- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Ik denk dat Onderhond wil zeggen dat zonder bericht van een moderator iedere user een eigen verhaal achter een ban kan gaan zoeken. Wat dat betreft maakt een bericht van een mod over waarom iemand een ban heeft gekregen een hoop duidelijk.
Kan me niet voorstellen dat hij dit ook daadwerkelijk denkt, lijkt me meer als voorbeeld.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
Ok, ik snap hem.
Maar so what als hij dat zou bedenken?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat dat betreft maakt een bericht van een mod over waarom iemand een ban heeft gekregen een hoop duidelijk.
Dat sowieso. Kleine moeite en legitiem want een ban zal altijd zijn reden hebben en het geeft de andere users een reden ipv speculatie dat je toch zal houden.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Roepen ze in discotheken ook de reden om waarom ze een vervelende gast eruit gegooid hebben?
Met vervelende gasten die men uit discotheken trapt heb je geen dagelijkse discussies over allerlei films.
Wat een onzin dat de mods zich hiervoor zouden moeten verantwoorden. Iemand wordt niet zomaar geband, dus je kan de reden ook zelf wel bedenken.
Ik ben de laatste om te zeggen dat de moderators hier slecht zijn.
Maar een klein woordje uitleg bij een ban van een vast lid dat hier al jaren actief is kan toch geen kwaad. Dat scheelt heel wat vragen en dicussie achteraf.
Ik ergerde me af en toe ook weleens af en toe aan een opmerking van Pastichio Rocker. En hij ging soms ook te ver, ik dacht op momenten soms ook dat hij meer mocht dan de rest van de users.
Maar hij heeft ook regelmatig goede meningen gepost en hij had soms info waar je echt wat aan hebt.
En bij Scarface had hij gewoon gelijk. Ik heb die discussie enkele dagen geleden gevolgd en 83Utreg! had gewoon ongelijk en bleef maar de vragen ontwijken om daarna irritant te doen bij elk topic waar Pastichio Rocker had gepost.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Nat alsof het dan bij een eenvoudig berichtje blijft waarom iemand geband wordt.
.
Dan heb je binnen een minuut al een hele discussie of dat wel of niet terecht is. Dat lijkt me al helemaal onwenselijk.
Bovendien is een ban veelal een optelsom van 'vergrijpen' dus heeft het weinig zin om een bepaalde reden aan te geven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat heb je nu ook, maar dan alleen nog met extra speculatie.
De oplossing blijft gewoon een bantopic met naam, reden en tijdsduur en dan sluit een moderator dat topic meteen zodat discussie niet gevoerd hoeft te worden. Maar iedereen weet wel de reden meteen.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
Het is mij dan ook een raadsel dat er niet allang een bezem doorheen is gegaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit topic is er schijnbaar voor geworden. Ergens is het helemaal niet gek als men praat over een lid die al lang bij de site aanwezig was.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Mocht je het daar niet mee eens zijn kan dat, maar ga niet zitten speculeren.
Heh, nu spreek je jezelf wel erg tegen natuurlijk. Eerder zij je net dat ieder het zelf wel kon bedenken.
Waaruit natuurlijk ook al die discussies voortvloeien. Ik stel het dan een beetje overdreven, maar daar zit wel de kern van het probleem.
Dan heb je binnen een minuut al een hele discussie of dat wel of niet terecht is. Dat lijkt me al helemaal onwenselijk.
Daar is al 101 keer een valide en eenvoudige oplossing voor aangedragen.
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Ik herzie mijn mening, het was geen uitspatting van PR, die Utreg83 was gewoon zeer irritant bezig. Hij (Utreg) verdient die ban. En figuren als dit (toevallig ook in het Scarface topic)
whit a little bit of shit you have a hole white cristmas
a hole?? hahaha
die mensen belachelijk proberen te maken omdat ze een Engelse zin niet foutloos hebben neergezet, die verdienen een ban.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
[Woorden als 'Triest ventje' e.d. zijn natuurlijk volstrekt overbodig en alleen om voor opschudding te zorgen.
