• 178.419 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.755 actors
  • 9.378.933 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Jordy is geen crewlid?

Volgens mij niet. Hij heeft als "admin" volgens mij toch meer mogelijkheden dan de mensen die "crew" onder hun naam hebben staan.

Of vergis ik me en kunnen de andere crewleden ook zo een verandering doorvoeren?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

neo wrote:

Jordy wil het niet en daarmee is dan ook eigenlijk alles gezegd. Dat zei hij al jaren geleden en dat is nog steeds zijn standpunt.

Had dan 2 dagen terug al gemeld dat er toch niks gaat veranderen, ook al wordt er dagen over gesproken. Beetje raar om met 2 regels een hele discussie nu te kappen. Sowieso vreemd dat er niet van 2 kanten over meegedacht kan worden.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

neo wrote:

Volgens mij begrijp je het punt van verwarring niet. Als allerlei gebruikers ineens een andere naam hebben, hoe kan je ze dan nog herkennen? Misschien dat je vindt dat dat een kwestie van gewenning is, maar kijk maar eens naar die vervelende in- en uitschrijf trucs van de laatste tijd. En nu het beleid is om deze niet aan te passen, lijkt het mij ook niet gewenst om dat deels te doen. Misschien dat ik ook wel een andere gebruikersnaam zou willen, maar bedenk maar eens wat dat zou betekenen voor andere mensen die mij volgen...

Aldus sprak neo een paar dagen geleden.

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Nomak wrote:

(quote)
Volgens mij niet. Hij heeft als "admin" volgens mij toch meer mogelijkheden dan de mensen die "crew" onder hun naam hebben staan.
Volgens mij hoort hij toch echt bij de crew.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Als oprichter van de site? Nee toch?

Ik zou m'n naam ook wel willen veranderen, maar ben bang dat je als het eenmalig zou zijn vlak daarna een leukere naam verzint, en dan die weer wil veranderen.

Ik vind het wel fijn dat je die niet mag veranderen. Zorgt voor overzicht. Wisselende avatars is al irritant genoeg.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Aan het aantal positieve reacties is volgens mij al te zien, dat op den duur zeker de helft van de actieve gebruikers hun nickname zou gaan aanpassen. Ik kan me werkelijk niet voorstellen, hoe dit niet voor verwarring zou gaan zorgen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Knisper wrote:

Aan het aantal positieve reacties is volgens mij al te zien, dat op den duur zeker de helft van de actieve gebruikers hun nickname zou gaan aanpassen. Ik kan me werkelijk niet voorstellen, hoe dit niet voor verwarring zou gaan zorgen.

Inderdaad. Als je die mogelijkheid biedt verandert half MM plotseling zijn nick. Misschien zou ik het misschien ook wel doen, just for fun, wie weet.

In het geval van jeroentjuhhhh snap ik zijn beweegredenen wel, maar admins kunnen niet geval per geval gaan bekijken, is gewoon te tijdrovend.

Zoals Onderhond als zei, goeie leerschool, al heb je daar wat deze nickname betreft natuurlijk weinig aan.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Om in de toekomst dit soort dicussies te voorkomen, is het misschien handig bij het registreer gedeelte 'latere naamswijziging is niet mogelijk!' te zetten. Helpt de mensen mensen die nu met hun naam zitten niet, maar lijkt me toch goed om te doen.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Het is lang geleden voor mij, maar volgens mij staat er ook ergens bij de inschrijving dat je je gebruikersnaam niet kunt wijzigen. En terecht.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Jammer dat er dan voor bepaalde leden wel een uitzondering gemaakt werd in het verleden.

Sommigen staan hier blijkbaar boven de wet.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

In de tijd dat ik bij MovieMeter zit is er slechts één echte uitzondering gemaakt, en dat was omdat die user destijds moderator van het chatkanaal werd, en zijn gebruikersnaam ongepast was voor een moderator. De overige naamswijzigingen zijn van leden geweest die zich uit en opnieuw in hebben geschreven (voor zover ik weet tenminste).

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Kan er niet een auto-delete op de volgende zinsnede komen:

"voor een Nederlandse film".

Dan staat er gewoon: "Best goed..." of "Niet slecht...".

