• 178.292 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.855 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

sublima

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Nieuws > dance with me 1998:

Kan ik op deze site mijn films bekijken en hoe? Thanks !

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Waarom zou dat onduidelijkheid veroorzaken als je er zo'n boodschapje bijvoegt van: 'je reactie is doorgestuurd. 'Je wordt nu teruggestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam.'? Een klikje is inderdaad niet veel, maar zo'n re-direct scriptje is tegenwoordig al bijna ingeburgerd.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

Mischien omdat mensen ander per ongeluk de (bijvoorbeeld) spoiler lezen en deze niet willen lezen. Als ik de eerste drie woorden van een spoiler tegen kom en ik hem meld keer in daarna nooit terug naar de discussie. Ben dan veel te bang per ongeluk iets over de clue te lezen!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als ik bij de laserdisc hoezen KO via een quote (Copy/paste) de volgende battle probeer te plaatsen pakt die niet. Ik moet dan eerst de twee saties voor de [url= en de twee spaties en het - tussen de battle weghalen en opnieuw intypen en dan pakt die wel. Enig idee hoe dat komen en belangrijker hoe dat opgelost kan worden. Nu heeft iedereen moeite met het plaatsen van een volgende battle.

Zie: Film >> Filmgames >> Grote Laserdisc hoezen KO

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

De zoekbalk bovenin bevat nu de tekst "(zoeken...)". Ik heb nogal de neiging om teksten te slepen naar zoekvelden, vooral titels van films die niet met een url opgemaakt zijn. Nu komt er dus "(zoeken...)Filmtitel" te staan en moet het (zoeken...) handmatig verwijderd worden. Is de tekst nodig ivm het quicksearchscript of kan die vervangen worden door een icoontje op de achtergrond/zijkant van het zoekveld?

En is het een idee om de focus op het zoekveld te zetten bij de Home?

Mits ik niet de enige ben uiteraard.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Waar kan ik zien welke berichten ik bij films heb gemarkeerd als recensie en welke niet?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Top, dat is wat ik ook al een tijdje zocht!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Of op alfabet, de reviews die je wel geplaatst hebt:

http://www.moviemeter.nl/user/26572/reviews/

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Inderdaad dezelfde film. Ik heb de laatst toegevoegde verwijderd.

Dank!

Raapsteel

• 17 messages
  • 15 votes

In De Site > Algemeen > Volgorde berichten:

Ik denk dat het beter zou zijn nieuwe berichten bovenaan te plaatsen ipv onderaan. Zo worden nieuwe berichten nauwelijks gelezen

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

- Profiel

- Sorteervolgorde

- Nieuwste bericht eerst

Dan heb je de nieuwe berichten bovenaan de pagina.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

riesma wrote:

Top, dat is wat ik ook al een tijdje zocht!

Waarom is die nou weer niet beschikbaar tussen 7 en 11 uur?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

Wat is niet beschikbaar?

Edit: lamaar, zie het al.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

sinterklaas wrote:

Omdat het de servers nogal onevenredig veel belast is dit tijdens topdrukte op de site niet mogelijk.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Uitkomen Videotheekreleases:

De data van de Videotheekreleases hier op MM verschillen nogal met die van mijn videotheek. Mijn videotheek heeft de films altijd (veel) eerder.

Ik heb net I Love You, Man (2009) gehuurd, volgens MM is die vanaf 24-11 te huur. Dus ik zeg tegen mijn mannetje bij de videotheek: goede zaak, lekker op tijd! Zegt-ie: de data zijn de KOOP-releases. Vraag: klopt dit?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

I Love You Man | 77-Binnenkort te Huur | 1-DVD HUUR | ERG - videoland.nl

Is onmogelijk, kan zijn dat er films vervroegd uitkomen maar dat is zeer sporadisch. Ik zou maar even goed kijken op de disc of het wel een originele betreft. En het tekstje : alleen voor verhuur kan er ook niet op staan, maar misschien heeft hij import Dvd's die volgens mij ook niet verhuurd mogen worden...

En de data op deze site hebben niets met koop dvd's te maken.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Vreemd genoeg, ik heb 't al eens een paar keer aangekaart bij stinissen, zijn het de Belgische videotheek-releases ipv de Nederlandse... Als iemand stinissen de informatie kan geven waar hij de Nederlandse releases kan vinden, is het euveltje ook weer uit de wereld geholpen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Erwinner wrote:

I Love You Man | 77-Binnenkort te Huur | 1-DVD HUUR | ERG - videoland.nl

Is onmogelijk, kan zijn dat er films vervroegd uitkomen maar dat is zeer sporadisch. Ik zou maar even goed kijken op de disc of het wel een originele betreft. En het tekstje : alleen voor verhuur kan er ook niet op staan, maar misschien heeft hij import Dvd's die volgens mij ook niet verhuurd mogen worden...

En de data op deze site hebben niets met koop dvd's te maken.

Is het onmogelijk dat MM het fout heeft? Of Videoland. Neemt MM het van Videoland over? Mijn videotheek is zo goed als altijd vroeger dan Videoland. 'Bestemd voor Verhuur' staat op de hoes en 'For rental only' op de disc.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Hij hanteert de Nederlandse omdat de site Nederlands is, dus daar ligt het probleem niet.

Als mensen deze week naar de videotheek gaan en dit lezen, vraag dan maar eens naar I Love You Man, is er toch niet

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Mug wrote:

Vreemd genoeg, ik heb 't al eens een paar keer aangekaart bij stinissen, zijn het de Belgische videotheek-releases ipv de Nederlandse... Als iemand stinissen de informatie kan geven waar hij de Nederlandse releases kan vinden, is het euveltje ook weer uit de wereld geholpen.

Ik hou altijd de info van http://www.cinematheek.nl/ aan en films die daar niet uitkomen daar gebruik ik de info van Videoland, (uitzonderingen daargelaten)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Is mijn videotheek dan een uitzondering?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Bij Cinematheek en MovieMax staat I LOVE YOU MAN idd. al voor deze week gepland.

Dan is de datum op de Videoland site wellicht fout.

Kristiaan

• 72 messages
  • 230 votes

riesma wrote:

Hmm, ik merk nu ineens op dat je ook een discussie per post kunt toevoegen aan je persoonlijke updates.

Wacht..

Wat?

Kristiaan

• 72 messages
  • 230 votes

Gevonden. Gemakkelijk, dat wel. Maar ik zal eeuwig strijden voor een mailto!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het zal best eens vaker zijn gevraagd al, maar kunnen de zoektermen niet iets minder nauwkeurig gezet worden?

Als ik bijvoorbeeld de film 24: Redemption op zoek rechts bovenin met het intypen, dan vind ik niks als ik alleen zoek op '24'. Dan moet er dus perse ':' achter voordat de zoekfunctie hem toont.

Idem met de films ''(500) days of summer'.

Als ik zoek op '500' dan krijg ik niks, omdat ik de haakjes niet heb vermeld.

Kan zoiets niet iets minder strak?

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

riesma wrote:

Hmm, ik merk nu ineens op dat je ook een discussie per post kunt toevoegen aan je persoonlijke updates.

De postbode van Jordy zal het er wel druk mee hebben.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

herman78 wrote:

(quote)

De postbode van Jordy zal het er wel druk mee hebben.

Hahahaha, daarom heb ik ook een hekel aan engelse woorden gebruiken. En doe ik het toch.

Per bericht dus, scheelt me ook weer zegels likken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.