• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.551 actors
  • 9.377.362 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Naomi Watts wrote:

Zo vreemd is zo'n opmerking ook niet. Profileerde zich vooral op een negatieve manier.

Maar hij deed de laatste tijd vrij normaal imo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als dat al 'normaal' is. Zat toch nog voornamelijk te provoceren, minder expliciet dan voorheen dat klopt maar hij was nog steeds erg storend bezig.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Leek me ook steeds de grenzen proberen te verleggen, kijken hoever hij kon gaan...tja, grens lijkt overschreden nu.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat Pastichio Rocker geband is. Vorige keer had ik er enigszins nog begrip voor, maar deze keer leek er mij toch weinig aan de hand.

Maarja, ik zal waarschijnlijk wel iets gemist hebben.

nachtbraker wrote:

Niks aan te merken op deze beslissing,beter laat dan nooit want het werd wel tijd.

Dat moet jij net zeggen.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kan ik het nog een keer zeggen en hopelijk nu voorgoed.

Doei Pastichio Rocker

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Triest hoe bepaalde mensen reageren als iemand geband is. Maarja, het is natuurlijk makkelijk om iets te roepen als diegene niet meer kan reageren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heeft ie het er zelf naar gemaakt hoor. Ik ben ook blij dat ie weg is, een kwaliteitsimpuls voor MM.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het een vervelende user vond, en bij zijn vorige ban heb ik hem ook al gedag gezwaaid maar toen kwam hij nog terug en kon hij er gewoon op reageren Nu niet, nou jammer dan ik kan er niet mee zitten. Als hij iets wil zeggen kan hij het altijd via Eline doen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ja, dag, ik ben geen postbode. Als hij iets tegen users wilt zeggen of andersom, is dat niet mijn probleem.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Vast niet.

Maar nu wel.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Bij alles wat ik nu zou zeggen zou ik als de papagaai van Naomi Watts klinken wat hij haalt de woorden uit mijn mond.

Laten we er voor de rest geen woorden meer aan vuil maken,is die niet waard en als mensen hem missen vragen ze Eline toch om zijn msn,kunnen ze daar gezellig kletsen.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Nomak wrote:

maar deze keer leek er mij toch weinig aan de hand

Pastichio Rocker (1) participeerde actief in dan wel veroorzaakte vrijwel iedere offtopic-discussie, (2) schopte voortdurend aan tegen het beleid van de moderators en (3) plaatste behoorlijk veel berichten die aan de nodeloze provocatie, en daarmee irrelevantie, kleefden. Zelf vond ik zijn omslachtige persoonlijkheid veelal best vermakelijk, maar ik kan me goed voorstellen dat velen hem begerig uitzwaaien.

(en mijn stem gaat ook uit naar een gesloten bantopic)

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Komt het vaker voor dat je een mening plaatst en die de volgende dag in je filmlog verschijnt alsof je hem een maand eerder hebt geplaatst? Bij de film zelf staat dan wel de goede datum...

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

mug gaat het mischien wel weer heel leuk vinden hier.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Ga jullie nu ook al pagina's en pagina's over hem gaan beginnen te lullen?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Een onzinnige bericht of twee verwijderd.

Laat mensen nog maar even hun hart luchten.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Naomi Watts wrote:

Ik ben ook blij dat ie weg is, een kwaliteitsimpuls voor MM.

Was het zo erg? Heb na zijn eerste ban niet overdreven veel slechts van hem meegekregen..

Nu moet ik wel zeggen dat ik de laatste weken ietsje minder actief de site doorspit, maar toch..

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Meneer Bungel wrote:

Komt het vaker voor dat je een mening plaatst en die de volgende dag in je filmlog verschijnt alsof je hem een maand eerder hebt geplaatst? Bij de film zelf staat dan wel de goede datum...

Volgens mij wordt het bericht in je filmlog gekoppeld aan de datum waarop je je stem uitbracht (of voor het laatst veranderde).

