- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Inderdaad moviemafketel, helemaal vergeten om dat te melden, die 5e film spaced hem altijd. Ben gelukkig niet de enige.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat van die vijfde film gaat op de lijst
het gaat over NIEUWE bugs he 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Dat van die 5de is al heel lang inderdaad en heb ik ook altijd.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De site (overbelasting?) is hedenochtend wel extreem (irritant) langzaam. Met een beetje geluk en geduld wil die een pagina laden. Ik weet niet of daar meer mensen last van hebben. M'n computer kan in ieder geval geen updates voor Safari vinden i.i.g.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Hier ook met googel chrome
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
De hostingprovider is er mee bezig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kon net al een half uur niet op de site komen, ach ja kinderziektes.
gijsvogel
-
- 225 messages
- 940 votes
Hey, hoort Sintel niet ergens tussen te staan?
Kan m nergens vinden
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Is een korte film. Korte films worden niet op MM geplaatst.
gijsvogel
-
- 225 messages
- 940 votes
Is een korte film. Korte films worden niet op MM geplaatst.
Ok, heb al een forumitem gemaakt bij korte films in dat geval
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Toch goed dat de hosting-provider het redelijk snel heeft opgelost.
Ik merkte gisteren (en vandaag weer) dat veranderingen in het tv-overzicht van 'vandaag' niet worden opgeslagen in het overzicht. Niet alleen het plaatsen van een stem op een film die in het tv-overzicht staat, maar ook als er een titel op de dag zelf wordt toegevoegd aan de tv-lijst, komt dat niet in de tv-lijst van 'vandaag' te staan. Dat lijkt me niet de bedoeling, of heeft dit ook te maken met 'de belasting van de site'?
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
In het bantopic zag ik iets staan over een user (met naam genoemd) en zijn alter ego als illegaal account. Beide namen zijn vermeld. Dat vind ik wel een beetje lullig, ivm privacy.
Je kan ook zeggen account X gesloten want het is de tweede van een bestaande user.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Hoe vaak wisselen die recensie´s op de homepage eigenlijk? Ik zag mezelf 20 minuten geleden nog bij Robin Hood staan, nu ben ik daar opeens weg en sta ik bij Unthinkable.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Toch goed dat de hosting-provider het redelijk snel heeft opgelost.
Ik merkte gisteren (en vandaag weer) dat veranderingen in het tv-overzicht van 'vandaag' niet worden opgeslagen in het overzicht. Niet alleen het plaatsen van een stem op een film die in het tv-overzicht staat, maar ook als er een titel op de dag zelf wordt toegevoegd aan de tv-lijst, komt dat niet in de tv-lijst van 'vandaag' te staan. Dat lijkt me niet de bedoeling, of heeft dit ook te maken met 'de belasting van de site'?
Klopt, dat heeft daar mee te maken.
Die pagina's zijn trouwens altijd al 'statisch' geweest. Vreemd dat je dat nu pas opvalt.
Mocht je de missende titel in het overzicht zo belangrijk vinden, dan kun je een mod een berichtje sturen, dan kunnen wij de lijsten opnieuw genereren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Hoe vaak wisselen die recensie´s op de homepage eigenlijk? Ik zag mezelf 20 minuten geleden nog bij Robin Hood staan, nu ben ik daar opeens weg en sta ik bij Unthinkable.
In principe automatisch eenmaal per dag, maar er kunnen situaties zijn waarbij ongewenste berichten in de lijst staan, in dat geval genereren we de lijst opnieuw.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Die pagina's zijn trouwens altijd al 'statisch' geweest. Vreemd dat je dat nu pas opvalt.
En dat klopt dus zeker niet, die zijn nooit 'zo' statisch geweest. Alleen de toplijstjes waren statisch. Tv-, bioscoop-, en video-lijsten niet. Iedere verandering werd daar gelijk opgeslagen, vandaar dat het me nu wel opviel. 
Wellicht handig(er) voor stinissen om dit te weten, zodat hij jullie kan informeren als er iets veranderd is in het tv-overzicht 'vandaag'.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
In het bantopic zag ik iets staan over een user (met naam genoemd) en zijn alter ego als illegaal account. Beide namen zijn vermeld. Dat vind ik wel een beetje lullig, ivm privacy.
Je kan ook zeggen account X gesloten want het is de tweede van een bestaande user.
Ik vermoed dat het dan veel meer aandacht krijgt en je op meerdere plekken op de site users hebt die er naar gaan gissen.
En zij vervolgens namen van users gaan noemen die er niets mee te maken hebben...
En het gaat hier niet eens om een ban. Namen van gebande users vermelden we ook gewoon. En dat is een veel zwaarder vergrijp.
Zie het probleem niet zo.
Dat risico neemt de user nota bene zelf, om een inmiddels bekende regel te gaan overtreden.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Worden er alleen recensies van de vaste gebruikers neergezet?
Zie vaak veel betere recensies/meningen. Ik weet het is de opstartfase, maar de vaste gebruikers zullen toch niet kwaad worden als er recensies van de andere plus-minus 117000 gebruikers worden neergezet?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Vaak vinken incidentele gebruikers hun recensies niet aan en komen ze zodoende ook niet in aanmerking om bij een film te verschijnen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Niet alleen incidentele gebruikers. Het gros van de gebruikers die goede recensies schrijft, vinkt de berichten niet aan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou zullen er vast nog wel 10 of 20000 zijn die het wel aanvinken. Het is tot nu toe niet verrassend. Het is het vleien van de vaste gebruikers of mensen die al erg lang lid zijn. De juweeltjes van anderen gaan hopelijk nog voorbij komen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Deze recensies worden niet met de hand geselecteerd, hoor.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wel toevallig dat ik dan alleen maar steeds dezelfde namen zie. Uit 117000 mensen elke keer dezelfde 20 vissen. Prima dan hoor, maar die kans lijkt me zeer klein.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Jordy heeft anders al menigmaal aangegeven dat het automatische selectieproces nog niet optimaal is, en dat daaraan gewerkt wordt...
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Wel toevallig dat ik dan alleen maar steeds dezelfde namen zie. Uit 117000 mensen elke keer dezelfde 20 vissen. Prima dan hoor, maar die kans lijkt me zeer klein.
Voorbeeld: bij The Green Mile staan 57 meningen, terwijl de film de meeste stemmen heeft van elke film. En bij andere films is dat aantal nog lager. Dus je 117.000 als getal is hier totaal irrelevant.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Misschien maar niet alleen de aangevinkte erbij dan.
Zie veel mooiere recensies zonder dat deze is aangevinkt erbij staan.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Misschien maar niet alleen de aangevinkte erbij dan.
Zie veel mooiere recensies zonder dat deze is aangevinkt erbij staan.
Het probleem is dan dat ieder nonsensbericht geplaatst kan worden.
Gebruikers die inhoudelijke berichten schrijven zouden eerder gestimuleerd moeten worden hun berichten aan te vinken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.