• 178.342 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.473 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Heeft hij een permanente ban trouwens?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Volgens mij doet MM niet aan tijdelijke bans.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Oh jee, 'de onbegrepen kunstenaar'. Kaliber: "men begrijpt mijn doortastende briljante humor niet"....

Vervelend voor je dat je een ban hebt ontvangen hoor, maar forumschorem of P.R, of wat je naam ook moge zijn: "get a grip". Je posting is doorspekt met onbegrip en geeft mijns inziens blijk van een gebrek aan een gezonde dosis zelfreflectie.

Die "banmeldtopic", daar is al over gesproken. Het lijkt mij niet relevant. Er zijn hier regels, voor iedereen openbaar, en het staat de moderator(s) volkomen vrij deze regels naar eigen inzicht toe te passen.

Wat mij betreft ben je hier "gast" en dien je conform de regels te gedragen. Regels zijn, ook hier, arbitrair en daarom sturen moderators je ook eerst een (persoonlijke) e-mail. Je krijgt dus alle gelegenheid je "houding" enigszins aan te passen en/of hierover te corresponderen. Als je hier geen oren naar hebt moet je ook niet gaan lopen 'miepen' maar zou je eerder de consequenties moeten accepteren.

'It takes 'two to tango' en als ik jou was zal ik me maar eerst gaan concentreren op de danspasjes die je zelf maakt in plaats te zitten koekeloeren wat de opponent doet, zo voorkom je in te toekomst een soortgelijke valpartij.

Tot slot, veel film kijkplezier toegewenst want die wordt door een ban er toch niet minder om moet je maar bedenken.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Inderdaad Drag.

Daarnaast vermoed ik, dat er nu een een hoop rust in z'n donder wederkeert.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Pastischio Rocker is geband vanwege het negeren van vele moderatorwaarschuwingen, naar aanleiding van het plaatsen van ontelbare offtopic berichten bij films.

Berichten die niets met de film te maken hebben en waarvan ook een aantal troll berichten. Die berichten zijn dan ook steeds verwijderd door de mods.

PR was al vaker gezegd dat hij een ban zou krijgen als hij zijn gedrag niet zou aanpassen.

Bans zijn niet per definitie definitief.

In ieder geval kan de user via e-mail in contact treden met de moderators.

Als de user spijt betuigt en aangeeft zijn MM-leven te beteren kan de user een nieuwe kans gegund worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Oke, begrepen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Wordt hier toch nog heel soepel omgegaan met de regels. Echt geen makkelijke opgave om een site in stand te houden waar regels worden geaccepteerd en de gebruikers gerespecteerd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Pastischio Rocker is geband vanwege het negeren van vele moderatorwaarschuwingen, naar aanleiding van het plaatsen van ontelbare offtopic berichten bij films.

Berichten die niets met de film te maken hebben en waarvan ook een aantal troll berichten. Die berichten zijn dan ook steeds verwijderd door de mods.

PR was al vaker gezegd dat hij een ban zou krijgen als hij zijn gedrag niet zou aanpassen.

Bans zijn niet per definitie definitief.

In ieder geval kan de user via e-mail in contact treden met de moderators.

Als de user spijt betuigt en aangeeft zijn MM-leven te beteren kan de user een nieuwe kans gegund worden.

Een bericht als deze is toch een stuk duidelijker. Waarom kan dat nou niet gewoon standaard, bij een ban van een user even melden wat de reden is? Scheelt lange discussie's en het is wel zo netjes toe naar de leden die zon user al lange tijd hier zien.

De reden vd ban is overigens zo raar nog niet. Ik mocht hem wel maar hij wel ver met zijn cynisme. Maar hij voegde verder wel echt wat aan de site toe dus in dat aspect zie ik hem graag weer terug.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

The Oceanic Six wrote:

Waarom kan dat nou niet gewoon standaard, bij een ban van een user even melden wat de reden is?

Roepen ze in discotheken ook de reden om waarom ze een vervelende gast eruit gegooid hebben?

