- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Dat je niet automatisch wordt teruggestuurd, dat zei ik net ook al.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Een extra muisklik bevordert de kans op RSI.
dumble
-
- 268 messages
- 225 votes
haha, dat durf ik weer niet te beweren.. maar het is wel gebruiksvriendelijk..
jullie hebben het nu alleen over 'meld misbruik', iets wat ik nou net niet gebruik.. maar als je bijvoorbeeld op een film-pagina zit en je wilt een reactie geven maar je bent nog niet ingelogd dan zou het handig zijn dat je kan inloggen en gelijk wordt teruggesturud naar de betreffende film-pagina.
nu moet je namelijk weer zoeken naar de film.. binnen 10 seconde gedaan, maar het zou gebruiksvriendelijker zijn als je wordt doorgestuurd waar je vandaan kwam..
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3125 votes
Of je logt eerst in en gaat dan naar de filmpagina.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Haha, da's inderdaad een goeie work-around.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
(misschien al eerder voorgesteld/gevraagd)
Is het ook mogelijk een 'genereer stemtabel' optie te krijgen voor de films die vandaag op tv komen, deze week in de bios zijn of deze week in de videotheek?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Het lijkt me wel eens handig dat waarneer je op iemands Profiel op zijn Avatar klikt, je een vergrootte afbeelding daarvan krijgt. Vaak is het maar moeilijk te zien. Is niet zoveel moeite toch?
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Wat is er aan de hand!? Alle foto's van de regisseurs zijn aangepast of verwijderd. Prachtige foto's zijn vaak verwisseld met standaard pers foto's. Wij zijn hier niet erg over te spreken, het is écht erg jammer...
Zoeken is lastig geworden tegewoordig zeker? 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Wat is er aan de hand!? Alle foto's van de regisseurs zijn aangepast of verwijderd. Prachtige foto's zijn vaak verwisseld met standaard pers foto's. Wij zijn hier niet erg over te spreken, het is écht erg jammer...
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
God, weer zo'n figuur. Kijk eens één post boven je ofzo. En wie is 'wij'?
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Wat er leuk zou zijn is een grafiek om te zien hoeveel films men ziet op een jaar.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bwa, dat kan je in Excel allemaal zelf bijhouden (mocht je dat willen)
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Wat er leuk zou zijn is een grafiek om te zien hoeveel films men ziet op een jaar.
Of hoeveel uur je per jaar naar films kijkt.
Niveath
-
- 363 messages
- 596 votes
Daar wordt alles bijgehouden als je invoert welke film je op welke dag hebt gezien.
Inclusief tal van grafiekjes.
Beter blijft dit gewoon een recensie/discussiesite.
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Zou het niet leuk zijn als ergens op de hoofdpagina van een film stond hoeveel Oscars de film heeft gewonnen? Niet dat het iets verteld over een film. Ik weet dat zelfs een film met 5 Oscars minder kan zijn dan een film die helemaal niets heeft gewonnen.
Gewoon een leuk idee waarvan ik vraag of mensen dat graag willen hebben.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Awardstatistiekjes zijn wel leuk, ja. Met een paar klikken ben je echter op IMDb.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
En Pastichio Rocker is ook al geband zag ik net?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Welk bericht was de druppel? Of is het tijdelijk?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Vraag ik me ook af. Ja, zijn cynisme was op bepaalde momenten wel erg extreem. Maar een type voor een ban vond ik het nou weer net niet.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Welk bericht was de druppel? Of is het tijdelijk?
Tijdelijke bans op mm ?
Maar ben wel benieuwd naar wat de emmer deed overlopen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Waarschijnlijk door zijn belachelijke mening over Jurassic Park. 1 ster. Bannen die handel.. 
Nee serieus, waarom is hij geband? Ik heb niet veel vervelende berichten van hem gelezen...
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Kan me niet voorstellen dat één bericht de druppel was. Als dat wel zo was, dan had ie inmiddels al aardig wat emmertjes gevuld. Wat mij betreft een onnodige ban.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Zijn forum berichten waren vooral gericht op cynisme en sarcasme en hadden vaak geen meerwaarde aan een discussie.
Ik weet niet hoe dit was tijdens de discussies bij een film maar als het daar hetzelfde was dan houd het een keer op.
En hij was nog wel zo blij met zijn nichtje. Alle blijheid wordt nu teniet gedaan door deze ban 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Laatst waarschuwde Jordy hem dat het de laatste keer was dat hij een 'troll' plaatste. En aangezien hij bijna niets anders deed..
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Kan me niet voorstellen dat één bericht de druppel was. Als dat wel zo was, dan had ie inmiddels al aardig wat emmertjes gevuld. Wat mij betreft een onnodige ban.
Je weet niet of '' en evt hoe vaak '' hij al gewaarschuwd is op zijn gedrag.Persoonlijk kon ik om de meeste van zijn sarcastische berichtjes wel lachen. Die tekening van Onderhond bijv ; Legendarisch ! 
Maar het zal heus wel een terechte ban zijn.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zijn we in één week Michael Jackson en Pastichio Rocker kwijt....
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Voortdurend trollen lijkt me wel een reden voor een ban, maar fijn als ook hier weer even uitsluitsel door een mod wordt gegeven zodat we kunnen stoppen met gissen.
En dan verder kunnen gaan of we het er met eens zijn of niet 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zijn we in één week Michael Jackson en Pastichio Rocker kwijt....
. Michael Jackson kwijtraken was toch wel iets erger dan Pastichio.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.