- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Waarom dan niet? het zijn toch gewoon willekeurig 3 meningen?
Omdat het jammer is dat er telkens dezelfde personen worden uitgekozen. Twee keer de mening van iemand kan, zelfs 3 keer kan nog door toeval. Maar dat er 4 en zelfs 5 keer de mening van dezelfde persoon wordt geselecteerd, dat is toch niet meer juist. Dat zorgt ervoor dat je als site een verkeerd signaal afgeeft.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dan stel ik voor dat we dit eens een paar dagen aankijken, en dan kijken hoe we de selectie mogelijk kunnen verbeteren, in plaats van dat overdregen negatieve gedoe ineens.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik zie trouwens bij Video en Televisie wel bij alle 3 de films 3 meningen, maar bij Bioscoop enkel bij de bovenste film. Dat is niet de bedoeling toch..?
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Waarom dan niet? het zijn toch gewoon willekeurig 3 meningen?
Omdat het jammer is dat er telkens dezelfde personen worden uitgekozen. Twee keer de mening van iemand kan, zelfs 3 keer kan nog door toeval. Maar dat er 4 en zelfs 5 keer de mening van dezelfde persoon wordt geselecteerd, dat is toch niet meer juist. Dat zorgt ervoor dat je als site een verkeerd signaal afgeeft.
O jee, maar gaan we dan niet krijgen dat bepaalde users vaker met een mening/bericht "uitgekozen" worden om getoond te worden op de hoofdpagina? En andere users juist heel weinig, of helemaal nooit?
Daar kan nog over geklaagd gaan worden misschien...
Ik val dan sowieso buiten de boot, want ik héb helemaal geen meningen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik zie trouwens bij Video en Televisie wel bij alle 3 de films 3 meningen, maar bij Bioscoop enkel bij de bovenste film. Dat is niet de bedoeling toch..?
Daar staan niet meer dan 3 meningen bij de betreffende films.
Erg leuke toevoeging weer. Oh ja, Nomak wil niet 3 of meer meningen hebben in de toekomst 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Dan zijn dara nog geen (genoeg) meningen denk ik.
Vind die meninkjes wel geinig, geeft het een meer interactieve look. Beetje druk maar wel netjes geordend in kaders. Al had ik liever gewoon een lange lijst gezien onder elkaar, zoals het was. Elke klik is er toch weer een teveel *lui* 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Omdat die 2 films minder dan 3 aangevinkte meningen hebben. Exit through the Gift Shop heeft 1 aangevinkte mening, die Ernst Bobbie en weetikveel 0 meningen.
brabusRUS
-
- 1628 messages
- 2810 votes
Ben op zich blij dat we in ieder geval een deel van de recente stemmenlijst terug hebben. Toch is de laatste 25 wel een stuk beter/handiger. Zeker bij de mensen die veel films kijken, als je daar niet om de 2-4 dagen kijkt, zijn die laatste 10 ook al weer weg. Mja, als compromis ben ik er voorlopig maar tevreden mee.
Helemaal mee eens.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
dat was een bugje
En de tv-lijst van de dag tevoren (gisteren dus) komt dus niet meer op de site te staan? Toch jammer, een handige functionaliteit voor hen die niet meer 's avonds laat on-line komen en niet 1-2-3 de film kunnen vinden die ze die avond gekeken hebben.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik zie op mijn eigen profiel en bij anderen zonder top10 geen recente stemmen staan. Kan je daar nog wat aan doen, Jordy?
Verder wel vreemd dat op de frontpage de "meer.." buttons geen permalinks zijn, en dat je niet op de avatar van de user kan klikken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal het op de lijst zetten.
er is een tabbladje "gisteren" bijgekomen, bij tv
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie op mijn eigen profiel en bij anderen zonder top10 geen recente stemmen staan. Kan je daar nog wat aan doen, Jordy?
done
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Goed bezig Jordy. Zou fijn zijn als je ook nog iets kon vinden om de meningen te laten rouleren. Dan zul je mij voorlopig niet meer horen. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Verder wel vreemd dat op de frontpage de "meer.." buttons geen permalinks zijn, en dat je niet op de avatar van de user kan klikken.
