• 178.292 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.855 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Erwinner wrote:

(quote)

Zijn wij de enige met dit probleem? Ik heb dit probleem (zoekbalk) alleen op Chrome. Zit nu dus maar weer voorlopig op IE.

Ik kan de problemen met Chrome helaas niet nabootsen (op de Mac) dus dat maakt het er niet makkelijker op. Vervelend die problemen, ik vind Chrome nl. een goede browser die ik gewoon wil ondersteunen.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Jordy wrote:

Ik kan de problemen met Chrome helaas niet nabootsen (op de Mac) dus dat maakt het er niet makkelijker op.

Ik vat het probleem denk ik niet. Chrome bestaat toch ook op mac?

Je kan ook altijd een XPeetje installeren via Virtualbox oid.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat begrijp ik, maar zowel met Chrome voor Mac als met Chrome voor Vista (via een virtual machine) doet het zoekscherm het gewoon bij mij. Daarom is dit probleem lastig op te lossen voor me.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Zijn de genres "biography" en "history" bij imdb nieuw? Kan dat misschien ook op moviemeter komen?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Niet nieuw, is ook al eerder discussie over geweest. Gaat er niet komen geloof ik.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Inderdaad niet nieuw. Ik denk dat dit allemaal onder de noemer 'drama' wordt geschaard.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Zal vast al wel eens langsgekomen zijn, maar wat achtergrond info bij regisseurs, zou dat niet te doen zijn?

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Toffe toevoeging bij het Bioscoop, Video en Televisie stukken.

Misschien ook nog slim om de stemmen bij die meningen neer te zetten, zonder dat je verder hoeft te klikken.

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Ik vraag me alleen af of dit allemaal meningen zijn of dat er ook gewone stukken tekst tussen komen te staan!

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Zo te zien alleen meningen... Des te beter lijkt me.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er worden 3 meningen getoond van mensen. Ik heb geprobeerd om dit zo "eerlijk" mogelijk te doen. Random, ook af en toe een onbekende/nieuwe gebruiker er tussen, etc. Maar de selectie kan nog bijgeschaafd worden natuurlijk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

13woutie13 wrote:

Misschien ook nog slim om de stemmen bij die meningen neer te zetten, zonder dat je verder hoeft te klikken.

Het is al een redelijk druk zo, deze nieuwe indeling. Om nog meer sterren tonen leek me net een tikkeltje te veel van het goede.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Welke recensies er bij welke film staan wordt 's nachts bepaald / herberekend, je zult een nieuwe recensie dus niet direct zien verschijnen.

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Jordy wrote:

Welke recensies er bij welke film staan wordt 's nachts bepaald / herberekend, je zult een nieuwe recensie dus niet direct zien verschijnen.

Hippe feature Jordy

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

DonOswaldo wrote:

Ohja en die reclame rechtsboven die voor de zoekopdracht gaat hangen af en toe is ook niet echt prettig.

opgelost?

rikrik

• 87 messages
  • 3880 votes

ik klaag niet snel, maar wat een drukke bedoeling is die nieuwe frontpage, ik vind het maar niks.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Ik vind het wel grappig

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Prima verandering (frontpage), érg leuk. Alleen jammer dat de recente stemmen-lijst onder de user top 10 weg is.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik vind het ook erg druk en zou het dan eerder bij 1 mening daar houden (als het dan toch persé moet, van mij niet dus).

Leland Palmer wrote:

Prima verandering (frontpage), érg leuk. Alleen jammer dat de recente stemmen-lijst onder de user top 10 weg is.

Dat zie ik nu pas en ook daar ben ik niet overdreven gelukkig mee...

notnotfun

• 617 messages
  • 0 votes

Leland Palmer wrote:

Idd, zeer jammer. Was erg functioneel.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Leland Palmer wrote:

Alleen jammer dat de recente stemmen-lijst onder de user top 10 weg is.

Wel iets meer dan jammer. Meer iets van klote.

Die andere toevoeging werkt ook niet echt. Klik je op meer (om de rest van een recensie te lezen), kom je gewoon boven aan de pagina bij de betreffende film uit..

Edit: dat laatste lijkt nu beter te gaan. Moet wel zeggen dat ik het verder niet mooi vind. Gewoon te druk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De recenste stemmen vind je op het tabblad "filmlog".

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Home is inderdaad een mooie verbetering.

Hoe wordt er eigenlijk gekozen welke recensie verschijnt?

Alleen de recente stemmenlijst wil ik echt graag terug.

Jordy wrote:

De recenste stemmen vind je op het tabblad "filmlog".

Maar het oude was veel overzichtelijker. Bovendien kost het (veel) meer scrollwerk.

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2810 votes

Leland Palmer wrote:

Vreselijk irritant zelf. Erg jammer! Voor de rest vind ik de front page redelijk druk aan het worden, maar ziet er prima uit.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hmm, misschien een idee om de stemmen net zoals op de pagina's zelf onder de poster neer te zetten? Ik vind het nu namelijk wel lelijk, het idee zelf vind ik wel leuk gedaan. De site komt nu wat interactiever over.

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

chevy93 wrote:

Bovendien kost het (veel) meer scrollwerk.

Heel veel minder scrollwerk, volgens mij. Sorry dat het weer even wat tijd kost om te wennen, maar het was gewoon een achtergebleven foutje dat dezelfde informatie op 2 verschillende plekken te vinden was.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Grappige toevoeging, nodigt wel uit om te kunnen lezen wat iemand helemaal heeft geschreven.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Erg erg érg jammer wat betreft de verandering omtrent de recente stemmenlijst.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

rokkenjager wrote:

Erg erg érg jammer wat betreft de verandering omtrent de recente stemmenlijst.

En over een tijdje weet je niet beter meer.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11897 votes

Leland Palmer wrote:

Helemaal mee eens. Die stemmenlijst daar was toch wel erg fijn!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.