• 178.337 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.371 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Er word natuurlijk niet elke dag een user als PR geband. Aan de andere kant zat het er ook wel aan te komen. Ik denk ook dat dit nog wel een tijdje gaat duren.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Iedereen loopt hier nu wel te zeuren, maar dat verandert niks aan het feit dat PR gewoon een hele irritante user was, waar geen normaal woord uit kon komen. Hij heeft blijkbaar genoeg waarschuwingen gekregen, luistert hij daar dan niet naar is dat zijn eigen keus, maar dan niet achteraf zeuren dat het onterecht is.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

wyatt earp wrote:

Ik denk ook dat dit nog wel een tijdje gaat duren.

Wat kan er dan allemaal nog gebeuren? Een ban is een ban toch? Of heb je het over de discussie?

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Ik heb het over de discussie, aangezien die al best wel wat pagina's aan de gang is.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ja dat denk ik ook inderdaad.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Rianneke_Dan wrote:

maar dat verandert niks aan het feit dat PR gewoon een hele irritante user was, waar geen normaal woord uit kon komen.

Alles behalve een feit, meer een vette halve en/of beperkte waarheid.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

wyatt earp wrote:

Ik heb het over de discussie, aangezien die al best wel wat pagina's aan de gang is.

En dan komt er een aanwezige mod, die de discussie verwijderen kan.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Ik denk dat één van de mods dat dan allang gedaan had. Deze discussie zie je niet zomaar over het hoofd.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Het is een cliche, maar als heel lang op randje loopt dan val je er een keer overheen.... PR deed dit iets te vaak, punt.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dk2008 wrote:

Dit gaat nog een langdurige discussie worden denk ik. Gebeurt het vaak dat iemand wordt geband???. Aan de andere kant het is net als voetbal gele kaart waarschuwing, rode kaart en nou eruit. Terecht of niet terecht, gegeven moment is de grens bereikt.

Lange discussies onstaan der wel van ja, als het om een actieve moviemeter-user gaat...

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Zou grappig zijn als ie met een mooi betoogje over een week weer terug is. Met zijn lang gewilde namechange natuurlijk.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

In De Site > Gebruikers > Afscheid:

Misschien wel met een fake-bikini babe.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Onderhond wrote:

Heh, nu spreek je jezelf wel erg tegen natuurlijk. Eerder zij je net dat ieder het zelf wel kon bedenken.

Hannibal wrote:

Ok, ik snap hem.

Maar so what als hij dat zou bedenken?

En daar bedoel ik mee dat je best mag denken dat het een wraakactie van één of ander modje is, maar dat je dat modje hier niet hoeft te beschuldigen van jouw speculatie. Hou het lekker voor jezelf.

Kraay wrote:

Dit is toch een onwijs scheve vergelijking!? Komaan, bannen ok, maar om je er vervolgens zo makkelijk vanaf te maken...

Waarom moet een mod hier verantwoording komen afleggen over een ban ivm wangedrag van een user? Als het goed is kent iedereen de gedragsregels op deze site. Een gebande user heeft één of meerdere van deze regels (herhaaldelijk) overtreden. Maakt het wat uit welke?

Natuurlijk kan een mod uitleg geven, zeker wanneer er veel vragen komen van andere users, dat is bij dit geval ook gebeurd. Ik vind het alleen niet nodig dat bij elke ban een mod hier een verklaring moet komen afleggen.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Hoop voor Pastichio Rocker dat als hij nog terugkomt hij niet al zijn humor verloren is...Al zure pieten genoeg hier

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Hannibal wrote:

En daar bedoel ik mee dat je best mag denken dat het een wraakactie van één of ander modje is, maar dat je dat modje hier niet hoeft te beschuldigen van jouw speculatie. Hou het lekker voor jezelf.

Is dat dan een verplichting of gewoon een vriendelijke vraag?

Hannibal wrote:

Waarom moet een mod hier verantwoording komen afleggen over een ban ivm wangedrag van een user? Als het goed is kent iedereen de gedragsregels op deze site. Een gebande user heeft één of meerdere van deze regels (herhaaldelijk) overtreden. Maakt het wat uit welke?

Het is wel interessant om te weten waarom een persoon pas na 100 keer dezelfde "regel heeft overtreden" een ban krijgt terwijl dat bij anderen veel sneller gebeurt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Wat een gezever hier, laat de mods lekker bannen als ze dat nodig vinden. Hoeft toch geen publiek debat te worden.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

Hoop voor Pastichio Rocker dat als hij nog terugkomt hij niet al zijn humor verloren is...Al zure pieten genoeg hier

Precies!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Onderhond wrote:

Is dat dan een verplichting of gewoon een vriendelijke vraag?

Een vriendelijke tip.

Onderhond wrote:

Het is wel interessant om te weten waarom een persoon pas na 100 keer dezelfde "regel heeft overtreden" een ban krijgt terwijl dat bij anderen veel sneller gebeurt.

Interessant wel ja, geen noodzaak.

Film Pegasus (moderator films)

• 31152 messages
  • 5450 votes

Kan een voordeel zijn bij discussies, maar zal anderzijds de chatberichten meer stimuleren denk ik.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Wat een gezever hier, laat de mods lekker bannen als ze dat nodig vinden. Hoeft toch geen publiek debat te worden.

Mijn mening idem, waar mensen zich tegenwoordig druk over maken. Blijkbaar vinden sommige mensen het belangrijk om er een theatrale soap van te maken. Gaat inderdaad nergens over.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Inderdaad. En vooral omdat sommigen bij een ban van een ¨bekende¨ meteen op hun achterste poten gaan staan en een verklaring eisen.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Dat er om een verklaring wordt gevraagd kan ik best begrijpen, maar het gaat inderdaad soms best ver.

Nonick2007

• 102 messages
  • 658 votes

Op 2 genres tegelijk kunnen zoeken? Als dat al niet mogelijk is.

komedie/romantiek bijvoorbeeld.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Ik doel hier enkel op de vergelijking, en dat die veels te gemakkelijk is, en totaal nutteloos. Op zoiets zit niemand te wachten. Het bericht wat ik nu van je quotte verschaft gewoon veel meer duidelijkheid.

Natuurlijk kan een mod uitleg geven, zeker wanneer er veel vragen komen van andere users, dat is bij dit geval ook gebeurd. Ik vind het alleen niet nodig dat bij elke ban een mod hier een verklaring moet komen afleggen.

Het is vrij logisch, dat als men een keuze maakt, dat hij deze kan verklaren en bereid is te verklaren. En anders moet hij geen mod worden. En elke ban is gewoon overdreven, maar users als Lad en Pastischio Rocker komen bijna elke dag op het forum langs. Dan wil iedereen wel weten waarom ze nou opeens weg zijn.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Elke ban is overdreven? Gelukkig dat jij geen moderator bent, anders zou de hele site een rommeltje zijn.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Verklaren van elke ban, wel eerst even het hele bericht lezen...

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Oeps. Te vluchtig doorgelezen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Het zal al helemaal wat wezen als er een moderator katholiek is en een user al gelijk bant als ie bv vieze woorden gebruikt.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Zo'n online/offline zou wel handig zijn ja. Hoef je je bv niet schuldig te voelen als je een PM of een ander bericht niet meteen beantwoord omdat je nog vele andere dingen eerst wil doen op de site.

En ja, over die 2 genres tegelijk zoeken zat ik ook al een tijdje over te denken. Dat je dan in de zoekmachine 2 genres kan zoeken ipv 1 aangezien ik ook wel eens combinaties wil in films. Datzelfte zouden ze dan ook moeten doen bij Musicmeter ea.

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Hallelujah!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.