- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes

Ik heb nu 2 avatars (gisteren gewijzigd, niet vandaag), cool.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zie je nieuwe als ik over je naam heen ga. Misschien cookies of zo?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Dat zou inderdaad kunnen dan.
Edit: idd koekjes.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Mystery en Mysterie is niet hetzelfde.
Een film als Mulholland drive herken ik niet in die omschrijving. Mysterie, een bredere term, vind ik dan nog niet zo'n gek alternatief.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Die lijst was heel erg lang, wat bij sommige mensen problemen gaf.
Zou ik eerder wat aan de statistieken pagina van the Shawshank Redemption o.i.d. doen.
Misschien middels een in-/uitklap systeem? Want die pagina is nu echt kilometers lang en de pc kan zoiets nauwelijks aan.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Is ook de reden dat ik de statistiek pagina bij de films met veel stemmen maar mijd tegenwoordig.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
In het Nederlands is het film noir en sciencefiction.
Lijkt me echter wel terecht.Mystery lijkt me gewoon correct.
Vandale.nl over mysterie:
mys·te·rie [misteerie] het; o -s, -riën 1 bovennatuurlijke waarheid als onderdeel ve geloof 2 onbegrijpelijk iets; raadsel
Wikipedia over mystery (vandale.nl levert niks op
):
Mystery-verhalen roepen vaak aan het einde nog een aantal vragen op. Bij het zogenaamde 'open einde' is de zaak ofwel onopgelost of moet de kijker of lezer voor zichzelf uitmaken hoe het nu precies in elkaar zat.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Ik weet niet of dit de bedoeling is maar bij "televisie" onder het tabblad "binnenkort" staat er 2 keer dezelfde film van Indiana Jones.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zou ik eerder wat aan de statistieken pagina van the Shawshank Redemption o.i.d. doen..
Goed punt inderdaad, dat moet ook aangepakt worden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet of dit de bedoeling is maar bij "televisie" onder het tabblad "binnenkort" staat er 2 keer dezelfde film van Indiana Jones.
inderdaad niet zo netjes, gaat op de lijst
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Heb ook last van zoeken in het zoek balkje sinds vandaag.
Dit probleem is ondertussen al een aantal dagen niet meer. Probleem lijkt, zonder zelf iets te hebben gedaan, verholpen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Goed nieuws! Zoals ik een paar dagen geleden meldde, ik heb wat onderliggende javascript dingen geupgrade in de site, mooi als dat tot gevolg heeft / zou hebben dat alles in Chrome weer goed gaat.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
En óók in IE mag ik hopen?!
Want dat Javascript werkt(e) bij mij ook niet altijd (stemmen, toevoegen aan Mijn Updates enz.)....
Ligt niet aan Cookies, want die verwijder ik bijna elke dag!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als de site in Internet Explorer 7 niet werkt kan ik dat helaas verder niet oplossen, omdat ik de problemen niet kan nabootsen in die browser. Er zijn afgelopen week in ieder geval zo'n 4000 stemmen geplaatst met IE 7.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Jawel, dat geloof ik ook wel hoor! Meestal heb ik ook géén enkel probleem.
Maar heel af en toe hoor je dat Users geen stemmen meer kunnen plaatsen, en dat ze geen topics of films meer kunnen toevoegen en/of verwijderen aan / uit "Mijn Updates"!
Dat kán gewoon niet aan je Cookies liggen, die verwijder ik bijna dagelijks. En andere users geven dat óók aan...
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Ik weet niet of het ooit al eens is opgemerkt, zelf altijd wat te lui geweest om het te doen, maar:
Wanneer je met iemand pm's uitwisselt en je komt opgegeven moment bij het laatste bericht van een pagina (over het algemeen, dan wel altijd, veelvouden van 30), heb je onderin geen schermpje om een nieuw bericht te typen. Je moet per se via een omweg een nieuw bericht maken. Kan dit 'verholpen' worden? Kan me voorstellen dat iemand die dit voor de eerste keer meemaakt, denkt dat je max. 30 berichten met één persoon kunt uitwisselen.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
ik zal er binnenkort naar kijken
als het daarna nog een keer veranderd wordt bij imdb (waar je op kunt wachten) is het helaas echt voorbij...
