• 178.383 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.645 actors
  • 9.378.048 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

aerts007

• 1324 messages
  • 54 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Allemachtig zeg, kunnen jullie eigenlijk wel begrijpend lezen? Daar gaat het helemaal niet om.

(quote)

Naast geniale ingevingen opschrijven en posten doe ik dat er ook nog eens bij. Ik ben van alle markten thuis.

Zegt iemand die,''opzouten jij'' gebruikt als antwoord!

Een beetje ongeloofwaardig,nietwaar?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Genieën hebben ook wel eens een slechte dag.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Heeft er iemand soms ook last van dat de site verschrikkelijk lang laad en soms gewoon de melding geeft van een netwerk time-out?

edit: als ik iets probeer te wijzigen aan mijn bericht blijft het cirkeltje ronddraaien en eindigt uiteindelijk met het woord undefined...

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Nee, ik kan niet zeggen dat ik daar echt last van hem.

vaneijck

• 74 messages
  • 157 votes

In Film > Overige films > Big Bag of Money ($):

Hallo allemaal,

Ik wilde graag wat meer informatie over bovenstaande film, maar kan hem helaas niet vinden...

Wat is hier de reden van ??

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

vaneijck wrote:

In Film > Overige films > Big Bag of Money ($):

Hallo allemaal,

Ik wilde graag wat meer informatie over bovenstaande film, maar kan hem helaas niet vinden...

Wat is hier de reden van ??

Moviemeter is een site waar de gebruikers de films aan de database toevoegen. Niemand heeft deze film nog toegevoegd. Dat kun je eventueel zelf doen. Lees eerst handleiding in de wiki goed door.

Toevoegen - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

dragje wrote:

Nee, ik kan niet zeggen dat ik daar echt last van hem.

Nu loopt het weer constant perfect, misschien iets met de servers?

• 22412 messages
  • 5077 votes

Ik herken het ook niet. En ik zit hier toch erg veel. Ik denk dat het probleem niet bij de site ligt.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb het in ieder geval alleen maar met de 4 meter sites, ik kan tegelijkertijd eender welke andere site openen die er dan perfect doorloopt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Ik heb het in ieder geval alleen maar met de 4 meter sites, ik kan tegelijkertijd eender welke andere site openen die er dan perfect doorloopt.

Daar heb ik ook wel eens last van. Geen idee waarom. Heb het ook alleen maar in XP Pro (SP3) dus als jij ook Pro hebt dan zou het daar aan kunnen liggen. Als ik Vista opstart kom ik er nl. wel gewoon meteen op.

®Tc

• 8212 messages
  • 1087 votes

De laatste tijd kan ik met safari geen sterren meer zien bij films en filmlogs. Ligt dat aan mij of hebben nog mensen met safari dat probleem?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Waarom wordt er bij de aanduiding van een film niet gekozen voor slechts één genre? Bij Spetters (1980) staat bijvoorbeeld drama / actie. Bij deze film zou toch echt alleen drama dienen te staan.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

speranza wrote:

Waarom wordt er bij de aanduiding van een film niet gekozen voor slechts één genre?

Twee is geen verplichting maar gewoon één van de twee mogelijkheden (1 of 2 genres).
speranza wrote:

Bij Spetters (1980) staat bijvoorbeeld drama / actie. Bij deze film zou toch echt alleen drama dienen te staan.

Ooit gehoord van een correctieknop?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik blijf het nogal irritant vinden on de Poster precies 200x lengte/breedte te krijgen voor het toevoegen. Is het geen ideetje om de poster gewoon op te sturen, maakt niet uit welke maat, en dat de Crew het dan aanpast?

Lui (crew films)

• 3492 messages
  • 11904 votes

Download daarvoor IrfanView (gratis). Zo is het nog geen 3 sec. werk om de poster op het juiste formaat te krijgen. Vervolgens open je de poster in IrfanView, ga je naar de balk, klik je op 'Image', daarna 'Resize/Resample, en dan voer je bij 'Width' 200 in. De poster wordt nu verkleint, meestal zit de poster tussen de 250/300 in, maar posters mogen tot 330 worden toegevoegd!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Bedankt.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Waar zijn alle regisseurfoto's heen?

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Thanks!

Zuzuu

• 557 messages
  • 757 votes

Ik weet dat het iets kleins is, maar alle kleine details bij elkaar....

Moet haast wel gemeld worden denk ik.

Wanneer je een film corrigeert, staat er:

Bedankt. Je correctie is ter beoordeling naar de crew gestuurd. Mocht je correctie niet goedgekeurd worden zul je hier via een privébericht van op de hoogte gesteld worden.

Dat betekent dat als het goedgekeurd wordt, dat je dan geen antwoord zal krijgen.

In dit geval krijg je toch wel een privébericht.

Zou er niet moeten staan:

Bedankt. Je correctie is ter beoordeling naar de crew gestuurd. Je zult via een privébericht van op de hoogte gesteld worden.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Gelet op het feit dat je ook bericht krijgt als je correctie is goedgekeurd zou dat inderdaad beter zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Is een knopje bij de film om aan te geven dat er op gestemd is voordat de film uit is gebracht een idee?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Een maand geleden is hier al uitgebreid over gesproken: De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic

• 22412 messages
  • 5077 votes

AHWA wrote:

Is een knopje bij de film om aan te geven dat er op gestemd is voordat de film uit is gebracht een idee?

Dat is er (nog) niet. Vooralsnog graag even via een alert melden. Desnoods bij een willekeurig bericht.

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Gemiddeldes van de films lopen niet altijd even.

http://www.moviemeter.nl/user/68210/additions/X

Klik op vergroten van X-Files en zie wat ik bedoel.

dumble

• 268 messages
  • 225 votes

In De Site > Algemeen > Je word doogestuurd naar waar je vandaan kwam.:

Jullie kennen het wel, als je op een forum zit en nog niet bent ingelogd en je klikt op inloggen, je logt in, dan wordt je vaak doorgestuurd naar waar je vandaan kwam. Bij moviemeter niet, is dat hier ook mogelijk? Niet noodzakelijk, wel gebruiksvriendelijk..

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Dat heb ik ook wel eens geconstateerd. Nooit antwoord op gehad.

Best irritant als je in het 'meld misbruik' scherm zit en je wordt niet terug gestuurd naar de discussiepagina.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

?

Zodra je een misbruik meld krijg je toch een link om weer terug te keren naar de discussie waarin je zat? Heb er nooit problemen mee gehad. Het ergste wat je overkomt is dat je ietsie moet scrollen om de goede post weer voor je te hebben.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Op de meeste forums word je automatisch teruggestuurd naar de pagina waar je vandaan kwam. Hier niet.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hier moet je op een link klikken. What's the problem?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.