- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Alsof je met meerdere argumenten moet komen... Dat gehele community-geneuzel is ook maar 1 argument. Als iemand het heel bont heeft gemaakt, krijgt ie een ban. Als dat iemand is, waarmee je bevriend bent, dan heb je ook wel contact met diegene buiten de stie om (via andere 'communities' of als hyves-vriendje of iets in die richting).
Een lijstje met gebruikers die zich uitschrijven en verder gaan met een andere naam is natuurlijk stukken leuker/informatiever dan een zielig ban-lijstje. Die mensen zijn het niet eens waard om oeverloos over te discussieren. Ik zie nu alweer gescheld in dit topic. Die gasten kunnen ook linea recta geband worden mijns inziens. Opgeruimd staat netjes.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12853 votes
Als dat iemand is, waarmee je bevriend bent, dan heb je ook wel contact met diegene buiten de stie om (via andere 'communities' of als hyves-vriendje of iets in die richting).
Vreemde, op niets gebaseerde aanname? Er zijn hier tal van leuke users die ik buiten MM nog nooit gezien of gehoord heb.
Verder is dat hele "community geneuzel" enkel maar de gehele basis van een forum, en iets wat dus de kern van de discussie raakt. Meer dan "de mods krijgen misschien boze PMs"
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Was gericht aan combi die snel mij uitschold en daarna zijn tekst heeft gewist.
Zijn manier van discussieren schijnbaar.
Maar laten we maar weer ontopic gaan.
Jij begint met schelden. De pot verwijt de ketel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat was geen schelden. Dat was vertellen hoe je over iemands niveau denkt.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Pffffff.
Kleutertopic, haantjesgedrag.
Een mengsel hiervan zelfs. A&L, sta hier toch gewoon boven.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Joa, heb je wel gelijk in 
Moderator zal het wel wissen neem ik aan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Bedenk dat even vantevoren!
Persoonlijke aanvallen / gezeur verwijderd.
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Ik weet niet of dit al eerder is gemeld.
Maar ik zie de foto van de regisseurs niet op hun frontpage.
Zie voorbeeld.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik weet niet of dit al eerder is gemeld.
Maar ik zie de foto van de regisseurs niet op hun frontpage.
Ik heb het idee dat er veel foto's van regisseurs verdwenen zijn. Zoals Melville bijvoorbeeld. Heb ik iets gemist?

Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Het is niet zo dat ze verdwenen zijn, want als je klikt op corrigeren, dan zijn ze daar gewoon. Ze zijn dus niet compleet verdwenen. Zal wel een bug zijn.
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Hoe komt het dat bij een film in mijn filmlog niet mijn mening komt te staan terwijl dit bij andere films wel het geval is?
coldheaven
-
- 623 messages
- 188 votes
Hoe komt het dat bij een film in mijn filmlog niet mijn mening komt te staan terwijl dit bij andere films wel het geval is?
Weet je zeker dat je de mening als persoonlijke mening heb aangevinkt?
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Stom... was alweer een tijdje geleden. Dank je.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is het een idee of mogelijkheid dat je in de zoekfunctie wat uitgebreider kan zoeken?
Nu kan ik bijvoorbeeld wel alle films van Bruce Willis die ik heb gezien zoeken en in een overzicht krijgen, maar het zou ook leuk zijn als ik bijvoorbeeld het gemiddelde van al die films berekend kan krijgen zodat ik een waardeoordeel zou zien hoe goed ik zijn films vind. Idem als ik bv op een regisseur zoek.
Of verder als idee dat je de films kan sorteren op genre zodat ik zie hoeveel films ik van een bepaalde acteur in een bepaald genre heb gezien.
Of draaf ik nu door?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Dat is wel heel erg uitgebreid denk ik 
Bovendien (niet om je af te kappen) vind je veel informatie gewoon op imdb.
coldheaven
-
- 623 messages
- 188 votes
IMDB? De informatie op die site heeft niets te maken met wat A&L1 bedoeld..
Maar over diens voorstellen; het gemiddelde-voorstel kun je zelf makkelijk met een rekenmachine verhelpen
Dat genre-voorstel is volgens mij overbodig; wil je dan weten of je, bijvoorbeeld Bruce Willis, beter vind in actiefilms dan in dramafilms? Wat is de meerwaarde van die kennis?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
IMDB? De informatie op die site heeft niets te maken met wat A&L1 bedoeld..
Op IMDB zie je toch wat Bruce Willis allemaal heeft gedaan, in welke fims hij heeft gespeeld van welke regisseur, genoeg info dus.
Iron Maiden
-
- 2651 messages
- 7065 votes
Het lijkt mij ook gewoon leuk om een top 250 acteurs en actrices te hebben.!
Regisseuren top kan ook nog.
Dat je bij elke film ook nog de acteurs en regisseur een beoordeling kan geven.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Het lijkt mij ook gewoon leuk om een top 250 acteurs en actrices te hebben.!
Regisseuren top kan ook nog.
Dat je bij elke film ook nog de acteurs en regisseur een beoordeling kan geven.
Natuurlijk! En ook een user top 250.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Dat is wel heel erg uitgebreid denk ik 
Bovendien (niet om je af te kappen) vind je veel informatie gewoon op imdb.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind IMDB ook niet erg gebruiksvriendelijk.
Maar is het zo gek dat het me bv leuk lijkt om te zien wat het gemiddelde is van alle Bruce Willis films die ik heb gezien? Zo kan je een goed oordeel vellen over welke acteurs je cijfermatig goed vind.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Dan moet je op de naam van de acteur zoeken. Dan klikken op genereer stemtabel en vervolgens maak CSV-export. Dan staat alles in Excel. Dan moet je even wat zaken verplaatsen, maar kan Excel het uitrekenen.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ik weet niet of het enkel bij mij is, maar tegenwoordig zie ik bij de reggiseurs geen foto meer van hen.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ah, merci.
'k zal ook eens mee gaan nadenken over een mogelijke oplossing. 
OlafK
-
- 955 messages
- 1818 votes
Sinds een paar dagen werkt het 'toevoegen aan Mijn Films'-knoppie niet meer zo goed. Ik heb dan altijd drie filmlijsten waaruit ik kan kiezen, maar die kan ik nu helaas niet zien. Als ik dus nu een film wil toevoegen aan mn 'to-do'-list, moet ik eerst naar 'Mijn Films' gaan en dan de films handmatig invoeren. Dit kan uiteraard wel, maar werkt stukken minder prettig dan gewoon de film toevoegen aan die filmlijst op de filmpagina zelf.
Ik heb er volgens mij last van sinds ik IE8 heb geïnstalleerd.
Heb je een mogelijke oplossing Jordy?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.