- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zijn wij de enige met dit probleem? Ik heb dit probleem (zoekbalk) alleen op Chrome. Zit nu dus maar weer voorlopig op IE.
Ik kan de problemen met Chrome helaas niet nabootsen (op de Mac) dus dat maakt het er niet makkelijker op. Vervelend die problemen, ik vind Chrome nl. een goede browser die ik gewoon wil ondersteunen.
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Ik kan de problemen met Chrome helaas niet nabootsen (op de Mac) dus dat maakt het er niet makkelijker op.
Je kan ook altijd een XPeetje installeren via Virtualbox oid.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat begrijp ik, maar zowel met Chrome voor Mac als met Chrome voor Vista (via een virtual machine) doet het zoekscherm het gewoon bij mij. Daarom is dit probleem lastig op te lossen voor me.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Zijn de genres "biography" en "history" bij imdb nieuw? Kan dat misschien ook op moviemeter komen?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Niet nieuw, is ook al eerder discussie over geweest. Gaat er niet komen geloof ik.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Inderdaad niet nieuw. Ik denk dat dit allemaal onder de noemer 'drama' wordt geschaard.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Zal vast al wel eens langsgekomen zijn, maar wat achtergrond info bij regisseurs, zou dat niet te doen zijn?
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Toffe toevoeging bij het Bioscoop, Video en Televisie stukken. 
Misschien ook nog slim om de stemmen bij die meningen neer te zetten, zonder dat je verder hoeft te klikken.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Ik vraag me alleen af of dit allemaal meningen zijn of dat er ook gewone stukken tekst tussen komen te staan!
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Zo te zien alleen meningen... Des te beter lijkt me.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er worden 3 meningen getoond van mensen. Ik heb geprobeerd om dit zo "eerlijk" mogelijk te doen. Random, ook af en toe een onbekende/nieuwe gebruiker er tussen, etc. Maar de selectie kan nog bijgeschaafd worden natuurlijk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Misschien ook nog slim om de stemmen bij die meningen neer te zetten, zonder dat je verder hoeft te klikken.
Het is al een redelijk druk zo, deze nieuwe indeling. Om nog meer sterren tonen leek me net een tikkeltje te veel van het goede.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Welke recensies er bij welke film staan wordt 's nachts bepaald / herberekend, je zult een nieuwe recensie dus niet direct zien verschijnen.
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Welke recensies er bij welke film staan wordt 's nachts bepaald / herberekend, je zult een nieuwe recensie dus niet direct zien verschijnen.
Hippe feature Jordy 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ohja en die reclame rechtsboven die voor de zoekopdracht gaat hangen af en toe is ook niet echt prettig.
opgelost?
rikrik
-
- 87 messages
- 3880 votes
ik klaag niet snel, maar wat een drukke bedoeling is die nieuwe frontpage, ik vind het maar niks.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Prima verandering (frontpage), érg leuk. Alleen jammer dat de recente stemmen-lijst onder de user top 10 weg is.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik vind het ook erg druk en zou het dan eerder bij 1 mening daar houden (als het dan toch persé moet, van mij niet dus).
Prima verandering (frontpage), érg leuk. Alleen jammer dat de recente stemmen-lijst onder de user top 10 weg is.
Dat zie ik nu pas en ook daar ben ik niet overdreven gelukkig mee...
notnotfun
-
- 617 messages
- 0 votes
Idd, zeer jammer. Was erg functioneel.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Alleen jammer dat de recente stemmen-lijst onder de user top 10 weg is.
Wel iets meer dan jammer.
Meer iets van klote.
Die andere toevoeging werkt ook niet echt. Klik je op meer (om de rest van een recensie te lezen), kom je gewoon boven aan de pagina bij de betreffende film uit..
Edit: dat laatste lijkt nu beter te gaan. Moet wel zeggen dat ik het verder niet mooi vind. Gewoon te druk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De recenste stemmen vind je op het tabblad "filmlog".
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Home is inderdaad een mooie verbetering. 
Hoe wordt er eigenlijk gekozen welke recensie verschijnt?
Alleen de recente stemmenlijst wil ik echt graag terug.
De recenste stemmen vind je op het tabblad "filmlog".
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2810 votes
Vreselijk irritant zelf. Erg jammer! Voor de rest vind ik de front page redelijk druk aan het worden, maar ziet er prima uit.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hmm, misschien een idee om de stemmen net zoals op de pagina's zelf onder de poster neer te zetten? Ik vind het nu namelijk wel lelijk, het idee zelf vind ik wel leuk gedaan. De site komt nu wat interactiever over.

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bovendien kost het (veel) meer scrollwerk.
Heel veel minder scrollwerk, volgens mij. Sorry dat het weer even wat tijd kost om te wennen, maar het was gewoon een achtergebleven foutje dat dezelfde informatie op 2 verschillende plekken te vinden was.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Grappige toevoeging, nodigt wel uit om te kunnen lezen wat iemand helemaal heeft geschreven.
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Erg erg érg jammer wat betreft de verandering omtrent de recente stemmenlijst.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Erg erg érg jammer wat betreft de verandering omtrent de recente stemmenlijst.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11897 votes
Helemaal mee eens. Die stemmenlijst daar was toch wel erg fijn!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.