*zucht*

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Zou niet echt werken, want "best goed" zet ik niet bij een film die ik 2.5* geef, maar voor een NL film is dat best wel goed verder.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Deed de site gisteravond raar? Kwam er rond tienen met geen mogelijkheid meer op, ook niet op MuMe en GaMe, terwijl de rest van mijn gebookmarkte sites het wel normaal deden.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Stephan wrote:

Kan er niet een auto-delete op de volgende zinsnede komen:

"voor een Nederlandse film".

Dan staat er gewoon: "Best goed..." of "Niet slecht...".

*zucht*

Amen.

ik kan bij mijn profiel nergens zien waar ik m'n email adress kan veranderen

Apollinisch

• 21299 messages
  • 0 votes

Dat kan ook niet.

lekker dan

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Stuur een PM naar een van de moderators met je nieuwe e-mail adres en het wordt aangepast.

AC/DC

• 420 messages
  • 0 votes

Waarom mogen geen mini-series met 10 afleveringen (Band of Brothers) toegevoegd worden op MM, maar alleen maar mini-series tot 7 afleveringen?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Omdat dat de regel is.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Niet dat het van mij niet zou mogen. Ik merk wel dat bij oudere mini-series zelfs van maar 3 afleveringen weinig wordt gestemd, best wel logisch want bij movies denkt men aan films en niet aan mini-series. Bovendien kan je zo steeds verder gaan mini-series van 11, 12 afleveringen, gewone series. Het wordt volgens mij dan ook steeds minder overzichtelijk.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

De door Scorsese geproduceerde blues-reeks staat er hier in één keer op; Blues, The (2003)

Maar ieder deel heeft een andere regisseur en ook andere personages die we volgen. Horen deze dan niet net zoals de 'Masters of Horror' reeks er individueel op te staan?

AC/DC

• 420 messages
  • 0 votes

Omdat dat de regel is.

Regels of niet, ik vind het onzin.

Niet dat het van mij niet zou mogen. Ik merk wel dat bij oudere mini-series zelfs van maar 3 afleveringen weinig wordt gestemd, best wel logisch want bij movies denkt men aan films en niet aan mini-series. Bovendien kan je zo steeds verder gaan mini-series van 11, 12 afleveringen, gewone series. Het wordt volgens mij dan ook steeds minder overzichtelijk.

Band of Brothers lijkt mij over het algemeen een veelbekeken serie. Dat series als Lost of House er niet op kunnen snap ik wel, maar als het zo'n groot probleem is dat een mini-serie van 10 afleveringen niet meer op MM geplaatst kan worden.. ik vind het onzin. Had hem anders graag op nr. 1 willen zetten in mijn top 10.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Hoera, alweer een oude koeien uit de sloot discussie!! En weer terug naar het heden.

Ajax&Filmfreak

• 3365 messages
  • 3730 votes

Met de onlangs geintodoceerde manier van stemmen gaat dat een stuk minder pretting via mijn mobiel.

AC/DC

• 420 messages
  • 0 votes

Wat is dit voor onzin. Nee, Band of Brothers kan niet worden toegevoegd omdast het 10 delen heeft. Dan zie ik Heimat staan met 11 en 13 delen en denk ik, waarom?!

Kijk zelf maar:

Heimat - Eine Deutsche Chronik (1984)

Zweite Heimat - Chronik einer Jugend, Die (1992)

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

Lees de door Mug gelinkte discussie (waarin staat hoe we na erg lang overleg op de huidige regels kwamen) en de huidige regels er maar op na. Daar staat je antwoord.

Die regels worden niet aangepast. Daarvoor heeft het overleggen en dubben destijds lang genoeg geduurd. Je mening over Band of Brothers kun je in het forumtopic kwijt.

AC/DC

• 420 messages
  • 0 votes

starbright boy wrote:

Die regels worden niet aangepast. Daarvoor heeft het overleggen en dubben destijds lang genoeg geduurd. Je mening over Band of Brothers kun je in het forumtopic kwijt.

Maar als je een gedeelte van de mini-series wel kan toelaten op MM, en daaronder versta ik de mini-series met meer dan 7 delen (als Heimat) vind ik dat je ze allemaal moet toelaten (max. 15 dan ofzo). En ik weet zeker dat Band of Brothers bij veel mensen in de top 10 zou vallen, en een plekje in de top 250 kan krijgen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Nogmaals, lees de discussie eerst eens door...ook al is dat klaarblijkelijk te veel gevraagd. De Heimat serie heeft ook een bios-release gehad. Daar zit 't verschil.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.