• 178.292 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.855 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Of teveel positieve dingen over Ajax gespammed, of is zijn fittie met Bart Simpson uit de klauwen ge-escaleerd??? Who knows..

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Heb ik wat gemist? Is die fittie ergens terug te lezen?

Één woord: banmeldtopic.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik zag een nog geen uur geleden een bericht van hem in het topic van The Great Escape.

Dat bericht is ondertussen ook verwijderd, maar ik kan me niet voorstellen dat hij daarom geband is. Hij zei in dat bericht niets verkeerd of beledigends.

Er moet een andere oorzaak zijn.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Neej, ik lulde maar wat over dat Ajax gedoe. Maar hij zat wel altijd achter die Simpson aan.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Frappant dat wellicht weer die Simpson erbij betrokken is. Ik heb nog wat mooie pm's van die mafketel.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hij is er toch nog? Alleen zijn avatar is verdwenen.

http://www.moviemeter.nl/user/32697

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Net stond er anders een vraagteken bij zijn naam...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb wat dingen uitgesproken met de moderator en ik ben er weer. Je kan prima met een moderator in discussie, wat ik waardeer.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Enkele berichten verwijderd. Dit is niet de plek om openlijk moderators te bespreken. Indien je problemen hebt met de beslissingen van één of meerdere mods kan dit via de pm besproken worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Wil iemand van de moderators zo vriendelijk zijn om te vertellen waarom Pastichio Rocker ook een ban heeft gekregen? Want het gaat erg snel hier met die ban's, werkt -voor mij in ieder geval- verwarrend om steeds te zien dat er actieve users geband zijn en niet een beeld erbij te hebben waarom.

Een apart topic zou het misschien toch wel overzichtelijker maken, anders krijgen jullie steeds die losse vragen van verschillende users.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Pastichio Rocker weer geband? Dan zal hij z'n tweede kans wel verpest hebben. Gesloten banmeldtopic lijkt me wel een goed idee, of het gewoon hier melden, zoals Kapp deed bij DeTuinman.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

AHWA wrote:

of het gewoon hier melden, zoals Kapp deed bij DeTuinman.

Dat zou ik in ieder geval erg prettig vinden.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Ja inderdaad, ik zou ook wel zo'n verhelderende uitleg willen hebben over waarom een user een ban van de site krijgt. Zulke informatie als kappeuter hier onder met ons deelt verhelderd deze internet criminaliteit tot op de bodem!!

kappeuter wrote:

De user deTuinman heeft zich niet aan de gedragregels van de site gehouden en heeft na vele waarschuwingen van ons, een ban gekregen.

...

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Pastichio Rocker is al eens eerder tijdelijk geband omdat hij zich niet hield aan de gedragsregels en vele waarschuwingen had gehad. We hebben hem toen een tweede kans gegeven, maar daar heeft hij niet van geleerd. Daarom heeft hij nu definitieve ban gekregen. Deze krijg je niet zomaar, dan moet er veel zijn gebeurd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Bedankt voor de toelichting.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Niks aan te merken op deze beslissing,beter laat dan nooit want het werd wel tijd.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

neo wrote:

Pastichio Rocker is al eens eerder tijdelijk geband omdat hij zich niet hield aan de gedragsregels en vele waarschuwingen had gehad. We hebben hem toen een tweede kans gegeven, maar daar heeft hij niet van geleerd. Daarom heeft hij nu definitieve ban gekregen. Deze krijg je niet zomaar, dan moet er veel zijn gebeurd.

En nu iets concreter..

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Het staat er toch? Je moet heel wat op je kerfstok hebben als je (na een lange tijd) geband wordt. Het zat overigens al (veel te) lang in de lucht. Ongetwijfeld een troll-bericht geplaatst, waar hij heer en meester in was.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ik ga hier niet tot in details bespreken wat een gebande gebruiker heeft gedaan. Je zult het moeten doen met bovenstaand bericht.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Dat meer dan voldoende info bevatte.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12851 votes

En daarom dat zo'n gesloten thread ook handig zou zijn. Het gedoe rond bepaalde bans is een beetje vervelend.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

neo wrote:

Ik ga hier niet tot in details bespreken wat een gebande gebruiker heeft gedaan.

Het lijkt me ook totaal niet nodig, maar bepaalde users hier zijn blijkbaar nogal sensatiebelust en willen graag details weten???? Waarschijnlijk dezelfde mensen die de kijkfiles veroorzaken (in de hoop bloed en lichaamsdelen te zien) waar ik bijna elke dag insta.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Het lijkt me ook totaal niet nodig, maar bepaalde users hier zijn blijkbaar nogal sensatiebelust en willen graag details weten???? Waarschijnlijk dezelfde mensen die de kijkfiles veroorzaken (in de hoop bloed en lichaamsdelen te zien) waar ik bijna elke dag insta.

Uitmuntende vergelijking.. ehm..

Maargoed, zal me ook een zorg zijn wat de exacte reden was verder, alleen een berichtje met de strekking 'hij deed iets wat niet kon', daar kan niemand iets mee, dat kun je zonder verdere informatie wel bedenken. Een iets concretere reden is toch niet zo'n gekke vraag, zeker als het gaat om een toch wel gewaardeerde gebruiker. Ondertussen zitten er hier nog steeds genoeg lui die er allang een hadden verdiend en veel storender waren, dus erg rechtlijnig is het allemaal ook niet.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Heh, geband = geband.

Ik ben het wel eens dat de lijn hij/zij wel en hij/zij niet, niet helemaal consequent is. Maatschappelijk probleem lijkt me. Verdomd moeilijke taak, moderater, op deze manier.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Als iemand geband wordt, dan zal diegene het daar zelf naar gemaakt hebben. Wat echter niet te zien is, is of het om een tijdelijke of definitieve ban gaat. Dus dat zou enige kunnen zijn dat een moderator kan toevoegen over een gebande user.

Ik weet niet of een ban-topic zo'n goed idee. Als het er al komt, dan wel gesloten, anders krijg je van die lange discussies die helemaal nergens omgaan (zoals soms te zien in het afscheid topic). Misschien zijn er dan ook users die denken dat het stoer is om in dat topic te komen en gaan dan een ban opzoeken...

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Het staat er toch? Je moet heel wat op je kerfstok hebben als je (na een lange tijd) geband wordt. Het zat overigens al (veel te) lang in de lucht. Ongetwijfeld een troll-bericht geplaatst, waar hij heer en meester in was.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

nachtbraker wrote:

Niks aan te merken op deze beslissing,beter laat dan nooit want het werd wel tijd.

Beetje lullig om zoiets te zeggen. Iedereen is misbaar enzo, dus ik zou hetzelfde van jou kunnen zeggen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

soom wrote:

(quote)
Beetje lullig om zoiets te zeggen. Iedereen is misbaar enzo, dus ik zou hetzelfde van jou kunnen zeggen...

Dat jij hem hier gaat missen is ondertussen wel duidelijk.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Dat jij hem hier gaat missen is ondertussen wel duidelijk.

Ik zou dat ook zeggen als het om jou ging.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zo vreemd is zo'n opmerking ook niet. Profileerde zich vooral op een negatieve manier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.