• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.849 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Bedankt, ik weet genoeg.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Waarom is invincible geband?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Don Dijk wrote:

Waarom is invincible geband?

starbright boy wrote:

(quote)

Omdat het nieuwe naam bleek van iemand die hier nooit meer welkom is (en het was trouwens niet Lad, er zijn meer van dat soort gevallen). Sommigen hebben het hier zo bont gemaakt na een serie waarschuwingen en meerdere bans, dat zo iemand geen kans meer krijgt.

alleen mischien nu wel lad.

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

Voor Invincible geldt inderdaad hetzelfde (maar ook weer niet Lad trouwens).

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

En onder welke namen zijn die twee voormalige users dan bekend hier?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

ik vind dat ze al genoeg openheid van zaken hebben gegeven, buiten dat lijkt het me niet passelijk om ze nog meer aandacht te geven.

starbright boy (moderator films)

• 22412 messages
  • 5077 votes

Juist. Hier laat ik het bij.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Jammer hoor. Doe eens een hint?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hollywoodking zou ik vergelijken in stijl en niveau met Leidenaar187. Geen idee of het klopt hoor.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Iedereen blijft hier maar berichten verwijderen.

Erg kinderachtig en lastig voor de persoon die erop wil reageren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik pleit nog altijd voor een ban topic in de Gebruikerssectie. Even de naam van de user, een korte reden van ban en een tijdsduur zodat andere bezoekers simpel kunnen zien wie en waarom geband is. Scheelt vragen en geklaag. En sluit dat topic gewoon voor reactie's van users.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Uitstekend idee, dat heb ik ook al eens voorgesteld in dit topic. Dat werd toen ondergesneeuwd door een stroom van andere berichten.

Misschien dat hier nu wel een reactie van de crew op komt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Een banmeldtopic zoals ze op FOK! hebben.

Vervelend inderdaad wanneer er weer eens iemand geband is en je weet niet waarom en de crew er ook (heel kinderachtig) niks over wil zeggen. Het is niet of het iets uitmaakt tenslotte, die users zijn toch pleite. En als je het topic sluit voor users dan komt er ook geen gezeik of ellenlange discussies.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Wat een gezever.

Dit is een "film"- forum. Hier wordt, zover mogelijk, over films gedebatteerd en daar hoort slap geouwehoer, want dat is het natuurlijk, over het "waarom" mensen verbannen worden niet in thuis. Dat zou bovendien alleen maar resulteren tot nog meer 'gezeur'.

Derhalve is een vergelijk met een site als Fokzine volstrekt irrelevant. Welk onderdeel van deze 'Vulcan logic' begrijpt men niet?

De "crew" is niet kinderachtig. De crew handelt verstandig, dit is een film forum geen sociale chat- site waar men wauwelt over Jan Smit z'n nieuwe zwempak of over de zoveelste opsplitsing in het kinderkoor K2; uitzonderingen daar gelaten.

Nochtans worden mensen verbannen die gewoon overduidelijk te ver gaan. Op websites als Fokzine en Geenstijl waar de gemiddelde adolescent niet eens begrijpt dat Jaws II uit piepschuim bestaat kan men deze bezoekers onmogelijk vergelijken met de groep mensen die moviemeter bezoeken.

Resumerend

Als men een propedeuse wenst af te ronden met als onderwerp 'het wel en wee van verbannen users' dan kan men gratis en voor niets zich richting sites als Fokzine en Geenstijl begeven.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

@ dragje

Er zijn hier op het forum genoeg onzin topics die totaal niets met film te maken hebben. Sluit die dan ook.

MM is ook een community waarbij je haast elke dag met dezelfde mensen communiceert. Als er zo een user wegvalt door een ban, dan is het interessant om te weten waarom. En wie het niet wil weten die hoeft het niet te lezen.

En doe nu niet alsof je de users hier niet kan vergelijken met de mensen van andere sites. Alsof hier geen kinderachtige figuren zijn.

Eergisteren was er nog een vaste user die dacht grappig te zijn door een ander account aan te maken en zichzelf te quoten. Die krijgt dan natuurlijk geen ban terwijl hij overduidelijk in de fout gaat.