Wat een onzin dat de mods zich hiervoor zouden moeten verantwoorden. Iemand wordt niet zomaar geband, dus je kan de reden ook zelf wel bedenken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hij voegde niet alleen niks toe aan MM, hij haalde de kwaliteit die MM waarborgt zelfs flink naar beneden. En er wordt hier soepel met de regels omgegaan en een ban is altijd een last resort.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Het is fijn als een gebruiker positief bijdraagt aan de site, maar als deze tegelijkertijd op zo'n enorm nadrukkelijk manier overal negatief terug terug te vinden is met onzinnige, doordrammende, quasi-grappige, cynische, trollende berichten....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Daar geef ik neo gelijk in.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nouja, heb net ook even die berichten bij Scarface gelezen van dat gesprek tussen hem en 83utreg!. Ik moet, als ik dat allemaal zo lees, toegeven dat hij bij deze toch wel erg ver is gegaan. Ik weet dat hij wel mensen zwartmaakt die de hele tijd maar bikini-foto's willen om daarbij te gaan wanken en dat kan ik dan nog wel begrijpen. Maar om nou iemand die gewoon wil uitleggen hoe die aan al die informatie komt (zie Scarface) voor een zielig persoon uit te maken die uit zijn nek lult is gewoon een manier om iemand in de grond te boren en dat gaat in mijn ogen toch weer te ver. En dat is dan niet gewoon een normale vraag stellen wat Rocker beweerd.

Nouja, hoop dat ie zijn leven dan beterd mocht ie weer terugkomen.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

soom wrote:

(quote)
Ik ben ook wel benieuwd naar je onderbouwing van deze opmerking..

Waarom?? Je zei kort daarvoor iets wat er net zo op leek.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vond ik ook nogal vreemd ja.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

sinterklaas wrote:

Nouja, heb net ook even die berichten bij Scarface gelezen van dat gesprek tussen hem en 83utreg!. Ik moet, als ik dat allemaal zo lees, toegeven dat hij bij deze toch wel erg ver is gegaan.

Viel allemaal best mee natuurlijk, vrij normale filmdiscussie(vooruit over randzaken, maar dat moet ook kunnen) die wat scherp gevoerd werd. En wat dan te denken van 83Utreg zelf, apart dat hij er wel mee weg komt.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

U-96 wrote:

Waarom?? Je zei kort daarvoor iets wat er net zo op leek.

Echt waar? Wat voor vergelijkbaars dan..?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

Viel allemaal best mee natuurlijk, vrij normale filmdiscussie(vooruit over randzaken, maar dat moet ook kunnen) die wat scherp gevoerd werd. En wat dan te denken van 83Utreg zelf, apart dat hij er wel mee weg komt.

Zoals al aangegeven had PR al genoeg waarschuwingen aan zijn broek.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Nou ik vond het na herlezing toch wat ver gaan. Wat hem nou dreef om die betreffende user bij de discussie van Scarface zo (nogal) hard aan te pakken is mij volkomen onduidelijk. Hij loopt letterlijk users af te branden. Woorden als 'Triest ventje' e.d. zijn natuurlijk volstrekt overbodig en alleen om voor opschudding te zorgen. En het discussie onderwerp was ook niet een van de meest boeiende. Dit plus overige waarschuwing is wat mij betreft een terechte ban..

Dat notabenen hij zegt dat de moderators hun werk 'te serieus' nemen vind ik ook rond uit belachelijk. Hij neemt wat mij betreft de discussies veel te serieus.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

PR had wat mij betreft wel gelijk bij Scarface. De discussie was alleen behoorlijk uit de hand gelopen. En om dan te gaan schelden was niet nodig geweest.

En wat zijn troll berichten e.d. betreft, vaak vond ik em behoorlijk irritant. Als je dan gewaarschuwd bent en toch door gaat met die onzin, vind ik een ban terecht.

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Persoonlijk heb ik me lange tijd afzijdig gehouden van het forum gedeelte en alleen de film database gebruikt omdat ik daarvoor deze site gebruikte. Het systeem wat hier gehanteerd wordt vind ik overzichtelijker dan IMDB. Ondanks dit ben ik bekend met fora en ik weet dat er meestal tuig tussen zit wat post. Er zullen altijd rotte appels zijn.

