- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Als jij nu ook eens 95% minder negatieve/aanvallende berichten plaatst, dan zullen een hoop andere mensen dat ongetwijfeld ook fijn vinden.
Niet zo zeuren joh. 95% Van misschien net 10 echt negatieve/aanvallende berichten in meer dan 1 jaar tijd, dat is ver onder het gemiddelde hoor 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Had die nochtans best goede argumenten voor die ik overigens ook nog eens nauwelijks weerlegd heb zien worden.
Dan heb je die weerleggingen vast niet goed gelezen. De helft van wat hij aandroeg was feitelijk onjuist.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Niet zo zeuren joh. 95% Van misschien net 10 echt negatieve/aanvallende berichten in meer dan 1 jaar tijd, dat is ver onder het gemiddelde hoor
Ik denk dat het meer gaat om het feit dat jij ook niet heilig bent, en dat je eerst naar je eigen gedrag moet kijken voordat je zo'n bericht plaatst.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Pastichio Rocker, ken ik niet zit net op m,m,.
Maar wat een stelletje zeikers hier laat die gozer nu met rust.
Hij is er toch niet meer.
Dat mensen worden verbannen zal wel een reden voor zijn,
Van onorde krijg je chaos, chaos is onregelbaar.
En moeilijk weer te beheersen of te herstellen.
Ik wil niet zeggen dat we allemaal slijmerds moeten gaan worden,
want dan krijg je een site waar niemand op wil.
Meningsverschil is er altijd want we zijn allemaal verschillend,
en dat is juist wat ons zo uniek maakt.
Zolang je maar niet over de grens gaat.!
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Van onorde krijg je chaos?
Als er ''onorde'' dus geen orde is, dan is er toch al chaos? Hoe kun je van chaos, chaos krijgen? 
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Onorde is het lichte begin van chaos.
Onorde is regelbaar.
Chaos is de extreme vorm van onorde.
moeilijk te herstellen.!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
Ik heb zo'n gevoel dat pastischo rocker weer terug gaat keren op MM onder een andere naam.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Ik heb zo'n gevoel dat pastischo rocker weer terug gaat keren op MM onder een andere naam.
Onmogelijk.!
Elke computer heeft een i.p. adres en als je definitief word verband,
Kan je computer niet meer met m,m,. helemaal in contact komen.
In de zin dat je wel alles kan lezen.
maar je kan geen berichten meer sturen.
Of meedoen.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Onmogelijk.
Elke computer heeft een i.p. adres en als je definitief word verband,
Kan je computer niet meer met m,m,. helemaal in contact komen.
In de zin dat je wel alles kan lezen.
maar je kan geen berichten meer sturen.
Of meedoen.
Proxy? En je internetverbinding heeft een IP-adres, niet je computer. Dus als je provider een nieuw IP-adres afgeeft, wat niet zo vaak gebeurt, zou je technisch gezien weer op MM kunnen komen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Is het anders geen goed idee om bij de recencies de aanpas tijd van berichten iets langer te maken. Normaal lees ik mijn bericht altijd na als ik iets post maar blijkbaar heb ik over iets over gelezen want nu zie ik juist een fout in één van mijn James Bond recencies, nu lijkt dat zo verschrikkelijk slordig.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Proxy? En je internetverbinding heeft een IP-adres, niet je computer. Dus als je provider een nieuw IP-adres afgeeft, wat niet zo vaak gebeurt, zou je technisch gezien weer op MM kunnen komen.
Correct.!
riesma heeft gelijk mijn fout.!
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Is het anders geen goed idee om bij de recencies de aanpas tijd van berichten iets langer te maken. Normaal lees ik mijn bericht altijd na als ik iets post maar blijkbaar heb ik over iets over gelezen want nu zie ik juist een fout in één van mijn James Bond recencies, nu lijkt dat zo verschrikkelijk slordig.
Ja, of gewoon de mogelijkheid om recensies (en recensies alleen) altijd te kunnen modifiëren. Heb namelijk ook iets soortgelijks als Metalfist voorgehad. Is nogal lullig als je een aantal keren iets fout hebt geschreven.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
als je een ip ban krijgt kan je helemaal niet meer op mm komen geloof ik.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het is al lastig als je een bericht plaats en iemand gaat hem quoten zoals ik nu doe ... terwijl je eigenlijk nog wilde corrigeren. Als ik mijn bericht niet goed vind quote ik hem met de correctie eronder, geen mooi gezicht. Maar vaak zijn het berichten van al enige tijd geleden.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat lijkt mij ook een goede optie.
