• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.554 actors
  • 9.377.375 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

neo wrote:

Wat mede bijdraagt aan de drukte zijn de avatars, die je voor de rest van de site kunt uitschakelen. Het is wat vreemd om mensen die er bewust voor hebben gekozen geen avatars te willen zien, bij deze overzichten ze wel te krijgen.

Ik heb daar eerlijk gezegd niet bij stil gestaan. De optie is destijds gemaakt om de avatars (alleen) naast berichten in discussies te weren. Ik vind de avatars persoonlijk verder een integraal onderdeel van de site. Maar dit is wel een twijfelgeval, omdat ze nu wel naast (een deel van) een bericht te zien zijn.

Kijkoperatie

• 22 messages
  • 586 votes

Ik vind het veel te druk; vooral bij 'televisie'.

"If it ain't broke, don't fix it', toch?

Maar goed, dit zal na enige tijd ook wel weer wennen.

Verder mijn compimenten voor de site, ik maak er vaak en tot groot genoegen gebruik van!

Overigens las ik op de vorige pag. van dit topic dat iemand met Chrome problemen had met de site; ik gebruik ook Chrome en alles werkt bij mij wel prima.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Is het overzicht van alle films op alle zenders nog ergens te vinden?

Mijn programma blad geeft bij de BBC kanalen meestal gewoon nacht-tv terwijl er wel films op zijn maar nu vind ik alleen maar voor vandaag en een paar kijktips voor de volgende week?

edit: laat maar, ik heb slecht gezien

nog een edit:

Als je via het tabblad http://www.moviemeter.nl/tv/full/ op Binnenkort drukt en je kiest dan bij één van de meningen 'meer' dan wordt er gewoon naar de film gelinkt en niet naar de mening zelf.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Kijkoperatie wrote:

"If it ain't broke, don't fix it', toch?

Ik vind de huidige situatie (losse tabbladen, meerdere tips uitgelicht) persoonlijk beter dan een lange lijst met tekst zoals het was. Maar daar mag iedereen zo z'n mening over hebben natuurlijk.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

danuz wrote:

Filmlog wordt hier nooit geopend. Met al die posters en meningen erbij geheugenzuipend en enorm veel scrollwerk!

Yup, gebruik het ook nooit. Recente stemmenlijst daarentegen volop.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Jordy wrote:

(quote)

Maar goed, als dit zo'n probleem blijkt te zijn, zal ik de recente stemmen in iets afgeslankte vorm weer terug zetten op de eerste pagina van het gebruikersprofiel.

Bedankt Jordy

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Video?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Mmm...de veranderingen zullen eventjes wennen worden maar ik heb niet echt het idee dat het een enorme verbetering of verslechtering is.

Wat me wel opviel; in mijn filmlog staat niet altijd het juiste aantal sterretjes aangegeven bij een film als mijn waardering is gewijzigd. (Bijvoorbeeld bij The Neverending Story, 3,5* i.p.v. 4*)

Niet dat het echt belangrijk is; maar is dat een bugje?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Als je dan toch constant 3 meningen bij die films hebt staan, kun je dan niet beter rouleren, bij elke F5 3 andere (of deels) meningen? Nu staan er constant dezelfde drie.

Ben op zich blij dat we in ieder geval een deel van de recente stemmenlijst terug hebben. Toch is de laatste 25 wel een stuk beter/handiger. Zeker bij de mensen die veel films kijken, als je daar niet om de 2-4 dagen kijkt, zijn die laatste 10 ook al weer weg. Mja, als compromis ben ik er voorlopig maar tevreden mee.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

In Chrome verschijnen er bij sommige films nu scrollbalken naast de poster, terwijl de inhoud gewoon te lezen is. (Overflow verbergen?)

edit: thanks

scholtie

• 106 messages
  • 1469 votes

het televisie overzicht is niet bepaald overzichtelijk meer, tevens is het niet meer mogelijk om het televisie overzicht van de komende dagen te bekijken, dit vindt ik erg jammer

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Jordy wrote:

(quote)

opgelost?

Nope,

(afbeelding)

Verder vind ik het juist wel leuk die meninkjes bij televisie, bios en video. Niet op de laatste plaats omdat ik er ook tussen sta..

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Jemig, is weer een hoop veranderd aan MM.

Zelf vind ik dat "meer recente stemmen in de filmlog" funtie niet bepaald bevallen.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Ik heb hetzelfde probleem als DonOswaldo, maar dan in Firefox.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ik zit ook op Firefox Gebeurt overigens enkel met die banner!

Pistons

• 588 messages
  • 5579 votes

Ik vind al die updates van de laatste tijd maar niks. Totaal onnodig en alleen maar een achteruitgang.

Ik vond het allemaal wel perfect genoeg.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik had dat probleem met die reclame ook (en ook bij die banner), maar bij mij is het wel opgelost in Firefox, vreemd

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Goldenskull wrote:

Nu staan er constant dezelfde drie.

Erger is dat er blijkbaar telkens dezelfde users hun meningen eruit worden gepikt.

- Spetie: 3 keer

- Near_Dark en Justinw: 4 keer

- Zinema: 5 keer!

Hoe wordt dat geselecteerd??

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

scholtie wrote:

het televisie overzicht is niet bepaald overzichtelijk meer, tevens is het niet meer mogelijk om het televisie overzicht van de komende dagen te bekijken, dit vindt ik erg jammer

Dat is wel mogelijk. Op de tv-pagina heb je een tabblad (dat is dus nieuw) genaamd 'binnenkort'. Wat ik wel mis is het tv-overzicht van gisteren en 'eerder vandaag'. Tevens, als het tijdstip van de start van een film is gepasseerd is de film al niet meer terug te vinden in het tv-overzicht. Dat is nog wel een gemis mijns inziens.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

@Nomak: Spetie en Zinema hebben natuurlijk ook gigantisch veel meningen, dus denk dat dat er ook mee te maken zal hebben..

