen die zo'n nep account aanmaken zijn toch wel de overtreffende trap van alles

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik zag ineens dat Dog of Flanders zo'n beetje was verdwenen uit de tiplijst

Grappig, was er gisteren ook nog naar op zoek. Anderzijds is dit soort fraude toch niet tegen te gaan. Volgende maand staan er waarschijnlijk weer 2 0.5* bij. Enige hoop voor zulke films is dat ze wat zakken om uit de hogere topregionen te verdwijnen. Daarna kunnen ze weer geleidelijk stijgen.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Grappig, was er gisteren ook nog naar op zoek. Anderzijds is dit soort fraude toch niet tegen te gaan. Volgende maand staan er waarschijnlijk weer 2 0.5* bij. Enige hoop voor zulke films is dat ze wat zakken om uit de hogere topregionen te verdwijnen. Daarna kunnen ze weer geleidelijk stijgen.

Zo heb ik (oa) ook weer mijn bedenkingen bij een paar recente stemmen bij Ai no Mukidashi.. Is een username als '69 fucker' uberhaupt toegestaan?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Zulke stemmen kan je toch niet stoppen. Is het geen 0.5* dan zetten ze wel 2.0*, valt minder op en zorgt er ook voor dat de film aardig wegzakt. Zo'n film zou maar eens beter kunnen zijn dan Toy Story 3 natuurlijk.

Gewoon niet te veel van aantrekken, enkel de echt gore wildstemmers (zoals hierboven) kan je eruit pikken.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

User mbb, heeft bij Ai no Mukidashi 0.5* staan. Verder bij Sibiriada héél toevallig de 21e stem, de eerste stem na dat ie de #1 positie in de tiplijst in nam dus. Lijkt me duidelijk waar ik naartoe wil (Ai no Mukidashi was #1 in de top recent).

Tja, je hebt gelijk, blijft wel vervelend (doorn in het oog).

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Nu hij wat lager in de lijst staat valt hij gewoon minder op voor zulke figuren, krijgt de film weer wat meer kansen om zich te meten bij serieus geïnteresseerden.

Of hij moet natuurlijk in de pakketservice gegooid worden, dan is het instant death

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Wil nog wel even zeggen dat ik het bantopic op deze manier een simpel, maar geniaal idee vindt. Informatief, simpel en het leidt niet tot kansloze discussies.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Inderdaad, precies zoals ik het een jaar of 5 terug al eens voorstelde in de crew. .

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

kostradamus!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

kos wrote:

Inderdaad, precies zoals ik het een jaar of 5 terug al eens voorstelde in de crew. .

Heb je nog meer voorspellingen?

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

rep_robert wrote:

Wil nog wel even zeggen dat ik het bantopic op deze manier een simpel, maar geniaal idee vindt. Informatief, simpel en het leidt niet tot kansloze discussies.

Heeft alleen niet erg lang geduurd

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Hoezo?

Het bantopic is een gesloten topic waar alleen moderators posten wie en vooral waarom ze gebanned zijn. Dit om die lange discussies te voorkomen.

Zeg ik het zo goed?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Prima.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > IMDb

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Het grote taaltopic

slegtenhorst

• 9 messages
  • 174 votes

In De Site > Algemeen > popup virus:

Afgelopen week heb ik 2x een virus gekregen via een popup op Moviemeter. Het lijkt op een reclame voor Antimalware Doctor maar ondertussen word dit programma vanzelf op je pc geïnstalleerd. (vanzelf, dus ook als je nergens op klikt)

Het eerste wat je moet doen is in taakbeheer het volgende proces beëindigen: dbf70700.exe

Nu lijken de problemen verdwenen maar zodra je pc opnieuw opstart komen de problemen terug, dit los je op door een scan uit te voeren met het programma Hitmanpro 3.5

Dit kan je gratis downloaden en scant je pc op virussen en malware, vervolgens kan je met de Free 30-day-trial de rotzooi simpel en effectief verwijderen.

gr,

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Op MovieMeter verschijnen nooit pop-ups.

Verder werken we alleen met ads van Google. Daar zit geen malware tussen.

Als er een advertentie tussen zit die je niet vertrouwt, kun je dat doorgeven aan Jordy. Hij kan bepaalde ads eventueel blokkeren.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Er is ook een kans dat je al virus/malware op je pc hebt staan die pop-ups veroorzaakt (veroorzaken). Als die toevallig verschijnen wanneer je op MM zit, lijkt het daar van afkomstig, maar dat hoeft dus niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dat lijkt me waarschijnlijker.

slegtenhorst

• 9 messages
  • 174 votes

Ik heb al 5jaar geen malware of dergelijk op de pc wegens uitermate degelijke antivirus software.

Maar ik lees net dat het ook via Divx updates binnen kan komen, aangezien dat waarschijnlijk wel gebruikt word door MM gebruikers lijkt me deze discussie best nuttig.

meer informatie:

http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-9024nl.html

Quentin

• 10202 messages
  • 8552 votes

Overigens helpt Hitman niet (goed) tegen Antimalware Doctor, ik raad Malwarebytes's Anti-Malware aan!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Google

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Saw VII (2010)

Raar bugje.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wat dan

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

Verkeerde link van wim?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ja, die linkt naar z'n eigen inbox. Naar een privésessie met HarmJanStegenga om precies te zijn.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ja, vreemd dat die link verwijst naar een pm pagina tussen Harm en mij.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Hij verwees naar eigen PM's, in mijn geval dus tussen Harm Jan en mij.

Wel vreemd idd.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Geen bug. De link verwijst naar het usernummer van HarmJan i.c.m. je eigen pb-inbox. Niets bijzonders.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

otherfool wrote:

Hij verwees naar eigen PM's, in mijn geval dus tussen Harm Jan en mij.

Wel vreemd idd.

In meerdere gevallen dus, blijkbaar. Ik had hetzelfde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.