- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De term "videotheek" wordt niet meer expliciet gebruikt op de site, omdat de videotheek tegenwoordig slechts een van de manieren is om nieuwe films te zien. Wellicht dat in de toekomst een andere benaming gekozen zal gaan worden, maar voor nu vond ik "video" een mooie algemene benaming.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
De term "videotheek" wordt niet meer expliciet gebruikt op de site, omdat de videotheek tegenwoordig slechts een van de manieren is om nieuwe films te zien. Wellicht dat in de toekomst een andere benaming gekozen zal gaan worden, maar voor nu vond ik "video" een mooie algemene benaming.
Bedankt.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Als ik bij Tirza op de recensies klik wordt ik doorgestuurd naar de beschrijving, als ik op de recensie van IcU klik wordt ik doorgestuurd naar de recensie. Hoe komt dat?
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Heb geen interesse in de mening van een willekeurige moviemetergebruiker, kun je deze voor mij vreselijke aanpassing ook uitschakelen?
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
De optie om van een bericht een mening te maken functioneert niet. Ik werk onder Google Chrome. Kan dit probleem worden opgepakt?
Het toevoegen aan mijn updates functioneert ook niet.
Stemmen gaat ook niet meer. Zelfs niet via de omweg van genereer stemtabel bij films van een regisseur of uit toplijsten.
Als ik een film wil toevoegen aan Mijn Updates, lukt het niet.
Ik krijg de melding "Javascript: void (0)".
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Ik vind het een prima update eigenlijk. Veel prettiger zo, ben er erg tevreden mee. Goed werk Jordy!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb geen interesse in de mening van een willekeurige moviemetergebruiker, kun je deze voor mij vreselijke aanpassing ook uitschakelen?
Nee, sorry. Het tonen van meningen van gebruikers is een van de uitgangspunten en basisprincipes van deze site.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waar zie je deze melding?
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Nee, sorry. Het tonen van meningen van gebruikers is een van de uitgangspunten en basisprincipes van deze site.
En dat komt zo mooi naar voren gelijk op de homepage. Misschien dat nieuwe gebruikers dan ook net wat meer worden aangezet tot meningen lezen/schrijven.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Waar zie je deze melding?
Waar je normaal gesproken "gereed" krijgt, of "bezig met laden" enz.
Tenminste, op IE...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3228 votes
Je ziet nu nog 10 recente stemmen bij elke user onder de top 10 i.p.v. de 25 die er eerst stonden. Voor de rest (van de recente stemmen) kan je de filmlog van elke user doorspitten. Wat mij betreft een prima oplossing zo.
Vond het zelf persoonlijk beter met de 25 stemmen die je kon zien, ook gewoon leuk om even snel te kijken wat andere users de laatste tijd bekeken hebben maar ook erg makkelijk voor me zelf.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Waar je normaal gesproken "gereed" krijgt, of "bezig met laden" enz.
Tenminste, op IE...
Okee, dat hoort gewoon. Staat bij de internetinstellingen Javascript soms uit? Werkt het zoekscherm rechtsboven wel?
Anders is het misschien toch een idee om een andere browser te proberen. IE7 die je gebruikt wordt gewoon ondersteund, de site werkt bij mij ook gewoon in die browser, maar als je zo vaak problemen hebt...
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Zoekscherm rechtsboven werkt bij mij altijd geloof ik!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Het zou voor de voorpagina allicht al helpen als van de recensies er een soort 'samenvatting' van de users zou komen te staan (misschien apart in te voeren bij een recensie?). Nu krijg je door de keuze van de eerste zinnen dit bij Tirza:
Zojuist gezien bij de opening van het Nederlands Film Festival. Beginnend met een praatje van de regisseur en producent, maar dat was niet echt boeiend want er kwamen enkel...
Leuk begin van het festival en tevens een grotendeels geslaagde boekadaptatie, waarin het in deze echter jammer is wanneer je het boek al gelezen hebt. vdBerg heeft echter...
IcU: De bioscoop was nagenoeg leeg. Komt dat door het feit dat de Nederlandse film minder in trek is, of doordat mensen wisten dat het verhaal eigenlijk onwijs vervreemd is? Ik...
Tja, nu weet je nog niks?
Helemaal mee eens, alleen hoe zou je zoiets automatisch moeten laten uitvoeren? Daarvoor moet je eigenlijk in de recensies gaan spitten en ik denk niet dat Jordy daar tijd voor heeft.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Anders is het misschien toch een idee om een andere browser te proberen. IE7 die je gebruikt wordt gewoon ondersteund, de site werkt bij mij ook gewoon in die browser, maar als je zo vaak problemen hebt...
