- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ok hopelijk zullen de mensen die hele mooie recensies schrijven dit snel gaan aanvinken, want wat er nu bijstaat is nou niet echt reclame.
Een nieuw lid zal niet denken wow wat wordt hier mooi geschreven.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Toch goed dat de hosting-provider het redelijk snel heeft opgelost.
Ik merkte gisteren (en vandaag weer) dat veranderingen in het tv-overzicht van 'vandaag' niet worden opgeslagen in het overzicht. Niet alleen het plaatsen van een stem op een film die in het tv-overzicht staat, maar ook als er een titel op de dag zelf wordt toegevoegd aan de tv-lijst, komt dat niet in de tv-lijst van 'vandaag' te staan. Dat lijkt me niet de bedoeling, of heeft dit ook te maken met 'de belasting van de site'?
De drie "verhaaltjes", incl. meningen worden dagelijks ververst. De lijst daaronder zou net als vroeger gewoon up-to-date moeten zijn, en dat gaat nog niet overal helemaal goed inderdaad. Zal ik straks even fixen.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Misschien is het al gevraagd, maar hoe worden de ge-higlight-te films geselecteerd? Nu lijkt het vooral op populariteit (in stemmen). Daar is genoeg voor te zeggen, maar als er bijvoorbeeld een film die hoog in de TIP 250 staat op tv komt zou dat misschien wel aardig zijn om die te higlighten. Trekt misschien mensen over de streep 's avonds eens zo'n film te bekijken in plaats van de derde keer White Chicks?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Dat ging geloof ik op meeste berichten. Ben het verder wel met je eens overigens.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Meeste berichten idd.
Heb je het over de voorpagina of de andere highlights?
De voorpagina pas ik geregeld aan en top 250 films die op tv komen worden zeker alsnog geselecteerd.
Stuur anders even een PM naar mij als je een tip hebt.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Dat zal ik zeker doen.
Overigens snap ik niet dat een hele week gekeken moet worden naar die lelijke poster van de Kevin Costner film, die nieuw in de bioscoop gaat draaien. Is het niet aan te raden om de poster van televisie naar boven te schuiven. Deze verandert iedere dag, en is daarnaast een stuk interessanter voor de meeste gebruikers.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Meeste berichten idd.
Heb je het over de voorpagina of de andere highlights?
Ik bedoelde beide. Ik was eigenlijk alleen nieuwsgierig, want op meeste berichten is natuurlijk veel praktischer. Die PM, daar hou ik je aan, al zal het niet vaak voorkomen dat films uit de tip 250 op tv komen.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Worden er alleen recensies van de vaste gebruikers neergezet?
Zie vaak veel betere recensies/meningen. Ik weet het is de opstartfase, maar de vaste gebruikers zullen toch niet kwaad worden als er recensies van de andere plus-minus 117000 gebruikers worden neergezet?
Is dat echt zo, dat alleen recensies van de vaste gebruikers worden neergezet? 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Uhmmm... het antwoord wordt daaronder al gegeven?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dat ze niet met de hand worden geselecteerd? Ok, ik snapte het al even niet, leek me al zo raar dat alleen een vast groepje serieus wordt genomen.
VanRippestein
-
- 1178 messages
- 1052 votes
Ik zou het wel handig vinden als ik terugkeer naar de pagina waar ik vandaar kwam als ik inlog.
Zit ik bijv op pagina zoveel van een discussie. Blijkt dat ik nog niet ingelogd ben. Ik inloggen... Kom ik bij dat welkomsscherm terecht ipv waar ik was.
Tis een bewuste keuze, i know. Maar toch ter consideration...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wel toevallig dat ik dan alleen maar steeds dezelfde namen zie. Uit 117000 mensen elke keer dezelfde 20 vissen. Prima dan hoor, maar die kans lijkt me zeer klein.
Bij Robin Hood:
Je word echt moe van die eindeloze vechtscenes.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Aub niet alle onterechte meningen hier in de groep te gooien. Je kunt een pm naar een moderator sturen die, indien het geen echte mening betreft, deze ongedaan kan maken.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Haha incl. dt-fout ook nog, supermooi.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Jammer, die reacties op de hoofdpagina's bij de films. Ik vind het nét iets te druk.
scholtie
-
- 106 messages
- 1469 votes
Waarom is het niet meer mogelijk om het televisieoverzicht van de komende dagen te bekijken? Ik maakte hier veel gebruik van en betreur het dat dit niet meer mogelijk is?
scholtie
-
- 106 messages
- 1469 votes
bedankt, dit had ik dan niet gezien. Misschien is het handig om een usability test te doen, om te kijken hoe gebruikers nu tegen de vernieuwde site aankijken.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
De (score/aantal stemmen) achter de IMDB link is weer eens verdwenen bij een groot deel van de films. Ik weet dat dit aan IMDB ligt en dat het je tijd kost, maar ik hoop dat je er weer naar wilt kijken Jordy. Is toch iets waar ik erg vaak een blik op werp en imo dus een fijn extraatje.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zal er binnenkort naar kijken
als het daarna nog een keer veranderd wordt bij imdb (waar je op kunt wachten) is het helaas echt voorbij...
*edit* als het goed is moeten de scores de komende dagen langzaam aan weer aangevuld gaan worden
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Dat van die imdb scores had ik inderdaad ook opgemerkt. Ook hier een ander miniem foutje (aangegeven met de rode lijntjes):

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Ik ben enkele weken iets minder actief geweest op de site en nu ik terug ben, moet ik toch wel zeggen dat de veranderingen me wel bevallen. Vooral het televisiegedeelte is wel leuk met die meningen en de rest van de site is ook een pak overzichtelijker geworden. Mooi zo! 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Bij de bioscooplijst werkt de volledige 2010 trouwens niet. Kan het niet weer mogelijk worden om gewoon weer het hele jaar in 1 keer te kunnen zien als lange lijst?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
De stemmen van tenminste één onlangs (paar dagen geleden) gebande user zijn nog niet verwijderd. Dat hoort toch ook gebeurd te zijn?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nee zit wel een paar dagen tussen. Voor het geval iemand alsnog een herkansing krijgt worden niet meteen alle stemmen verwijderd.
Weet niet precies na hoeveel dagen het dan wel gebeurt.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Wordt het niet een keertje tijd om de spelling van Film-Noir en Science-Fiction te veranderen? In het Nederlands is het film noir en sciencefiction.
En van mystery kan wat mij betreft mysterie gemaakt worden, dekt de lading ook. Misschien nog wel beter zelfs.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Mystery en Mysterie is niet hetzelfde. Die andere twee heb je gelijk in denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.