En dat is maar één voorbeeld, zo zijn er hier genoeg gevallen.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

@Nomak

Klopt, er zijn hier ook onzin topics aanwezig. Maar dat is wat anders dan het in het leven roepen van een zogenoemde "ban" topic waar mensen de redenaties waarom mensen zijn verbannen kunnen lezen om hier voorts een discussie over te voeren.

Wat dan zal ontstaan, dat durf ik hier te garanderen, is een eindeloos durende klaagzang waarbij een deel van de bezoekers de moderators gaan e-mailen met de vraag de persoon of personen te 'unbannen' en sommige bezoekers zullen dan moord en brand roepen als dit überhaupt overwogen wordt.

Daar zitten moderators mijns inziens niet op te wachten. Dat er een "Kermit de Kikker" (bij wijze van spreken) bestaat is een totaal andere situatie. Daar gelden bovendien ook op z'n minst de regel dat men op een redelijk 'normale' toon debat voert.

Dat is een saillant detail maar wel één met verstrekkende gevolgen. Misschien zie ik dit verkeerd, het is bovendien aan de leiding hierover een beslissing te nemen, maar ik zie de toegevoegde waarde niet, en nee ook niet bij bepaalde onzin topics maar die zijn niet persoonlijk van aard.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Jaws 2 bestaat uit piepschuim, wtf?!?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Iedereen blijft hier maar berichten verwijderen.

Erg kinderachtig en lastig voor de persoon die erop wil reageren.

eens

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Ik pleit nog altijd voor een ban topic in de Gebruikerssectie.

het feit dat je dit zegt weet je niet eens waar je het over hebt!

Even de naam van de user, een korte reden van ban en een tijdsduur zodat andere bezoekers simpel kunnen zien wie en waarom geband is. Scheelt vragen en geklaag. En sluit dat topic gewoon voor reactie's van users.
wat denk je nou dat je zomaar een ban krijgt, niewsgierig aapje, ga lekker naar een roddel forum ofzo.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ik heb het idee dat er veel foto's van regisseurs verdwenen zijn. Zoals Melville bijvoorbeeld. Heb ik iets gemist?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Uitstekend idee, dat heb ik ook al eens voorgesteld in dit topic. Dat werd toen ondergesneeuwd door een stroom van andere berichten.

Misschien dat hier nu wel een reactie van de crew op komt.

nomak. jij van iedereen zo moeten weten dat je niet zomaar een ban krijgt, gaan we daar nog aandacht besteden.???

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

Een banmeldtopic zoals ze op FOK! hebben.

dit is geen fok.

Vervelend inderdaad wanneer er weer eens iemand geband is en je weet niet waarom en de crew er ook (heel kinderachtig) niks over wil zeggen

als ik geband word wil ik ook niet dat jij weet waarom. is prive en je krijgt niet zomaar een ban, dus het is het vermelden niet eens waard,

. Het is niet of het iets uitmaakt tenslotte, die users zijn toch pleite. En als je het topic sluit voor users dan komt er ook geen gezeik of ellenlange discussies.
denk je nou echt dat de vrijwillggers hier zomaar een ban geven?

ps. ik ben heeeeeeel ver gegaan laat staan wat men wel niet flikt om geband te worden.

en ja komt raar over want ik heb alles behalve een probleem met lad.

des te triester of niet? laat staan dat we er nog ff een aparte topic over maken.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

dragje wrote:

Wat een gezever.

.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

@ dragje

Er zijn hier op het forum genoeg onzin topics die totaal niets met film te maken hebben. Sluit die dan ook.

het feit dat het toegestaan word des te triester is het als je geband word!

MM is ook een community waarbij je haast elke dag met dezelfde mensen communiceert. Als er zo een user wegvalt door een ban, dan is het interessant om te weten waarom. En wie het niet wil weten die hoeft het niet te lezen.

hee, mag ik je handje vast houden?

En doe nu niet alsof je de users hier niet kan vergelijken met de mensen van andere sites. Alsof hier geen kinderachtige figuren zijn.

Eergisteren was er nog een vaste user die dacht grappig te zijn door een ander account aan te maken en zichzelf te quoten. Die krijgt dan natuurlijk geen ban terwijl hij overduidelijk in de fout gaat.

