- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Is het niet leuk om iets van een compatibiliteits-meter te maken? Of is dat onmogelijk of teveel werk?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
"gebruikers met gelijke smaak" verbeteren en herintroduceren, of zelfs veel verder doorgetrokken met Last.fm achtige algoritmes voor het berekenen van gebruikers met gelijke smaak, tips, etc...
Of bedoel je iets anders?
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Nee, precies dat. Daar staat "last.fm achtige algoritmes" en daar zat ik net aan te denken 
Tof dat er aan gedacht wordt 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Is er trouwens ook iets waarbij je meteen kan zien welke film je niet hebt aangevinkt met een reactie-sterretje waarbij je niet tussen al die 1100 nogwat films hoeft te zoeken?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Gewoon maar even afwachten wat de admin zelf erover te zeggen heeft dus. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat heeft Jordy inderdaad eens voor mij gedaan. Ik had 1 stem meer dan mijn aantal meningen geloof ik. Ik kon de oplossing niet vinden.
Maar het is geloof ik niet de bedoeling dat Jordy dit blijft doen. Was meer een eenmalige gunst.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik had hem het een tijd geleden ook gevraagd maar daar was ook geen andere oplossing voor. Ben ze 2 keer nagelopen 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het zal best eens vaker zijn gevraagd al, maar kunnen de zoektermen niet iets minder nauwkeurig gezet worden?
Als ik bijvoorbeeld de film 24: Redemption op zoek rechts bovenin met het intypen, dan vind ik niks als ik alleen zoek op '24'. Dan moet er dus perse ':' achter voordat de zoekfunctie hem toont.
Idem met de films ''(500) days of summer'.
Als ik zoek op '500' dan krijg ik niks, omdat ik de haakjes niet heb vermeld.
Kan zoiets niet iets minder strak?
Ik vermoed dat dit twee (redelijk unieke) voorbeelden zijn, vanwege de combinatie van een kort woord gevolgd door een leesteken. Ik zet het op de lijst als input voor mogelijke toekomstige verbeteringen van het zoekscript. Tot die tijd zou het misschien met alternatieve titels opgelost kunnen worden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik bij de laserdisc hoezen KO via een quote (Copy/paste) de volgende battle probeer te plaatsen pakt die niet. Ik moet dan eerst de twee saties voor de [url= en de twee spaties en het - tussen de battle weghalen en opnieuw intypen en dan pakt die wel. Enig idee hoe dat komen en belangrijker hoe dat opgelost kan worden. Nu heeft iedereen moeite met het plaatsen van een volgende battle.
wat was precies de inhoud van het bericht?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik vermoed dat dit twee (redelijk unieke) voorbeelden zijn, vanwege de combinatie van een kort woordt gevolgd door een leesteken. Ik zet het op de lijst als input voor mogelijke toekomstige verbeteringen van het zoekscript. Tot die tijd zou het misschien met alternatieve titels opgelost kunnen worden.
Zelfde probleem trouwens met Che: Part One en Che: Part Two. Met Che alleen in te geven kom je er niet. Dacht al dat ze niet op de site stonden 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vermoed dat dit twee (redelijk unieke) voorbeelden zijn, vanwege de combinatie van een kort woord gevolgd door een leesteken. Ik zet het op de lijst als input voor mogelijke toekomstige verbeteringen van het zoekscript. Tot die tijd zou het misschien met alternatieve titels opgelost kunnen worden.
Bedankt alvast!
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Afwijkend formaat, nog nooit gezien.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Vreemd die mag ook helemaal niet.
Hij is in 2005 toegevoegd en volgens mij waren toen de regels ook zo dat een poster niet langer mocht zijn dan 330 pixels!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Als je op 'Mijn Updates' in het zijmenu klikt, geeft de site bij 'locatie' aan alsof je bij de normale updates zit (div id="crumbs"):
- Updates; Blijf op de hoogte van wat er op de site gebeurt
Zodra je op een tab van het menu klikt (div id="tabswrapper"), verschijnt wel de 'Mijn Updates'-tekst:
- Mijn Updates; Blijf op de hoogte van wat er op de site gebeurt
Ik weet niet of dit zo de bedoeling is, het viel me ineens op.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
Ik zag net dat deTuinman geband is. Iemand een idee waarom?
(alleen de reden interesseert me; vond het verder maar een vervelend ventje)
Kunnen jullie hier geen banmeldtopic (zoals op Fok!) aanmaken, o.i.d.?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik geloof dat MM juist zo min mogelijk op Fok wil lijken
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat zou best wel eens preventief kunnen werken. Maar valt dat niet onder beleidsregels?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
De user deTuinman heeft zich niet aan de gedragregels van de site gehouden en heeft na vele waarschuwingen van ons, een ban gekregen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Daar zullen dan wel weer 2 pagina's reacties over komen. Maar mijn opmerking gaat over:
Bij mijn stemmen zag ik vorige week dat je naast cijfers nu ook ook kan rangschikken op alfabet, is dat al langer ?? In ieder geval erg handig. Op genre lijkt me helemaal geweldig maar zal wel niet mogelijk zijn.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Daar zullen dan wel weer 2 pagina's reacties over komen.
Vast niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De user deTuinman heeft zich niet aan de gedragregels van de site gehouden en heeft na vele waarschuwingen van ons, een ban gekregen.
Is een ban eigenlijk definitief of worden er ook tijdelijke bans uitgedeeld?
Ik zou het ook nog steeds prettig vinden om te lezen dat iemand is geband, met een korte reden en een tijdsduur. Scheelt weer ook een hoop losse vragen. Wat is eigenlijk jullie reden dat jullie zon ban-topic niet toelaten?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Zou het mogelijk zijn om in je Updates, met name vooral (voor mij toch) in je Forumtopics verschillende mappen aan te maken waar je dan al de Topics in kunt plaatsen. Spelletjes in de map Filmgames, het ruilen in de map Koop en ruil en zo verder.
Zou ik erg leuk vinden en zijn mijn updates al wat ordelijker
.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Is een ban eigenlijk definitief of worden er ook tijdelijke bans uitgedeeld?
Ja.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ja.
..
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Op twee vragen "Ja" antwoorden is (bijna) net zo nutteloos als dat je op een forum op twee vragen "Ik weet het niet" antwoord.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ajax&Litmanen heeft naar mijn weten toch niets verkeerd gedaan. Spijtige zaak 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Op twee vragen "Ja" antwoorden is (bijna) net zo nutteloos als dat je op een forum op twee vragen "Ik weet het niet" antwoord.
Het ging in dit geval om de laatste vraag.
En waarom is A&J1 (net 10 minuten geleden) weg gebonjourd?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.