Maar wanneer je je zo snel aangevallen voelt op een internetforum moet je er niet aan beginnen. Dit is een algemene boodschap, niet bedoeld voor specifieke personen. Wanneer iemand vervelend is kun je die persoon negeren, dat is zo fijn van zo'n forum. Liever hou ik me aan de gedragscode en ben altijd beleefd maar helaas zijn er mensen die dat niet doen. Daar moet je mee leven maar wanneer je zo'n rotte appel negeert is de pret voor hem/haar er al snel vanaf.

Natuurlijk zijn er oplettende moderators nodig op een forum met 90000? leden en die zijn er ook. Maar er zijn zoveel nodeloze discussies die bijna ontaarden in 'ruzie' dat je iedereen wel kan gaan bannen. Ik zelf heb grote moeite met van die zinloze mierenneukende opmerkingen waar ik iedereen al eerder op attendeerde en zo heeft iedereen wel wat. Het gaat erom dat we allemaal met elkaar door 1 deur moeten kunnen.

Mensen die elkaar aardig vinden zoeken elkaar toch wel op en als je iemand minder aardig vindt zoek diegene dan juist niet op. Dit laatste gebeurt teveel en daardoor is nu dus waarschijnlijk deze ban tot stand gekomen. (Disclaimer: ik zit hier al redelijk lang maar ik heb PR niet uitgebreid gevolgd ofzo. Ik kwam veel posts van hem tegen die allemaal door de bocht konden, echter heb ik geen idee of er meer uitspattingen zijn geweest zoals de discussie bij Scarface.)

Dus een oproep aan iedereen: wees toch wat liever voor elkaar.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

soom wrote:

(quote)
Echt waar? Wat voor vergelijkbaars dan..?

soom wrote:

. Michael Jackson kwijtraken was toch wel iets erger dan Pastichio.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Remi wrote:

(quote)

(quote)
is niet vergelijkbaar, ze reageerde trouwens op iemand.

ze heeft nog gelijk ook.

bied je excuses gewoon aan PR.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Hannibal wrote:

Wat een onzin dat de mods zich hiervoor zouden moeten verantwoorden. Iemand wordt niet zomaar geband, dus je kan de reden ook zelf wel bedenken.

Wat een onzin.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

IcU wrote:

(quote)

Woorden als 'Triest ventje' e.d. zijn natuurlijk volstrekt overbodig en alleen om voor opschudding te zorgen.

Dat was ook zijn bedoeling volgens mij, je kan 1 keer achter een bron vragen maar je moet dat geen 5 keer doen. Ik denk Utreg ook zo reageerde bij Benjamin Button om eens na te doen wat PR aan het doen was en PR kon daar ook niet mee lachen net als Utreg zelf.

Ik snap niet dat je bij elke bewering een bron nodig hoeft voor te hebben als je denkt dat het niet klopt wat die user zegt hoef je er maar gewoon over te lezen als is dat niet altijd makkelijk idd. Maar het moet ook van 2 kanten komen en als je iemand niet respecteert kan je moeilijk van iemand anders verwachten dat hij dat dan wel voor jouw doet.

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Wat een onzin.

Inderdaad, ik volg niet iedere discussie die gaande is op het forum/bij de films dus als er iemand zo aanwezig als PR wordt gebanned is het altijd fijn te lezen waarom dat dan zo is.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Nou, als ik het zelf mag bedenken is er dus één of ander modje geweest dat op z'n teentjes getrapt was en uit wraak PR maar even gebanned heeft, waarschijnlijk had PR hem een keer goed liggen gehad.

Nee ... zoiets schiet op

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Onderhond wrote:

Wat een onzin.

Tsja, tegen zo´n sterk weerwoord kan ik niet op...

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Onderhond wrote:

Nou, als ik het zelf mag bedenken is er dus één of ander modje geweest dat op z'n teentjes getrapt was en uit wraak PR maar even gebanned heeft, waarschijnlijk had PR hem een keer goed liggen gehad.

Nee ... zoiets schiet op

Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt. Beetje onnozel bericht eigenlijk.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Onderhond wrote:

Nee ... zoiets schiet op

kappeuter heeft aangegeven waarom hij gebanned is. Mocht je het daar niet mee eens zijn kan dat, maar ga niet zitten speculeren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.