Dat zijn ze wel, maar die doen het niet altijd goed, ik ga er nog even naar kijken.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Dat zijn ze wel, maar die doen het niet altijd goed, ik ga er nog even naar kijken.
Is altijd wel een beetje een bugger geweest. Ook als ik in msn een permalink naar een mening van mezelf naar iemand stuur, komt/kwam het wel eens voor dat ie gewoon naar de bovenkant van de pagina ging. Ene keer doet ie het goed, dan weer niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke verbeteringen! Wat een negativiteit om niets hier allemaal zeg.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Veranderingen op moviemeter brengen automatisch wel wat gezeik met zich mee. Wat mij betreft een toffe verandering 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Wat een negativiteit om niets hier allemaal zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, ik las al zoiets. Maar dat is nu dan aangepast ofzo? Want ik zie alles staan zoals het was.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Je ziet nu nog 10 recente stemmen bij elke user onder de top 10 i.p.v. de 25 die er eerst stonden. Voor de rest (van de recente stemmen) kan je de filmlog van elke user doorspitten. Wat mij betreft een prima oplossing zo.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Dat is inderdaad weer veranderd (mits iets kleinschaliger)
Maar goed, als dit zo'n probleem blijkt te zijn, zal ik de recente stemmen in iets afgeslankte vorm weer terug zetten op de eerste pagina van het gebruikersprofiel.
Edit: HJS zegt het ook al.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het zou voor de voorpagina allicht al helpen als van de recensies er een soort 'samenvatting' van de users zou komen te staan (misschien apart in te voeren bij een recensie?). Nu krijg je door de keuze van de eerste zinnen dit bij Tirza:
Zojuist gezien bij de opening van het Nederlands Film Festival. Beginnend met een praatje van de regisseur en producent, maar dat was niet echt boeiend want er kwamen enkel...
Leuk begin van het festival en tevens een grotendeels geslaagde boekadaptatie, waarin het in deze echter jammer is wanneer je het boek al gelezen hebt. vdBerg heeft echter...
IcU: De bioscoop was nagenoeg leeg. Komt dat door het feit dat de Nederlandse film minder in trek is, of doordat mensen wisten dat het verhaal eigenlijk onwijs vervreemd is? Ik...
Tja, nu weet je nog niks?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Tja, nu weet je nog niks?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Het lijkt me dat otherfool wel gelijk heeft dat het wel handig is als er daadwerkelijk een mening in de tekst staat.
Verder wel goede veranderingen verder, al zou ik zelf de voorpagina misschien naar twee meningen veranderen om het iets minder druk te maken.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik zou een korte conclusie in kunnen (het moet optioneel blijven) voeren bij de meningen geen gek idee vinden. En dan maximaal X aantal karakters (het aantal karakters dat nu getoond wordt op de homepage)
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Maar de mening moet toch uitnodigen om door te klikken? Als er alleen een inleidende zin staat a la 'Ik keek deze op vrijdag met mijn vriendin, ze had een rood jurkje aan' kan er net zo goed niets staan.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Als er alleen een inleidende zin staat a la 'Ik keek deze op vrijdag met mijn vriendin, ze had een rood jurkje aan' kan er net zo goed niets staan.
.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Klopt het videotheek-stukje op de mainpage wel?
------------------
Klik hier voor overzicht van alle films die deze week op video uitkomen.
Welke films zijn er nu of binnenkort te huur op video?
Kan dat niet beter aangepast worden naar; videotheek, dvd en blu-ray?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Om enkele problemen met permalinks te verhelpen (o.a. op de home, maar ook elders) is het tijdelijk niet mogelijk om het aantal berichten per pagina aan te passen bij je instellingen, dit is nu voor iedereen standaard 30.
Dit werd door vrijwel niemand aangepast, dus ik vraag me af of het verlies erg groot is. Het maakt mijn leven in ieder geval veel makkelijker 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.