• 178.339 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.411 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Of gewoon een lijstje Te Huur vanaf..., en een lijstje Te Koop vanaf...

SaNDuTjE

• 1434 messages
  • 3243 votes

Hannibal wrote:

Of dat niet, aangezien die releasedata niet gelijk liggen.

Video is goed toch? Op wat voor medium het ook staat, het blijft video.

Daar zit wat in

SaNDuTjE

• 1434 messages
  • 3243 votes

Jordy wrote:

(quote)

tabblad "binnenkort" bij tv

Die lijst lijkt me zo kort en na woensdag staat er praktisch niets in, maar misschien is daarvoor ook nog niets bekend.

Andere opmerking. Is het mogelijk om de films weer te scheiden op dag? Zodat je gemakkelijk kunt zien wat er op welke dag komt.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Prudh wrote:

Misschien een idee om dat per user aanpasbaar te maken, zoals berichtvolgorde en het aantal berichten per pagina?

Zat ik ook al aan te denken. Tien als standaard, maar wellicht een optie om tot 20 of 30 te gaan? Zelfde idee als "berichten per pagina".

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Dat zou fantastisch zijn!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Ik snap de behoefte hieraan niet.

De profielpagina is nu veel overzichtelijker, en als je de laatste stemmen van iemand wil zien kun je tot in de treurigheid terugkijken in de filmlog.

Die filmlog maakt het juist onnodig zo'n lange lijst te laten zien op de profielpagina.

De laatste 3 stemmen zou ook al voldoende zijn imho.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

De filmlog staat ook vol met (langere) recensies. Het gemak van de recente stemmenlijst in één oogopslag kunnen zien is dan veel prettiger dan eerst door het filmlog te moeten bladeren.

Ik zou het ook graag per user zien. 10 is wel erg beperkt.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Hannibal wrote:

Ik snap de behoefte hieraan niet.

Om twee voorbeeldjes te geven, ik gebruik m'n eigen "recente stemmen" lijst altijd voor het weeklijst-topic. Dat topic hoef je dan zelf niet boeiend te vinden, maar het is wel erg makkelijk als je dan gewoon alle films overzichtelijk onder elkaar hebt staan. Met 10 films komt ik meestal niet toe, zeker niet als ik op zaterdag de lijst opstel van de week ervoor.

Tweede voorbeeld is dat ik zelf een databaseje met regisseurs en aantal gekeken films bijhou. Ook daar is de recente stemmen lijst erg handig vooral omdat deze lekker compact is. Ik vul die database niet dagelijk aan (één keer om de twee weken ofzo) en dan is een wat langere lijst toch handig.

Hetzelfde kan nu nog steeds bij het filmlog, maar daar moet je veel meer scrollen en zoeken naar de juiste linkjes (een linkje op de titel van de film in het filmlog zou wel leuk zijn).

Het is niet zozeer dat er functionaliteit verdwenen is, alleen is de overzichtelijkheid van de recente stemmen sterk gedaald en is het nu gewoon moeilijk om vlot een overzicht te krijgen.

Andere optie zou zijn om het filmlog in twee weergaves te hebben. Eentje de volledige weergave (zoals nu), de tweede weergave een eenvoudige lijst van titels (zoals de recente stemmen nu).

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Dat topic vind ik inderdaad niet boeiend, maar nu snap ik wel waarom die behoefte er is. Die laatste optie van jou klinkt dan stukken beter als standaard een lange lijst van 30 films op de profielpagina.

Ik snap ook wel dat je niet op veel verschillende sites alles wil bijhouden, maar voor lijstjesliefhebbers vind ik de site whatiwatch.net erg geschikt

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Andere optie zou zijn om het filmlog in twee weergaves te hebben. Eentje de volledige weergave (zoals nu), de tweede weergave een eenvoudige lijst van titels (zoals de recente stemmen nu).

