• 178.333 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.249 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Leuke toevoeging op de home. Oogt inderdaad alleen nog wat druk.

Stemmen mogen van mij terug onder de top 10.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

rep_robert wrote:

Hmm, misschien een idee om de stemmen net zoals op de pagina's zelf onder de poster neer te zetten?

Een van de redenen om dit zo op te lossen was voor mij om al die rare witruimtes een beetje op te vullen. Als je informatie onder de poster zet, krijg je links weer loze ruimte.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Nu moet je ook al die meningen voorbij scrollen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

(quote)

Een van de redenen om dit zo op te lossen was voor mij om al die rare witruimtes een beetje op te vullen. Als je informatie onder de poster zet, krijg je links weer loze ruimte.

Okee, en de recente stemmen? Ik denk dat dit nodig gemist gaat worden. Ik kijk bij mezelf en bij anderen altijd bij de recente stemmen. Om verschillende redenen. Vooral handig om je recente stemmen even bij langs te gaan en te kijken of je nog evt iets wilt veranderen bij die film. Nu ben ik een week later alweer vergeten wat ik heb gekeken als ik die recente stemmen niet meer heb. Denk dat de actieve users dit ook vaker doen. Ik ga dat heel erg missen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Wat een verschrikkelijke veranderingen weer zeg. Word er niet leuker op zo, om hier op mm te zijn, zeker niet als 'oude' user. De Home pagina ziet er enorm druk uit, en niet mooi met al de avatars van users, word zo erg onoverzichtelijk. Maar het meest vervelende vind ik nog dat mijn recente stemmen lijst nu weg is onder mijn top 10. Dat hoort gewoon bij je eigen pagina als user zijnde, en niet onder filmlog. Misschien ben ik een van de weinige, maar ik vind het echt slechte aanpassingen en ook teveel in een korte tijd, was net gewend aan de veranderingen in het blok van inloggen etc.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ouch, ik dacht dat het een bug was. Maar de recente stemmen zijn weg? Onder filmlog? Dan krijg je zo'n ellenlange lijst. Juist de recente stemmen OP de userpagina was het sterke punt van de site (ik check elke dag even het profiel van door mij geliefde users). Snel, helder.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Okee, en de recente stemmen? Ik denk dat dit nodig gemist gaat worden. Ik kijk bij mezelf en bij anderen altijd bij de recente stemmen. Denk dat de actieve users dit ook vaker doen. Ik ga dat heel erg missen.

De recente stemmen kun je vinden op het tabblad "filmlog".

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

(quote)

De recente stemmen kun je vinden op het tabblad "filmlog".

Vind ik een geheugenzuipende pagina die ik zo min mogelijk probeer te bezoeken eigenlijk. Vooral omdat ik veel films kijk. Vind juist dat korte overzichtje van de laatste 25 stemmen ontzettend handig.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Is het evt. niet mogelijk om anders de laatste tien (ofzo) geplaatste stemmen - onder de user top 10 - te tonen? Ik vind dit serieus een érg gemis. Even op een user klikken, top tien bekijken, laatst geplaatste stemmen zien. Dat vond ik nou juist zo leuk altijd!

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Rianneke_Dan wrote:

Wat een verschrikkelijke veranderingen weer zeg. Word er niet leuker op zo, om hier op mm te zijn, zeker niet als 'oude' user. De Home pagina ziet er enorm druk uit, en niet mooi met al de avatars van users, word zo erg onoverzichtelijk. Maar het meest vervelende vind ik nog dat mijn recente stemmen lijst nu weg is onder mijn top 10. Dat hoort gewoon bij je eigen pagina als user zijnde, en niet onder filmlog. Misschien ben ik een van de weinige, maar ik vind het echt slechte aanpassingen en ook teveel in een korte tijd, was net gewend aan de veranderingen in het blok van inloggen etc.

Amen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Leland Palmer wrote:

Is het evt. niet mogelijk om anders de laatste tien (ofzo) geplaatste stemmen - onder de user top 10 - te tonen? Ik vind dit serieus een érg gemis. Even op een user klikken, top tien bekijken, laatst geplaatste stemmen zien. Dat vond ik nou juist zo leuk altijd!

Dat bedoelde ik dus, nu moet ik weer gaan klikken tot ik een ons weeg op andermans profiel. Juist in 1 opslag alles kunnen zien is ontzettend handig. Nu wordt het onaantrekkelijk gemaakt om pagina's van andere users te bekijken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Leland Palmer wrote:

Dezelfde informatie is nog steeds opvraagbaar, maar nu een klikje weg in plaats van een flink stuk scrollen. Behalve gewenning zie ik zie het probleem echt niet, sorry.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Filmlog wordt hier nooit geopend. Met al die posters en meningen erbij geheugenzuipend en enorm veel scrollwerk!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jordy wrote:

maar nu een klikje weg in plaats van een flink stuk scrollen.

Meen je dit serieus? De filmlog minder scrollen dan hoe het voorheen was?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

(quote)

Dezelfde informatie is nog steeds opvraagbaar, maar nu een klikje weg in plaats van een flink stuk scrollen. Behalve gewenning zie ik zie het probleem echt niet, sorry.