Ik heb me ook nog even in die discussie bemoeid en vind die bewoordingen juist kernachtig en de spijker op zijn kop slaan. Als iemand op een ban aanstuurt op dit forum....
aerts007
-
- 1324 messages
- 54 votes
Bannen mag en moet zelfs kunnen.No problems, ik vind wel dat hij, of zij zich hier moet kunnen verdedigen.
Al is het in een laatste bericht.
R.I.P
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb me ook nog even in die discussie bemoeid en vind die bewoordingen juist kernachtig en de spijker op zijn kop slaan. Als iemand op een ban aanstuurt op dit forum....
Ik neem aan dat die betreffende user wel een waarschuwing gehad heeft. Anders is het niet geheel eerlijk.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
Ik neem aan dat die betreffende user wel een waarschuwing gehad heeft. Anders is het niet geheel eerlijk.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik had het over de user die door PR voor 'triest ventje' is uitgemaakt. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Als je vanaf 25 juni 2009 de berichten van PR lees kan je afvragen hoelang het nog door had moeten gaan De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Die speculaties over de discussie bij Scarface zijn nergens voor nodig hier.
Wanneer er twee users met elkaar in de clinch liggen worden ze daar uiteraard beidde op aangesproken. Het is natuurlijk niet zo dat je na een waarschuwing meteen een ban krijgt daar gaat vaak een hele geschiedenis aan vooraf en zo'n beslissing wordt ook gezamenlijk door de moderators genomen.
De rede voor een ban is eigenlijk altijd dezelfde; Namelijk zeer regelmatige overtredingen van de gedragsregels hier op de site.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
De hele Discussie van die 2 users ging ook totaal nergens over.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ik had gedacht, het is maar een voorstel, om meer top 10 voor users in te planten. Ik vind het al leuk dat je een eigen top 10 kunt samenstellen maar misschien ook een top 5 acteurs,actrices en regisseurs? Zo heb je een duidelijkere smaak van de user zelf.
Want sommige mensen hebben een actiefilm op in hun top 10 maar kan een aanleiding geweest zijn voor een bepaalde acteur/actrice of regisseur zelf 
Zou wel redelijk tof zijn en je moet het niet nodig invoeren
(top 10 ook niet maar toch)
zou een leuke extraatje zijn.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
De hele Discussie van die 2 users ging ook totaal nergens over.
Letterlijk en figuurlijk....
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Bij diverse topics kan je ook lijstjes bijhouden, het is niet erg ideaal maar zo heb ik het wel gedaan. Dus bijvoorbeeld bij favoriete acteurs zet je eigen lijstje neer. Er zijn zoveel topics dus mogelijkheden zat.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Ja dat snap ik maar ik bedoel, als je op iemand zijn profiel klikt dat je meteen een overzicht krijgt.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Als je vanaf 25 juni 2009 de berichten van PR lees kan je afvragen hoelang het nog door had moeten gaan De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic
Dat mensen de humor niet zien van bijvoorbeeld'die leeftijdscheck', dan ben je ook wel heel makkelijk te manipuleren.. 
sylvia1
-
- 48 messages
- 0 votes
Of een online/offline icoontje bij gebruikersnamen
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Inhoudelijk daar zit ik niet mee. Maar als er iemand een bericht plaats en je reageert daar meteen negatief op dat is niet leuk. Mensen moeten allemaal gelegenheid krijgen hun zegje te kunnen doen. We zijn allemaal te gast of je hier al jaren zit of het is je eerste dag beetje ruimte voor elkaars mening, of die mening nou raar is of niet.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Of een online/offline icoontje bij gebruikersnamen
Wat voor meerwaarden heeft dat dan?
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Misschien heb je hier wat aan? In het hoofdmenu kun je zien wie er allemaal online zijn.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Roepen ze in discotheken ook de reden om waarom ze een vervelende gast eruit gegooid hebben?
Dit is toch een onwijs scheve vergelijking!? Komaan, bannen ok, maar om je er vervolgens zo makkelijk vanaf te maken...
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dit gaat nog een langdurige discussie worden denk ik. Gebeurt het vaak dat iemand wordt geband???. Aan de andere kant het is net als voetbal gele kaart waarschuwing, rode kaart en nou eruit. Terecht of niet terecht, gegeven moment is de grens bereikt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.