Dat zou inderdaad ook een oplossing zijn. Zit zelf niet te wachten op poster en hele recensies (dan klik ik wel door). Maar wanneer er een keuze is zijn beide partijen content me dunkt.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

De recente stemmenlijst zou 'designerwijs' ook gewoon passen onder de opties bij stemmen. Je kan daar al immers keizen voor een alfabetische ordening als naar waardering. Meestal overschijdt één van beide opties ook gewoon de 25 grens.

stem: 0,5 | 1,0 | 1,5 | 2,0 | 2,5 | 3,0 | 3,5 | 4,0 | 4,5 | 5,0

letter: 0-9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | ... | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

acties: Recente stemmen | CSV-export | genereer stemtabel | toevoegen Mijn Films | Mijn Updates

of

recent: 10 | 25 | 50 | 75 | 100 (aantalen voor illustr. doeleinden)

stem: 0,5 | 1,0 | 1,5 | 2,0 | 2,5 | 3,0 | 3,5 | 4,0 | 4,5 | 5,0

letter: 0-9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | ... | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

acties: CSV-export | genereer stemtabel | toevoegen Mijn Films | Mijn Updates

whitemoor

• 20 messages
  • 118 votes

danuz wrote:

(quote)

Neem aan dat dit even over het hoofd gezien is door Jordy?

Top! Goed om te zien dat er direct op reacties een respons is, complimenten!

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Ik zie dat er vanaf nu op de hoofdpagina bij elke bios- videotheek en televisiefilm drie meningen staan, wordt dit geselecteerd door de mods? Of is dit willekeurig?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Jup, dat laatste.

Jordy wrote:

Er worden 3 meningen getoond van mensen. Ik heb geprobeerd om dit zo "eerlijk" mogelijk te doen. Random, ook af en toe een onbekende/nieuwe gebruiker er tussen, etc. Maar de selectie kan nog bijgeschaafd worden natuurlijk.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Leuk.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

De meer... linkjes op de "Video > Deze week" pagina worden geopend in een nieuw venster i.t.t. tot de linkjes op alle andere Films-pagina's.

Ook staat er bij sommige quotes "lees bericht..." i.p.v. "meer...". Weet niet of daar een idee achter zit.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Elineloves wrote:

Ik zou het ook graag per user zien. 10 is wel erg beperkt.

Gewoon weer op 25 stemmen in de profiel houden en dan daaronder: meer stemmen te zien in de filmlog.

movierobert

• 168 messages
  • 1833 votes

Hele verbetering die homepage met reacties op de films toppie!

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Hoe komt het dat in mijn pers. filmlog alleen maar stemmen staan vermeld? En géén berichten??

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Jordy, even wat tussendoor, kleine bug op:

Film >> Genres en landen >> Apocalyptische en post-apocalyptische films

Zie de twee foute links in de lijst. Deze horen naar de goede film te gaan (check dubbel check), maar omdat er twee films tussenzitten die bijna dezelfde filmcode en dus link hebben, worden de nieuwere links verkeerd weergegeven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

narva77 wrote:

Hoe komt het dat in mijn pers. filmlog alleen maar stemmen staan vermeld? En géén berichten??

Alleen recensies die je als mening hebt aangevinkt komen in dat overzicht te staan.

Als je een bericht als mening wilt markeren, klik dan op de ster boven het geplaatste bericht.

de nieuwe lay-out van de voorpagina is erg onoverzichtelijk geworden! Gemiste kans.....

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Prudh wrote:

Jordy, even wat tussendoor, kleine bug

ehm ja ik denk dat ik weet hoe het komt even testen

Three Kings (1999)

Three Kings (1999)00

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gereproduceerd

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Ik snap hem niet...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb het probleem kunnen nabootsen, het staat dus op de lijst om binnenkort opgelost te worden

Ik vind het nieuwe televisie overzicht bar slecht. Het oude overzicht was beter. Alles was duidelijk per dag ingedeeld op 1 pagina.

Nu staat alleen de huidige dag op een pagina, ergens onderaan en moet je naar volgende om daar de rest te kunnen zien. Op die volgende pagina is er geen duidelijk onderscheid tussen de dagen.

Een kind kan de was doen...

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Is NET5 hetzelfde als TV5?

Alvast bedankt.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Nee. Net5 = NL, TV5 = Fr.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

JDSsmetje wrote:

Is NET5 hetzelfde als TV5?

Alvast bedankt.

Nee! Net5 kan jij in België waarsch. niet ontvangen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.