• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.539 actors
  • 9.376.798 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Tip van Narva is zo gek nog niet. Doe (of liever deed) dat ook, maar dan gewoon in een wordbestandje, even kort bijhouden welke films ik heb ingestuurd.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Ik krijg nu al 2 keer achter elkaar wanneer ik een film toevoeg en op verzenden klik "Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak"

Meer mensen hier last van?

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Metalfist wrote:

Zou het misschien niet mogelijk zijn om als user een lijstje te genereren waarin staat welke films je allemaal als toevoeging hebt verzonden? Tegenwoordig heb ik een groot aantal stills/posters klaar staan maar dan begin ik te twijfelen of ik ze wel heb ingestuurd...

Ik plaats de IMDB links tegenwoordig hier direct wanneer ik hem verstuurd heb. Zie je ook meteen welke dag je hem hebt ingestuurd.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11897 votes

Ik sla de posters van films die ik toegevoegd heb op in een speciale map op mijn computer, zodat ik precies kan zien hoeveel films ik in de wachtrij heb, welke film het is en wanneer ik de film heb toegevoegd. Dat doe ik al zeker anderhalf jaar en werkt perfect.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Elke keer als ik de site op kom, krijg ik:

Welkom terug Elineloves. Je hebt 11 nieuwe privéberichten, klik hier om deze te lezen.

Hij verzamelt privéberichten die ik sinds vanochtend heb gekregen ofzo, maar wanneer ik klik om ze te lezen is het gewoon normaal.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Even je cookies legen.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Tijd voor een ''cookies'' bot...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Had mijn cookies al geleegd, werkt niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

Elke keer als ik de site op kom, krijg ik:

Welkom terug Elineloves. Je hebt 11 nieuwe privéberichten, klik hier om deze te lezen.

Hij verzamelt privéberichten die ik sinds vanochtend heb gekregen ofzo, maar wanneer ik klik om ze te lezen is het gewoon normaal.

11 priveberichten in 1 dag? Jee, je bent wel populair

Mijn PB's zijn meestal van boze moderators

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Ik krijg nu al 2 keer achter elkaar wanneer ik een film toevoeg en op verzenden klik "Er is een onbekende fout opgetreden, excuses voor het ongemak"

Meer mensen hier last van?

Ai, da's balen! En dan ben je ook gelijk alles kwijt zeker? Moet je alles weer opnieuw invullen, da's klote. Ik heb dat ook wel een paar keer gehad, maar dan om een andere reden/oorzaak dacht ik...

Sowieso lijkt het me NIET verstandig om excact om 00.00 uur een film in te sturen ter toevoeging!

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Ik plaats de IMDB links tegenwoordig hier direct wanneer ik hem verstuurd heb. Zie je ook meteen welke dag je hem hebt ingestuurd.

Ja, dat doe ik óók, maar soms pas 1 of 2 dagen later. En dat Forumtopic wordt volgens mij maar door héél weinig mensen bekeken heb ik de indruk...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Misschien moet je bij een andere site maar even Marianne of zo neerzetten, kan je ook tig PM's krijgen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er is een bekend probleem dat de site soms moeite heeft om de datum van je vorige bezoek te bepalen, komt vooral bij Chrome gebruikers voor. Dit heeft dan gevolg voor meldingen over het aantal nieuwe priveberichten, voor de gele icoontjes bij de updates, etc.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Lui wrote:

Ik sla de posters van films die ik toegevoegd heb op in een speciale map op mijn computer, zodat ik precies kan zien hoeveel films ik in de wachtrij heb, welke film het is en wanneer ik de film heb toegevoegd. Dat doe ik al zeker anderhalf jaar en werkt perfect.

jarno1975 wrote:

Dit lijken me de beste opties maar zou misschien iemand van de crew me een lijstje kunnen geven van wat ik nu allemaal heb ingestuurd want ik weet het niet meer juist

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Meitantei Conan: Seiki Matsu No Majutsushi (1999)

Fireman Save My Child (1954)

Stille Genieter, De (1961)

Hoe Zotter, Hoe Liever (1960)

Estorvo (2000)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bedankt!

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

hmm, bij mij zijn de berichten bij Lost in Translation weg:

(afbeelding)

Lijkt me niet dat dat klopt..

Ohja en die reclame rechtsboven die voor de zoekopdracht gaat hangen af en toe is ook niet echt prettig.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Nu nog steeds?

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Heb het zelf al opgelost door een bericht te zoeken, vandaar uit naar meningen, dan weer naar berichten, en dan het via het laatste bericht aan m'n updates toevoegen

edit: Maar die reclame rechtsboven doet wel nog soms irritant.

Wigand

• 173 messages
  • 0 votes

De optie om van een bericht een mening te maken functioneert niet. Ik werk onder Google Chrome. Kan dit probleem worden opgepakt?

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Er is een bekend probleem dat de site soms moeite heeft om de datum van je vorige bezoek te bepalen, komt vooral bij Chrome gebruikers voor. Dit heeft dan gevolg voor meldingen over het aantal nieuwe priveberichten, voor de gele icoontjes bij de updates, etc.

Dat had ik voorheen óók; ik kreeg dan de melding dat ik ergens in april voor het laatst had ingelogd, terwijl het al juli, augustus of september was!

Volgens mij heeft het ook iets te maken met de instelling van je klokje, rechtsonder in de taakbalk of werkbalk!

Sinds kort heb ik dat probleem juist niet meer!

O ja, en ik werk niet met Chrome.

Wigand

• 173 messages
  • 0 votes

Het toevoegen aan mijn updates functioneert ook niet.

Wigand

• 173 messages
  • 0 votes

Stemmen gaat ook niet meer. Zelfs niet via de omweg van genereer stemtabel bij films van een regisseur of uit toplijsten.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

@ Wigand: Cookies en cache-bestanden verwijderen/legen!!!!

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Mug wrote:

@ Wigand: Cookies en cache-bestanden verwijderen/legen!!!!

Heeft daar niks mee te maken! Is al een paar keer eerder aangegeven hier. Om de zoveel tijd wordt dat gemeld.

Tip: als je een film/forumtopic wilt toevoegen aan je Updates, en het werk niet, even op F5 (vernieuwen) drukken. Dan zou het alsnog gelukt moeten zijn!

Of dat ook geldt voor het plaatsen van stemmen, of aanvinken van pers. mening/recensie, weet ik niet. Dat heb ik nooit geprobeerd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Daar had ik er ook 7 van, ja. Hehe nee, als je gaat ruilen of kopen via de site heb je dat al best snel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het stemmen een beetje hapert, dan wil het legen van je cookies nog wel eens helpen. Bij Wigand werkt de halve site niet, staat je Javascript soms uitgeschakeld?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

DonOswaldo wrote:

Ohja en die reclame rechtsboven die voor de zoekopdracht gaat hangen af en toe is ook niet echt prettig.

Vervelend inderdaad, gaat op de lijst

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

oplegger wrote:

weet niet hoe het kan,maar sinds een paardagen kan ik geen film meer zoeken en mijn filmlijst kan niet meer zien.weet misschien wat dit probleem kan zijn en hoe op te lossen

Zijn wij de enige met dit probleem? Ik heb dit probleem (zoekbalk) alleen op Chrome. Zit nu dus maar weer voorlopig op IE.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Als het stemmen een beetje hapert, dan wil het legen van je cookies nog wel eens helpen.

Vaak ook niet....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.