Recensies in quotes weer kunnen aanpassen is heul veul werk voor ome Jordy. Een eerdere vraag, namelijk om een PM/email te krijgen indien je geciteerd wordt, kon om dezelfde reden niet geïntegreerd worden.
maar de site houdt helaas geen relaties tussen berichten vast
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dat is een oplossing natuurlijk maar vrij omslachtig vind ik. Ik zal het voor de moment wel even zo laten staan, het is nu geen echt erge fout dus.
Maximilian
-
- 209 messages
- 253 votes
als je een ip ban krijgt kan je helemaal niet meer op mm komen geloof ik.
Jawel, heb het vroeger met online games gehad dat je verschillende IP's nodig had. Je kunt via internetopties een alternatieve IP, naast degene die je van je provider krijgt, invoeren waarop jouw verbinding dan (tijdelijk) verder gaat. Hoe je aan nieuwe IP's komt? Via programma's 
Edit: proxies dus, wat Riesma al aanhaalde.
mister blonde
-
- 12698 messages
- 5832 votes
En hup, een aantal vervelende gebruikers minder. Kan ik weer eens wat vaker poolshoogte nemen in het forum. Ben blij met het daadkrachtige optreden van de moderators.
nachtbraker
-
- 276 messages
- 0 votes
Als ik zo alles ff nalees kan ik niet anders dan concluderen dat het merendeel meer dan tevreden is met de beslissing van de moderators om pastischo rocker te bannen.
Mag ook wel eens gezegt worden als ze een goede beslissing nemen.
Zie zelfs mensen die blijkbaar het niet eens meer leuk vonden hier te komen toen hij er nog was.
Iemand die zichzelf zo grappig en stoer vind op het internet door op alles wat die kan een sneer te geven brengt geen leuke sfeer mee en alleen maar discussies.
Complimenten voor de moderators,you made this side a better place 
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Nu vind ik het toch een beetje richting gestook over PR gaan hoor. Fijn even trappen nu hij niet kan reageren. De mods zullen best gelijk hebben in hun beslissing, maar om PR nog even een "good riddance" na te geven vind ik toch echt wat ver gaan.
Persoonlijk heb ik nooit problemen met 'm gehad, en vaak vond ik zijn input ook wel nuttig.
Maximilian
-
- 209 messages
- 253 votes
Ja, en de mensen die zogenaamd weg bleven omdat er 1 user was die ze niet zagen zitten, zijn niet oppervlakkig? Pastichio is weg! Jaaa, nu wordt alles weer fan-tas-ties.. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
hmm, het merendeel intresseert het geen ene flikker.
ik kan de voorstanders wel begrijpen maar hij bracht toch altijd wel wat humor hier.
hoewel het al een stuk minder was als na zijn eerste ban.

blijft legendarisch.
het ga je goed. 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
En bij deze is er wel genoeg gezegd over de ban van deze gebruiker.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
ik heb trouwens een vraag.
als ik naar mijn updates ga en daar selecteer ik heat dan kom ik steeds ergens bij de middelste pagina's uit. hoe kan ik dat oplossen heb er alleen bij die film last van en ik zal wel is een keer iets per ongeluk ingedrukt hebben ofzo.
help.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Verwijder is uit je updates en voeg dan opnieuw toe. Kan misschien helpen.
Zou het mogelijk zijn om in je Updates, met name vooral (voor mij toch) in je Forumtopics verschillende mappen aan te maken waar je dan al de Topics in kunt plaatsen. Spelletjes in de map Filmgames, het ruilen in de map Koop en ruil en zo verder.
Zou ik erg leuk vinden en zijn mijn updates al wat ordelijker
.
?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Nog nooit eerder gezien maar die is inderdaad geniaal.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1900 votes
Ook voor mij een herkenbaar probleem, hoelang duurt het overigens voordat een bericht niet meer aan te passen is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.