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

DonOswaldo wrote:

Ik zit ook op Firefox Gebeurt overigens enkel met die banner!

Euh, dacht dat jij een chrome gebruiker was .

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Nee hoor, ik ben trouw aan firefox

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Er worden 3 meningen getoond van mensen. Ik heb geprobeerd om dit zo "eerlijk" mogelijk te doen. Random, ook af en toe een onbekende/nieuwe gebruiker er tussen, etc. Maar de selectie kan nog bijgeschaafd worden natuurlijk.

O jee, maar gaan we dan niet krijgen dat bepaalde users vaker met een mening/bericht "uitgekozen" worden om getoond te worden op de hoofdpagina? En andere users juist heel weinig, of helemaal nooit?

Daar kan nog over geklaagd gaan worden misschien...

Ik val dan sowieso buiten de boot, want ik héb helemaal geen meningen.

Jordy wrote:

Sorry dat het weer even wat tijd kost om te wennen, maar het was gewoon een achtergebleven foutje dat dezelfde informatie op 2 verschillende plekken te vinden was.

Héél wat tijd, een half jaar denk ik toch wel...

Sorry, maar ik vind het stiekum als ik eerlijk ben eigenlijk maar helemaal niks...

HarmJanStegenga wrote:

Is het evt. niet mogelijk om anders de laatste tien (ofzo) geplaatste stemmen - onder de user top 10 - te tonen? Ik vind dit serieus een érg gemis. Even op een user klikken, top tien bekijken, laatst geplaatste stemmen zien. Dat vond ik nou juist zo leuk altijd!

Mee eens!

Mug wrote:

Maar nu staat nog steeds alles door elkaar en is het onoverzichtelijk en onpraktisch. Het staat nu op volgorde van 'aantal geplaatste berichten bij een film' ipv tijd-uitzending op tv. Bij bios- en video-releases is dat niet erg, maar voor het tv-overzicht is het vreselijk onhandig (en doelloos).

Helemaal mee eens!

Jordy wrote:

Maar goed, als dit zo'n probleem blijkt te zijn, zal ik de recente stemmen in iets afgeslankte vorm weer terug zetten op de eerste pagina van het gebruikersprofiel.

Bijna perfect! 10 recente stemmen is nog altijd beter dan géén recente stemmen!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

DonOswaldo wrote:

Spetie en Zinema hebben natuurlijk ook gigantisch veel meningen, dus denk dat dat er ook mee te maken zal hebben..

Kan zijn, maar Justinw en Near_Dark hebben dan weer niet zoveel meningen.

Verdeel het fatsoenlijk en geef iedereen de kans, of haal gewoon die meningen weg.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil Jordy niet beschuldigen van vriendjespolitiek of wat dan ook. Maar dit systeem werkt niet, ik vind het maar NIETS.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ik ga er vanuit dat het random gekozen wordt, dus dan is dat van Justinw en Near_Dark deels toeval en deels door de films waarbij ze een mening hebben gepost. In ieder geval, dat lijkt mij dan het geval.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Nomak wrote:

(quote)

Kan zijn, maar Justinw en Near_Dark hebben dan weer niet zoveel meningen.

Verdeel het fatsoenlijk en geef iedereen de kans, of haal gewoon die meningen weg.

Het gebeurt anders wel compleet willekeurig, ik kan er geen lijn in trekken in ieder geval. Maar een roulerend lijstje (als je weer op de home-pagina staat zie je 3 andere 'reviews') lijkt me wel interessanter. En riekt minder naar willekeur (ook al is die er niet).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nomak wrote:

Maar dit systeem werkt niet

Waarom dan niet? het zijn toch gewoon willekeurig 3 meningen?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Mug wrote:

(quote)

Het gebeurt anders wel compleet willekeurig, ik kan er geen lijn in trekken in ieder geval. Maar een roulerend lijstje (als je weer op de home-pagina staat zie je 3 andere 'reviews') lijkt me wel interessanter. En riekt minder naar willekeur (ook al is die er niet).

Wat ik zeg dus. Heb verder trouwens ook geen probleem met de mensen die er wel staan, vind afwisseling gewoon een stuk fijner.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mug wrote:

Tevens, als het tijdstip van de start van een film is gepasseerd is de film al niet meer terug te vinden in het tv-overzicht. Dat is nog wel een gemis mijns inziens.

dat was een bugje

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Haha, wat een gezeur voor 2 minieme veranderingen. Pfoe, wennen!

Homepage vind ik echt een stuk beter. Overzichtelijker en vooral informatiever. Ipv 3 random meningen kan je mss nog iets doen met positief/negatief en daar een random mening uitkiezen. Dan heb je er maar twee, maar biedt je wel meteen twee tegengestelde meningen aan. Avatars vind ik ook wel kunnen op de home.

Wat de recente stemmen en filmlog betreft kan ik de negatieve kritiek wel een beetje volgen (maar ook dat ik ondertussen al aangepakt). Het verschil tussen scrollen en klikken is toch dat je bij scrollen niet eens hoeft te missen. Zeker met zo'n wieltje op de muis is dat enorm veel sneller dan klikken en dan toch weer scrollen (want zoveel films passen er niet op een scherm in het filmlog.

De filmlog is eerder informatief dan een vlot overzicht, terwijl die recente stemmenlijst meteen 20-25 titels op je scherm tovert. Beide bevatten inderdaad wel dezelfde kerninformatie, maar denk dat ze voor iets andere doeleinden gebruikt worden.

Als laatste, ook bij mij komt de flyout nog onder de banner rechts door.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.