- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Die tekening van Onderhond bijv ; Legendarisch ! 
Heb em nog ff teruggezocht op het User Pics topic. Erg grappig idd.
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Ben nu wel benieuwd, zou je de link misschien ook kunnen geven?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
Gewoon in dat topic zoeken onder gebruikersnaam Pastichio Rocker
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hij blijft geweldig ! 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Het werd tijd zeg
Waarom dan precies? Hij had soms wel rare opmerkingen maar volgens mij was dit geen materiaal om geband te worden.
Nu moet ik wel zeggen dat ik niet echt veel van hem (bewust) gelezen heb.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Permanente ban of een tijdelijke? Hoop niet permanent ook al overdreef hij wel met zijn sarcasme en poging tot steeds lollig te zijn...
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Maar hij zal nooit LEIDENAAR en Miss-Christina kunnen overtreffen:)
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Vraag ik me ook af. Ja, zijn cynisme was op bepaalde momenten wel erg extreem. Maar een type voor een ban vond ik het nou weer net niet.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Het werd tijd zeg
Lui (crew films)
-
- 3492 messages
- 11900 votes
Waarom dan precies? Hij had soms wel rare opmerkingen maar volgens mij was dit geen materiaal om geband te worden.
Niet als je het een paar keer doet, maar als je er maar mee doorgaat is het natuurlijk niet leuk meer. Ik denk ook wel dat hij een aantal waarschuwingen gehad heeft!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Je kon geen topic binnen wandelen of hij zat wel ergens te 'sucken'. Deed het er gewoon om. Kan Rianneke_Dan's vreugdedansje wel enigszins begrijpen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Maar wat is trollen nu precies?
Overal sucken.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Berichten plaatsen met een inhoud waarvan je weet dat het (negatieve) reacties uit zal lokken.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Het werd tijd zeg
Geef je gelijk hij was erg irritant als aandacht trekker
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Belachelijk, volgens mij zijn er hier een paar lui die MM net iets te serieus nemen... Hilarische posts van die gast!
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Belachelijk dat je iemand bant vanwege cynisme.. als dat de reden dus mag zijn.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1900 votes
Idd belachelijk dat hij geband is voor zen sarcastische reacties soms, PR had soms echt wel grappige posts..
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
Voor we allemaal conclusies trekken, hoe weten jullie eigenlijk dat het om zijn sarcastische/cynische berichten ging? Misschien is er wel iets heel anders voorgevallen. Er zal vast wel een moderator zijn die dat even kan ophelderen hier...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Af en toe was hij wel grappig, maar veel vaker vreselijk flauw.
Zal niet wakker liggen van zijn ban. Hij zal het wel verdiend hebben.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
forumschorem
-
- 7 messages
- 0 votes
Ik post dit bericht van een vriend's (oude huisgenoot) account, die al een tijdje inactief is:
Ik ben inderdaad geband vanwege mijn veelal sarcastische opmerkingen (naar andere users toe) en cynistische posts. Ik heb hier ook een aantal waarschuwingen voor gehad, dat ik me eens 'normaal' moest gaan gedragen.
Kennelijk hebben starbright boy en madecineman (ik kreeg alleen maar berichten van deze twee heren) een hele andere kijk op wat men normaal vindt, en is er duidelijk geen plaats hier voor mensen met een abstract gevoel voor (zwarte) humor.
Wellicht komt dat ook omdat sommige mods hun werk ietwat te serieus nemen en 0,0% gevoel hebben voor andere humor. Ik geef toe dat ik af en toe wat ben doorgeslagen: nou bij deze, excusez moi. Maar ik ga me niet verantwoorden omdat ik wellicht anders reageer op bepaalde zaken dan de rest. Wat dat betreft ben ik net een pitbull: als me in iets vastbijt, dan laat ik vrij lastig los.
De aanleiding van mijn ban is denk ik te wijten aan mijn vasthoudendheid bij mijn conversatie met 88utreg bij Scarface, waar ik mijn inziens volledig in mijn recht stond om door te vragen over bepaalde zaken. Daar heb ik wel wat gezeik over gehad, maar ik heb afgedaan als onzin. En dat is het ook.
De absentie van de dienstdoende mods zegt ook alweer genoeg. Wordt het niet eens tijd om een banmeldtopic aan te maken?
Maar bedankt voor de 2,5 pagina's gewijd aan mijn ban! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Geen bewijs en was er niet bij, maar kijk er ook niet van op.
Edit: En dan dat deel weghalen. Flauw.
En je bericht op andere plaatsen ook aangepast.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.