En dat is maar één voorbeeld, zo zijn er hier genoeg gevallen.

lol. en het mooiste voorbeeld, je word niet zomaar geband. komt veel meer bij kijken.

ps. en om even terug te komen waar je op doelt, hij kan niet anders beamen dat die het toch echt niet nog een keer moet flikken.

lol. maar terecht!

hmm, voor alle duidelijkheid, de mods en crew is puur vrijwillgers werk en never nooit niet persoonlijk, dus word je geband dan heeft die gene het toch echt goed verpest.

en gaan we het daar over hebben? oplossing, geenstijl.nl. leef je uit!

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

jordybeukeboom wrote:

Ik heb het idee dat er veel foto's van regisseurs verdwenen zijn. Zoals Melville bijvoorbeeld. Heb ik iets gemist?

Yeap. (Tijdelijk) weggehaald iv potentiële copyrightproblemen. Zie afbeeldingen bij regisseurs.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

dragje wrote:

De crew handelt verstandig, dit is een film forum geen sociale chat- site waar men wauwelt over Jan Smit z'n nieuwe zwempak of over de zoveelste opsplitsing in het kinderkoor K2; uitzonderingen daar gelaten..

Zie het verschil niet. Behalve dat het topic anders is, is dit een site waar een aantal weerkerende users met elkaar converseert/discussieert en zo een community vormt. Vallen daar mensen tussenuit is het niet onlogisch dat een community op de hoogte gebracht wordt.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

combi wrote:

(quote)

dit is geen fok.

(quote)

als ik geband word wil ik ook niet dat jij weet waarom.

Maar jij hebt niks te willen want je hebt al je privileges verspeeld.

Bovendien zijn er ook users die contact onderhouden met elkaar, en als er eentje zomaar wegvalt is toch wel handig om te weten wat er aan de hand is en mensen niet in het ongewisse te laten, of ze het zelf laten uitzoeken. En wat OH al zei: dit is een community, hoe je het ook wendt of keert.

Maar volgens dragje's beredenering is het reageren op een filmforum totaal anders?

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Zie het verschil niet. Behalve dat het topic anders is, is dit een site waar een aantal weerkerende users met elkaar converseert/discussieert en zo een community vormt. Vallen daar mensen tussenuit is het niet onlogisch dat een community op de hoogte gebracht wordt.

Niet uit z'n context halen Onderhond.

De strekking is niet of moviemeter wel of geen "onzin" topics moet toelaten of dat er discussie gevoerd kan worden over een zwembroek van Jan Smit. Ik heb al erkend dat zulke, mijns inziens, "onzin" onderwerpen op moviemeter bestaan; dit laat je gemakshalve even buiten beschouwing.

De vraag is of moderators bij het verbannen van een gebruiker dit zouden moeten melden met hieraan gekoppeld een motivatie. Hier heb ik mijn mening al over gegeven dus daar laat ik het dan ook bij.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Ik heb het toch niet over "onzintopics"?

Je baseert je motivatie op een gegeven waar ik niet goed van begrijp waar het vandaan komt. In beide gevallen gaat het over communities waar mensen uit verdwijnen door acties van moderators.

Waarover die communities dan zeuren, zeiken, discussieren, keuvelen en lol maken lijkt mij in dat verhaal niet echt van belang te zijn.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Ik heb het toch niet over "onzintopics"?

In de context dat een topic over verbannen "users" niet alleen een onzin topic betreft maar ook een topic dat in mijn ogen niet wenselijk is om redenen die ik al heb aangegeven. Nogmaals, lees het hele stuk en haal er niet één stukje uit.

Je baseert je motivatie op een gegeven waar ik niet goed van begrijp waar het vandaan komt. In beide gevallen gaat het over communities waar mensen uit verdwijnen door acties van moderators.

Waarover die communities dan zeuren, zeiken, discussieren, keuvelen en lol maken lijkt mij in dat verhaal niet echt van belang te zijn.

Waarvan akte. Ik denk daar dus, zoals je kunt lezen, anders over.

Wat betreft mijn motivatie, deze heb ik onderbouwd. Het heeft geen zin om in herhaling te vallen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.