• 178.401 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.093 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

(afbeelding)

Ik heb nu 2 avatars (gisteren gewijzigd, niet vandaag), cool.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik zie je nieuwe als ik over je naam heen ga. Misschien cookies of zo?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Dat zou inderdaad kunnen dan.

Edit: idd koekjes.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Knisper wrote:

Mystery en Mysterie is niet hetzelfde.

Weet ik.

A mystery is primarily concerned with solving a crime or a puzzle. The standard mystery generally revolves around a murder which must then be solved by policemen, private detectives, or amateur sleuths. Typically, the viewer is presented with a series of likely suspects, some of who are "red herrings," -- persons with motive to commit the crime who didn't actually do it -- and attempts to solve the puzzle along with the investigator. Sometimes, the viewer is presented with information not available to the main character, in which case, the film's tone is generally one of suspense, drama, comedy or some element other than traditional mystery. Despite the fact that mysteries depend strongest on surprise, numerous established and repeated character stereotypes and situational cliches fuel them. They include famous, brilliant private eyes (Sherlock Holmes, Charlie Chan, Phillip Marlowe, Hercules Poirot) who never lose a case, femme fatales, murderous hired help (The Butler did it...), and recurring motivations like greed, lust and revenge by the character most unlikely to commit a crime, but who does so nonetheless.

Explore Genre: Mystery - AllMovie

Een film als Mulholland drive herken ik niet in die omschrijving. Mysterie, een bredere term, vind ik dan nog niet zo'n gek alternatief.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

(quote)

Die lijst was heel erg lang, wat bij sommige mensen problemen gaf.

Zou ik eerder wat aan de statistieken pagina van the Shawshank Redemption o.i.d. doen.

Misschien middels een in-/uitklap systeem? Want die pagina is nu echt kilometers lang en de pc kan zoiets nauwelijks aan.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Is ook de reden dat ik de statistiek pagina bij de films met veel stemmen maar mijd tegenwoordig.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Apollinisch wrote:

In het Nederlands is het film noir en sciencefiction.

Gadver, liever niet. Lijkt me echter wel terecht.

Mystery lijkt me gewoon correct.

Vandale.nl over mysterie:

mys·te·rie [misteerie] het; o -s, -riën 1 bovennatuurlijke waarheid als onderdeel ve geloof 2 onbegrijpelijk iets; raadsel

Wikipedia over mystery (vandale.nl levert niks op ):

Mystery-verhalen roepen vaak aan het einde nog een aantal vragen op. Bij het zogenaamde 'open einde' is de zaak ofwel onopgelost of moet de kijker of lezer voor zichzelf uitmaken hoe het nu precies in elkaar zat.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Ik weet niet of dit de bedoeling is maar bij "televisie" onder het tabblad "binnenkort" staat er 2 keer dezelfde film van Indiana Jones.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

rep_robert wrote:

Zou ik eerder wat aan de statistieken pagina van the Shawshank Redemption o.i.d. doen..

Goed punt inderdaad, dat moet ook aangepakt worden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

JDSsmetje wrote:

Ik weet niet of dit de bedoeling is maar bij "televisie" onder het tabblad "binnenkort" staat er 2 keer dezelfde film van Indiana Jones.

inderdaad niet zo netjes, gaat op de lijst

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Erwinner wrote:

Heb ook last van zoeken in het zoek balkje sinds vandaag.

Dit probleem is ondertussen al een aantal dagen niet meer. Probleem lijkt, zonder zelf iets te hebben gedaan, verholpen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Goed nieuws! Zoals ik een paar dagen geleden meldde, ik heb wat onderliggende javascript dingen geupgrade in de site, mooi als dat tot gevolg heeft / zou hebben dat alles in Chrome weer goed gaat.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

En óók in IE mag ik hopen?!

Want dat Javascript werkt(e) bij mij ook niet altijd (stemmen, toevoegen aan Mijn Updates enz.)....

Ligt niet aan Cookies, want die verwijder ik bijna elke dag!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als de site in Internet Explorer 7 niet werkt kan ik dat helaas verder niet oplossen, omdat ik de problemen niet kan nabootsen in die browser. Er zijn afgelopen week in ieder geval zo'n 4000 stemmen geplaatst met IE 7.

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Jawel, dat geloof ik ook wel hoor! Meestal heb ik ook géén enkel probleem.

Maar heel af en toe hoor je dat Users geen stemmen meer kunnen plaatsen, en dat ze geen topics of films meer kunnen toevoegen en/of verwijderen aan / uit "Mijn Updates"!

Dat kán gewoon niet aan je Cookies liggen, die verwijder ik bijna dagelijks. En andere users geven dat óók aan...