Ik schrijf bij elke film die ik zie een mening, om de laatste 25 films te bekijken die ik heb gezien moet ik dus gaan scrollen tot ik een ons weeg. Het is juist andersom nu!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Meen je dit serieus? De filmlog minder scrollen dan hoe het voorheen was?

Het bekijken van de laatste stemmen kan zonder te scrollen, in het filmlog. In de oude situatie moet je helemaal naar de onderkant van het profiel scrollen.

Maar goed, als dit zo'n probleem blijkt te zijn, zal ik de recente stemmen in iets afgeslankte vorm weer terug zetten op de eerste pagina van het gebruikersprofiel.

whitemoor

• 20 messages
  • 118 votes

Geen vooruitgang deze update!! Ten eerste staan er op de homepage foutieve links naar de uitgebreide overzichten (gaan allemaal naar cinema) en bij bijv. het televisie overzicht is de meest relevante informatie verdwenen!?, namelijk 'hoelaat' is welke film te zien in één overzicht/lijst.

Ik zeg terug naar de vorige layout, dit is helemaal niks!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jordy wrote:

Het bekijken van de laatste stemmen kan zonder te scrollen, in het filmlog. In de oude situatie moet je helemaal naar de onderkant van het profiel scrollen.

Dat is voor de eerste 3 stemmen waar. Maar daarna ben je al weer veel langer aan het scrollen. Zeker als je ook nog eens (lange) meningen schrijft, zoals ik.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Jordy wrote:

Maar goed, als dit zo'n probleem blijkt te zijn, zal ik de recente stemmen in iets afgeslankte vorm weer terug zetten op de eerste pagina van het gebruikersprofiel.

Top, bedankt!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

whitemoor wrote:

en bij bijv. het televisie overzicht is de meest relevante informatie verdwenen!?, namelijk 'hoelaat' is welke film te zien in één overzicht/lijst.

Neem aan dat dit even over het hoofd gezien is door Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup, heb het gefixed

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ja, gewoon een lijst, maar niet 'hoe laat en op welke zender'. Dat lijkt me toch vitale informatie.

Ik vind de nieuwe lay-out wel iets hebben, maar de switch van sober naar prettig druk is wel behoorlijk.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

(quote)

Zo is het wel prima inderdaad, keek vooral naar de bovenste aantal stemmen van users altijd

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Bij de filmlog mogen die posters wel weg, nu moet je veel te veel scrollen vind ik.

Voorpagina is nu wat te druk met die meningen, oude layout was rustiger.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Mug wrote:

Ja, gewoon een lijst, maar niet 'hoe laat en op welke zender'. Dat lijkt me toch vitale informatie.

Oke, dat (tv-lijst) is reeds aangepast zie ik. Maar nu staat nog steeds alles door elkaar en is het onoverzichtelijk en onpraktisch. Het staat nu op volgorde van 'aantal geplaatste berichten bij een film' ipv tijd-uitzending op tv. Bij bios- en video-releases is dat niet erg, maar voor het tv-overzicht is het vreselijk onhandig (en doelloos).

ThaMovieVoter

• 3637 messages
  • 2242 votes

Ik had juist het idee dat ik veel minder hoefde te scrollen toen de stemmen nog gewoon op de voorpagina van je profiel stonden. Bij filmlog scroll je juist veel meer, omdat er tekst en plaatjes bij staan.

Je profiel pagina ziet er nu ook zo leeg uit, dus ik geef de voorkeur aan hoe het er voorheen uitzag.

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2810 votes

Ook vind ik de televisie pagina erg onoverzichtelijk geworden. Het is nu een stuk moeilijker om in een oogopslag te zien welke films er vandaag op tv te zijn door al die posters en meningen. Onnodige informatie die je gewoon kon terug zien op de film pagina zelf. Voorheen was het een stuk overzichtelijker wat betreft televisie.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ik mis de recente stemmen in je profiel enorm; 10 zijn er echt te weinig. Nu moet ik nog een extra klikken naar mijn filmlog, die door grotere foto's, meer scrollwerk vergt om door te pluizen. Bij de ''films op tv'' had je voorheen een overzichtelijke, rustige lijst. Dat is het nu niet meer. Bij het klikken naar een geheel overzicht zou het handig zijn om gewoon weer per dag een kopje te hebben, met wat witte ruimte er tussen. In een tv gids heb je een helder overzicht per zender. Op een andere pagina, maar niet in het overzicht zelf, worden bepaalde films en programma's uitgelicht met een kort stukje. Zoals hier op de site onnodig. De filmpagina zelf is immers die uitlichting als het ware.

Wat mede bijdraagt aan de drukte zijn de avatars, die je voor de rest van de site kunt uitschakelen. Het is wat vreemd om mensen die er bewust voor hebben gekozen geen avatars te willen zien, bij deze overzichten ze wel te krijgen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mug wrote:

Bij bios- en video-releases is dat niet erg, maar voor het tv-overzicht is het vreselijk onhandig (en doelloos).

Bedankt voor het melden, zal er even naar kijken.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Recente stemmen interesseren me maar weinig, daar maak ik zelden of nooit gebruik van. Filmlog vind ik helemaal geweldig en dat gebruik ik dan ook erg vaak. Dan zie je tenminste ook de poster en wat iemand erbij heeft geschreven.

Die homepagina vind ik maar helemaal niets, met al die meningen erbij. Nu is het alsof bepaalde leden belangrijker zijn dan anderen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.