Javascript staat bij mijn weten gewoon standaard aan...
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Die homepage vernieuwing boeit mij helemaal niks, daar heb ik totaal geen interesse in. Besteed er ook geen 5 seconden tijd aan als ik op moviemeter zit. Maar die recente stemmenlijst was toch een van de héérlijkste kanten van de site. Vind het heerlijk om door die lijst heen te gaan, lekker overzichtelijk, helder en fris. Ben blij dat je toch de laatste tien stemmen van een user kan zijn, maar is wat mij betreft toch echt een gemis. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3228 votes
Klopt rokkenjager, vond het ook leuk om door recente stemmen heen te bladeren, sorry ik volg dit topic niet altijd dus val een beetje met mijn neus in de boter 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Mijn recente stemmen zijn sowieso niet heel volgbaar, aangezien 3/4 stemwijzigingen zijn. Als die nu is uit de lijst gaan. 
Vind die meningen bij de homepage wel tof, ook leuk om jezelf er is tussen te zien staan. 
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Leuke toevoeging op de home page, goed bedacht. Wel vind ik het zonde dat de recente stemmen gewijzigd zijn, die lijst had wat mij betreft dubbel zo groot gemogen, in plaats van korter. Misschien een idee om dat per user aanpasbaar te maken, zoals berichtvolgorde en het aantal berichten per pagina?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Meestal weinig tot geen problemen met IE7.
Dan is dat omdat web devvers er dagen aan spenderen om hun sites goed te krijgen in IE7. Stap gewoon over naar IE8 (of 9 zelfs).
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Nu werkt het dus bij mij wéér niet!
Als ik een film wil toevoegen aan Mijn Updates, lukt het niet.
Edit: het werkt weer gewoon! Ik kan weer gewoon films en topics toevoegen aan Mijn Updates, en óók weer stemmen. 
Maargoed, zo gaat dit wel vaker. En ik ben niet de enige met dit probleem....
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Het televisieoverzicht (binnenkort) is wel compleet onoverzichtelijk geworden met al die meninkjes en een waslijst van films zo onder elkaar.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Het zou voor de voorpagina allicht al helpen als van de recensies er een soort 'samenvatting' van de users zou komen te staan (misschien apart in te voeren bij een recensie?). Nu krijg je door de keuze van de eerste zinnen dit bij Tirza:
Zojuist gezien bij de opening van het Nederlands Film Festival. Beginnend met een praatje van de regisseur en producent, maar dat was niet echt boeiend want er kwamen enkel...
Leuk begin van het festival en tevens een grotendeels geslaagde boekadaptatie, waarin het in deze echter jammer is wanneer je het boek al gelezen hebt. vdBerg heeft echter...
IcU: De bioscoop was nagenoeg leeg. Komt dat door het feit dat de Nederlandse film minder in trek is, of doordat mensen wisten dat het verhaal eigenlijk onwijs vervreemd is? Ik...
Tja, nu weet je nog niks?
En zo ben ik bang dat die verandering met alle goeie bedoelingen is bedacht, maar het feit dat zoiets vanzelfsprekends over het hoofd is gezien wil toch helaas wel zeggen dat er niet zo heel goed over is nagedacht. Dit moet toch wel beter kunnen denk ik.
SaNDuTjE
-
- 1434 messages
- 3243 votes
Ik mis het totaaloverzicht van wat er binnenkort op tv verschijnt. Of heb ik er overheen gekeken?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Vanaf dinsdag 28 september is A Single Man (2009) (, 354 stemmen) uit op video.
bioscoop: 4 februari 2010
video: 28 september 2010
Hier sta ik wel even heel raar van te kijken. De video is al zowat 10 jaar uit de tijd en het kan toch gewoon beter Videotheek blijven?
En er staat ook alleen: 28 september op video, maar dan worden we zogenaamd ook niet wijzer (Videotheek? Winkel? )
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik mis het totaaloverzicht van wat er binnenkort op tv verschijnt. Of heb ik er overheen gekeken?
tabblad "binnenkort" bij tv
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De video is al zowat 10 jaar uit de tijd
De videocassette is een paar jaar geleden (praktisch) verdwenen, video discs zijn nu populair, en video om demand is iets wat op begint te komen. "Video" leek mij dus de juiste overkoepelende term.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Kan je ipv "video" niet gewoon "te huur" nemen? Dan staat het in ieder geval los van eender welk formaat.
SaNDuTjE
-
- 1434 messages
- 3243 votes
Of 'koop/huur:'
Aangezien het niet alleen huur is.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Of dat niet, aangezien die releasedata niet gelijk liggen.
Video is goed toch? Op wat voor medium het ook staat, het blijft video.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.