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Ik weet niet of het ooit al eens is opgemerkt, zelf altijd wat te lui geweest om het te doen, maar:

Wanneer je met iemand pm's uitwisselt en je komt opgegeven moment bij het laatste bericht van een pagina (over het algemeen, dan wel altijd, veelvouden van 30), heb je onderin geen schermpje om een nieuw bericht te typen. Je moet per se via een omweg een nieuw bericht maken. Kan dit 'verholpen' worden? Kan me voorstellen dat iemand die dit voor de eerste keer meemaakt, denkt dat je max. 30 berichten met één persoon kunt uitwisselen.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Jordy wrote:

ik zal er binnenkort naar kijken

als het daarna nog een keer veranderd wordt bij imdb (waar je op kunt wachten) is het helaas echt voorbij...

Dat zou ik bijzonder jammer vinden aangezien dat echt iets is waar ik vrijwel het eerste naar kijk. Eerst de MM score, vervolgens de IMDB score vergelijken alvorens ik de meningen ga lezen. Natuurlijk blijft de mogelijkheid om op de imdb link te klikken aanwezig maar dat is net weer even te veel van het goede in de gemakzucht van een internetter als ik:) .

Ik weet niet hoeveel werk en hoe lastig het is voor jou om het steeds te moeten aanpassen, maar je doet mij er in ieder geval ontzettend veel plezier mee, en ik zou het persoonlijk een aderlating vinden voor MM wanneer deze 'functie' komt te vervallen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Goldenskull wrote:

Ik weet niet of het ooit al eens is opgemerkt, zelf altijd wat te lui geweest om het te doen, maar:

Wanneer je met iemand pm's uitwisselt en je komt opgegeven moment bij het laatste bericht van een pagina (over het algemeen, dan wel altijd, veelvouden van 30), heb je onderin geen schermpje om een nieuw bericht te typen. Je moet per se via een omweg een nieuw bericht maken. Kan dit 'verholpen' worden? Kan me voorstellen dat iemand die dit voor de eerste keer meemaakt, denkt dat je max. 30 berichten met één persoon kunt uitwisselen.

gaat op de lijst, bedankt

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Als ik bij een filmpagina ben van een film die uitgezonden gaat worden op televisie, en ik klik op 'overige tv-films' achter de tv-datum, dan krijg ik de melding "Film toevoegen. Via deze pagina's kun je films toevoegen aan de site."

maar wel webadres http://www.moviemeter.nl/film/tv/

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Jordy wrote:

(quote)

inderdaad niet zo netjes, gaat op de lijst

Dat komt/kwam omdat er 2 data van die film in de tv-agenda stonden (wat overigens niet klopte, maar dat is reeds vandaag aangepast). Maar toch een aandachtspuntje aangezien dit voorval meer kans maakt tijdens de Kerstperiode (waar steevast dezelfde films langskomen op de Nederlandse, Belgische en BBC zenders).

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

In de televisielijst staat dat 14 Oktober A Perfect Murder te zien is op Het Gesprek, maar die zender bestaat toch inmiddels niet meer?

stinissen (crew films & series)

• 23448 messages
  • 76942 votes

Klopt als een bus bij het invoeren iets te snel geweest is aangepast, bedankt voor de tip.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mug wrote:

Als ik bij een filmpagina ben van een film die uitgezonden gaat worden op televisie, en ik klik op 'overige tv-films' achter de tv-datum, dan krijg ik de melding "Film toevoegen. Via deze pagina's kun je films toevoegen aan de site."

gaat ook op de lijst, bedankt

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik erger me er ook aan, maar het levert de maker tenminste iets geld op. Deze site moet ook betaald worden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Het is heel simpel; zonder die banners geen MovieMeter!

Tips over het verwijderen van deze banners worden verwijderd.

moviemafketel wrote:

Ik erger me er ook aan, maar het levert de maker tenminste iets geld op. Deze site moet ook betaald worden.

Dat is waar. Jammer alleen dat het op die manier moet.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1741 votes

Bij Toy Story 3 (2010):

Vanaf 26 Oktober op video..... Volgens mij lopen ze een paar jaar achter hier op MovieMeter haha.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jordy wrote:

De videocassette is een paar jaar geleden (praktisch) verdwenen, video discs zijn nu populair, en video om demand is iets wat op begint te komen. "Video" leek mij dus de juiste overkoepelende term.

Hannibal wrote:

Video is goed toch? Op wat voor medium het ook staat, het blijft video.

De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Wil jij liever geld betalen voor MovieMeter dan of zo?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

rep_robert wrote:

Wil jij liever geld betalen voor MovieMeter dan of zo?

Niet leuk, maar het zou ook wel zijn voordelen hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.