Als je 9 november een stem plaatst en je schrijft 14 november een recensie, dan staat die recensie dus ook bij 9 november.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Aha, hartelijk dank!

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Volgens mij ging het wel wat beter met Pastichio Rocker na zijn eerste ban. Maargoed, ik kan me toch wel enigszins voorstellen dat ie voorgoed geband is.

Tot ziens Pastichio Rocker , het ga je goed.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Pastichio Rocker was erg grappig en leuk op deze site. Ik ga hem zaterdag zien. Ik vind het echt idioot dat ze hem geband hebben, blijkbaar hebben de moderators geen gevoel voor humor. Helaas!

Vind het echt overdreven!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

neo wrote:

Een onzinnige bericht of twee verwijderd.

Laat mensen nog maar even hun hart luchten.

Is het verzoek van vele users om een (gesloten) bantopic aan te maken een verzoek die jullie in behandeling nemen? Of is dat nu al definitief een nee?

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

misterwhite wrote:

Pastichio Rocker was erg grappig en leuk op deze site. Ik ga hem zaterdag zien. Ik vind het echt idioot dat ze hem geband hebben, blijkbaar hebben de moderators geen gevoel voor humor. Helaas!

Vind het echt overdreven!!

Heeft volgens mij niets met een gevoel van humor te maken, eerder met een maat die bereikt was na meerdere waarschuwingen!

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Ik had ook wel het idee dat hij zich had aangepast had. Hoewel ik vaak wel kon lachen om zijn provocerende reacties.

Het ga je goed, Pasta Rocker!

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Oh, wat een nieuws. Pasgeleden ontving ik nog berichten in alle soorten en maten van hem, maar daar ga ik het niet over hebben.

In ieder geval: voortaan ontvang ik 95% minder negatieve/aanvallende berichten op mijn reacties/recensies in een topic of bij een film.

Dat vind ik wel fijn

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Bart Simpson wrote:

Oh, wat een nieuws. Pasgeleden ontving ik nog berichten in alle soorten en maten van hem, maar daar ga ik het niet over hebben.

In ieder geval: voortaan ontvang ik 95% minder negatieve/aanvallende berichten op mijn reacties/recensies in een topic of bij een film.

Dat vind ik wel fijn

Ik wil daar niet te veel over zeggen maar ik vind dat jij het er af en toe wel naar maakt. Hoe jij in de aanval gaat als iemand jouw favoriete film niet kan waarderen, dat lijkt gewoon nergens op.

Spetie

• 38871 messages
  • 8160 votes

Bart Simpson wrote:

Dat vind ik wel fijn

Als jij nu ook eens 95% minder negatieve/aanvallende berichten plaatst, dan zullen een hoop andere mensen dat ongetwijfeld ook fijn vinden.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

wibro wrote:

(quote)

Ik wil daar niet te veel over zeggen maar ik vind dat jij het er af en toe wel naar maakt. Hoe jij in de aanval gaat als iemand jouw favoriete film niet kan waarderen, dat lijkt gewoon nergens op.

Daar ben ik het mee eens. En dat bedoel ik boven ook met consequent. Niet dat mensen geband moeten worden of zo maar er moet wel steeds geprobeerd worden om een duidelijke grens te trekken en te laten zien wat wel en niet kan. Al je dat niet doet krijg je heel begrijpelijk pagina's commentaar. Ik vond de berichten van Pastichio Rocker niet leuk maar ook niet erg. Misschien dat hij een beetje te vaak overal direct op reageerde maar dat weet ik niet.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

Pastichio Rocker kan af en toe echt zeuren. Over het feit dat Umfeld op de site staat bijvoorbeeld, wat een overloze discussie toen! Dat leek wel erg veel op trollen....

timbo_

• 13116 messages
  • 3862 votes

Had die nochtans best goede argumenten voor die ik overigens ook nog eens nauwelijks weerlegd heb zien worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.