Dat zou ik bijzonder jammer vinden aangezien dat echt iets is waar ik vrijwel het eerste naar kijk. Eerst de MM score, vervolgens de IMDB score vergelijken alvorens ik de meningen ga lezen. Natuurlijk blijft de mogelijkheid om op de imdb link te klikken aanwezig maar dat is net weer even te veel van het goede in de gemakzucht van een internetter als ik:) .
Ik weet niet hoeveel werk en hoe lastig het is voor jou om het steeds te moeten aanpassen, maar je doet mij er in ieder geval ontzettend veel plezier mee, en ik zou het persoonlijk een aderlating vinden voor MM wanneer deze 'functie' komt te vervallen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet of het ooit al eens is opgemerkt, zelf altijd wat te lui geweest om het te doen, maar:
Wanneer je met iemand pm's uitwisselt en je komt opgegeven moment bij het laatste bericht van een pagina (over het algemeen, dan wel altijd, veelvouden van 30), heb je onderin geen schermpje om een nieuw bericht te typen. Je moet per se via een omweg een nieuw bericht maken. Kan dit 'verholpen' worden? Kan me voorstellen dat iemand die dit voor de eerste keer meemaakt, denkt dat je max. 30 berichten met één persoon kunt uitwisselen.
gaat op de lijst, bedankt
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Als ik bij een filmpagina ben van een film die uitgezonden gaat worden op televisie, en ik klik op 'overige tv-films' achter de tv-datum, dan krijg ik de melding "Film toevoegen. Via deze pagina's kun je films toevoegen aan de site."
maar wel webadres http://www.moviemeter.nl/film/tv/
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
inderdaad niet zo netjes, gaat op de lijst
Dat komt/kwam omdat er 2 data van die film in de tv-agenda stonden (wat overigens niet klopte, maar dat is reeds vandaag aangepast). Maar toch een aandachtspuntje aangezien dit voorval meer kans maakt tijdens de Kerstperiode (waar steevast dezelfde films langskomen op de Nederlandse, Belgische en BBC zenders).
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
In de televisielijst staat dat 14 Oktober A Perfect Murder te zien is op Het Gesprek, maar die zender bestaat toch inmiddels niet meer?
stinissen (crew films & series)
-
- 23448 messages
- 76942 votes
Klopt als een bus bij het invoeren iets te snel geweest is aangepast, bedankt voor de tip.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik bij een filmpagina ben van een film die uitgezonden gaat worden op televisie, en ik klik op 'overige tv-films' achter de tv-datum, dan krijg ik de melding "Film toevoegen. Via deze pagina's kun je films toevoegen aan de site."
gaat ook op de lijst, bedankt
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik erger me er ook aan, maar het levert de maker tenminste iets geld op. Deze site moet ook betaald worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Het is heel simpel; zonder die banners geen MovieMeter!
Tips over het verwijderen van deze banners worden verwijderd.
TheSilmarillia
-
- 31 messages
- 0 votes
Ik erger me er ook aan, maar het levert de maker tenminste iets geld op. Deze site moet ook betaald worden.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
Bij Toy Story 3 (2010):
Vanaf 26 Oktober op video..... Volgens mij lopen ze een paar jaar achter hier op MovieMeter haha.

chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
De videocassette is een paar jaar geleden (praktisch) verdwenen, video discs zijn nu populair, en video om demand is iets wat op begint te komen. "Video" leek mij dus de juiste overkoepelende term.
Video is goed toch? Op wat voor medium het ook staat, het blijft video.
De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Wil jij liever geld betalen voor MovieMeter dan of zo? 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wil jij liever geld betalen voor MovieMeter dan of zo?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.