- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Ben ik de enige bij wie MM er elke avond even na twaalven een paar minuten af ligt?
Vind het vooral raar dat het altijd gebeurt rond 00.04 of 00.05 en niet stipt om 00.00.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Klopt. Komt volgens mij doordat de datebase om 0.00 bijgewerkt wordt en dat zal dan wel enkele minuten duren.
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Lijkt me dat de site dan plat gaat op het moment van het bijwerken zelf, niet enkele minuten erna. Wat ik in de tweede regel van mijn vorige bericht al probeerde aan te geven.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
De door Scorsese geproduceerde blues-reeks staat er hier in één keer op; Blues, The (2003)
Maar ieder deel heeft een andere regisseur en ook andere personages die we volgen. Horen deze dan niet net zoals de 'Masters of Horror' reeks er individueel op te staan?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Ik heb de dvd gekocht met enkel The Blues, het gedeelte van Martin Scorscese... Ik merkte pas later dat het een reeks was.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Deze film verschijnt onder 'mijn updates' terwijl ik hier nog nooit iets heb gepost, laat staan de pagina bezocht... enig idee waarom?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Hee, heb ik ook, met deze film. Heb de pagina al wel bezocht, maar niks gepost (heb de film zelfs nog niet gezien)...
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Nee hoor, geen drama, enkel een opmerking in "Het grote opmerkingen / feedback topic". Mag dat?
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Waarschijnlijk gewoon onbewust een keer zo'n knopje aangeklikt.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Wat een drama.
Ja, want dit zou zomaar kunnen betekenen dat Jordy of de modjes mijn updates zodanig manipuleren en ons zo onder de duim houden, en wat uiteindelijk zou kunnen bewijzen dat 9/11 een inside job was. We are worden in de gaten gehouden, overal en altijd. het wordt tijd dat je je dit gaat realiseren. Anonimiteit op internet is een leugen.
AC/DC
-
- 420 messages
- 0 votes
Ja, want dit zou zomaar kunnen betekenen dat Jordy of de modjes mijn updates zodanig manipuleren en ons zo onder de duim houden, en wat uiteindelijk zou kunnen bewijzen dat 9/11 een inside job was. We are worden in de gaten gehouden, overal en altijd. het wordt tijd dat je je dit gaat realiseren. Anonimiteit op internet is een leugen.
Verbaas me elke dag meer om die opmerkingen van jou 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Het is meer de kunst er niet op te reageren.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik kende Pastichio Rocker na al die tijd eigenlijk nog niet zo goed. Pas als je er op gaat letten (ik sinds vorige week), dan zie je dat hij soms users op het verkeerde been wilt zetten. Maar vóór die tijd vond ik het maar een rare gast met vaak dwaze meningen. Kan me voorstellen dat meer mensen dat denken. Verder waardeer ik wél zijn andere hobby.
Waarschijnlijk is het een droogkloot net als ik.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Pastichio Rocker heeft zich bij mij onsterfelijk gemaakt met die tekening over Onderhond, voor de rest lach ik de ene keer meer dan de andere keer, een droogkloot met humor, of je er van houd is je eigen probleem.
vind het wel altijd grappig als mensen happen!
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ach ja, een brutaal mens heeft de halve wereld. Zelfs wanneer die wereld eindigt bij moviemeter.nl
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Pastichio Rocker heeft zich bij mij onsterfelijk gemaakt met die tekening over Onderhond, voor de rest lach ik de ene keer meer dan de andere keer, een droogkloot met humor, of je er van houd is je eigen probleem.
vind het wel altijd grappig als mensen happen!
Welk topic was dat ook alweer waar die tekening staat?
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Ik heb net op Trapped gestemd. Ik ga naar de regisseur om zijn films te bekijken ik duw op het plusje om ook de poster te kunnen zien en bij Trapped staat: gemiddelde: 3,06 (316 stemmen), je hebt niet op deze film gestemd. Terwijl ik er wel op gestemd heb. Dit heb ik trouwens al meer tegengekomen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Nu met die stomme sterretjes moet je zelf de pagina refreshen voordat je stem wordt verwerkt.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Nu met die stomme sterretjes moet je zelf de pagina refreshen voordat je stem wordt verwerkt.
Is dat altijd zo? Ik had het gister wel een keer.
coldheaven
-
- 623 messages
- 188 votes
Vraagje: verwijderen moderators weleens "off-topic gezeik" van andere moderators? 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Moderators zeiken toch niet off-topic..., toch? 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Vind het hier nu toch wel echt off-topic gaan btw 
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
Waarom is ''hollywood king'' nou geband?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Sommige topics die onder 'mijn updates' staan zie ik niet bij de 'gewone' forum updates, en andere weer wel. Zo'n beetje 30% van de topics kan ik alleen bij 'mijn updates' vinden. Hoe dat zo?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien omdat het spelletjestopics zijn? Die zijn namelijk niet meer in de gewone updateslijst te vinden.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Waarom is ''hollywood king'' nou geband?
Omdat het nieuwe naam bleek van iemand die hier nooit meer welkom is (en het was trouwens niet Lad, er zijn meer van dat soort gevallen). Sommigen hebben het hier zo bont gemaakt na een serie waarschuwingen en meerdere bans, dat zo iemand geen kans meer krijgt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.