• 178.349 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.559 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Ah, ok, bedankt beiden.

SaNDuTjE

• 1434 messages
  • 3243 votes

zomaarwat wrote:

Op die volgende pagina is er geen duidelijk onderscheid tussen de dagen.

Een kind kan de was doen...

Inmiddels is dit weer aangepast en is er onderscheid tussen de dagen.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Goldenskull wrote:

Nee. Net5 = NL, TV5 = Fr.

Volgens mij is TV5 Zwitsers...

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Leuk, die aanpassingen op de homepage!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Baggerman wrote:

(quote)

TV5 is Frans, ik zap er wel es langs. Heb ook wiki maar ff geraadpleegd, altijd handig (: Het heet nu TV5MONDE (In Nederland krijgt het Europe als toevoeging op mijn tv): TV5MONDE

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik kan niet wennen aan de homepage, word er erg zenuwachtig van...de rest vd aanpassingen wen ik wel (soms langzaam) aan.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik nam eigenlijk aan dat de getoonde 'meninkjes' op de hoofdpagina's ook daadwerkelijk aangevinkte 'meninkjes' waren, maar dat blijkt niet zo te zijn, zodat er wel eens iets anders tussendoor kan glippen.

Zoals heden op http://www.moviemeter.nl/tv/

Naast de film Erin Brockovich staat de mening van djelle (die niet is aangevinkt) met de prachtige woorden: "inderdaad. 2,5."

Het lijkt mij niet dat dit soort berichten nu het juiste signaal weergeven wat de bedoeling is van het plaatsen van meningen op de hoofdpagina's, die je (Jordy dus) al netjes hebt verwoord.

Aangezien je ook aangaf dat we in een testfase zitten, wil ik graag mijn steun geven aan het voorstel om ipv drie juist 2 meningen te tonen. Wellicht dat dat inhoudelijker interessant is? En ook ietwat rustiger?

Fijn trouwens dat de tv-overzichten weer als vanouds overzichtelijk(er) zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Op het moment (afgelopen nacht) dat werd bepaald welke berichten daar getoond zouden worden, stond dit bericht wel als recensie gemarkeerd, dus vandaar. Mods hebben een tooltje tot hun beschikking waar ze eventueel kunnen forceren dat de boel opnieuw doorberekend wordt, en anders gebeurt dat de eerstvolgende nacht.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

En alleen "nogal matte film" ernaast lijkt me ook niet echt een recensie/mening waar iemand wat mee kan.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Je blijft natuurlijk houden dat mensen zelf een bericht als mening/recensie kunnen aanvinken (ook al is het dat niet altijd)

Zie de 'mening' bij Erin Brockovich op de hoofdpagina van jumpstylemovie

Nogal matte film :S

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Maar die recensie vinkjes kunnen ook verwijderd worden door moderatoren (gewoon een alert insturen).

Een roulerende gang van zaken (iedere keer 3 andere willekeurige meningen als je op een hoofdpagina komt) is te zwaar voor de site?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

moviemafketel wrote:

En alleen "nogal matte film" ernaast lijkt me ook niet echt een recensie/mening waar iemand wat mee kan.

Ik zie daar het probleem niet zo van in, maar zoals gezegd kan er nog wat geschaafd worden aan het selectieproces.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mug wrote:

Een roulerende gang van zaken (iedere keer 3 andere willekeurige meningen als je op een hoofdpagina komt) is te zwaar voor de site?

Ja inderdaad. Daarnaast vind ik het onrustig, voor meer meningen kun je gewoon bij de film kijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De televisie-pagina is geupdate. De niet-meningen zijn weggehaald.

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Volgens mij Frans/Zwitsers, het richt zich iig op het Franse én het Franstalige Zwitserse publiek.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gekke is dat TV5 soms gewoon Nederlands ondertiteld is. Hoe zit dat?

narva77 (crew films)

• 12733 messages
  • 6540 votes

Omdat ze zich óók willen richten op de NL en Belgische markt.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Wellicht ter promotie van de Franse taal (ze geven het nog niet op!).

TV5 zendt trouwens wel vaak interessante films uit.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Het is vandaag HarmJan en rep_robert dag. 10 en 9 meningen van die twee heren.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Goldenskull wrote:

Inderdaad, ik zag het ook al. Erg jammer dit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

er moet inderdaad nog iets meer variatie komen in de selectie

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Ben geen programmeur ofzo, maar is het niet mogelijk om simpelweg 1 mening per persoon per dag in te stellen? Is het vervolgens alleen maar logisch dat users met meer aangevinkte meningen wekelijks vaker aan de beurt komen. Verder nog ff een regeltje schrijven dat een mening +x woorden moet hebben om voor de dagsellectie mee te kunnen tellen om "knettervette film! 5*" tegen te gaan en voila!

Oh, en wat gebeurt er trouwens met meningen die openen met een quote uit een andere mening?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Goldenskull wrote:

Waar zie je die dan allemaal? Ik zie er "slechts" 2 van HarmJan en maar één van rep_robert.

Edit: laat maar, wist niet dat er meerdere tabbladen waren.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is denk ik alweer bijgewerkt, zag er ook niet zoveel.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb het even wat door elkaar gehusseld.

Quotes worden uit berichten gefilterd en berichten met spoilers in de eerste 200 tekens komen niet in aanmerking om op de homepagina's te verschijnen. Maar ik zal vast nog iets vergeten zijn, dus als je iets vreemds ziet...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zie net mezelf voor de 1e keer op de voorpagina door die nieuwe optie. Leuk zeg!

Dutchmeister

• 492 messages
  • 733 votes

Vind het nieuwe uiterlijk niet echt mooi op de voorpagina. Maar dat is mijn opinie. Komt nogal chaotisch over en je kan de reacties niet eens volledig lezen dus imo heb je er ook weinig aan. Waarom moet men toch altijd veranderen??

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Even een huishoudelijke mededeling.

De site maakt hier en daar gebruik van Javascript. Onder andere de zoekbox rechtsboven, het stemmen, Mijn Films, en nog wat dingetjes. Bij het bouwen van deze dingen gebruik ik een "library" genaamd MooTools, die me het leven daarbij makkelijk maakt.. Deze library heb ik zojuist geupgrade naar de laatste versie.

- er is kans op nieuwe bugjes, hoor graag als je iets tegen komt

- de "geile" grafische weergave van Mijn Films is helaas niet meer beschikbaar

- ik hoop eigenlijk dat de site nu ook in IE9 beta goed werkt, kan iemand dat testen?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Nomak wrote:

(quote)
Inderdaad, ik zag het ook al. Erg jammer dit.

What's the problem with that? Ben de hele dag weggeweest, jammer dat er op zo'n dag de nationale rep_robert dag is

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Dat sterretje stemtabel bij mijn films staat in ff nu dwars door de rechter reclame heen.

Verder heb ik al tijden dat ik bij mijn films 5 films wil toevoegen. Maar de 5e die je dan invult verdwijnt meteen weer. Voeg er nu dus maar 4 per keer toe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.