• 178.420 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.966 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Dat heb ik dus bij deze ook gedaan

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Mensen die dit lezen hebben hun naam al gekozen, dus daar zul je helaas erg weinig mee bereiken.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Tja, daar kan ik weinig tegen inbrengen...Het lijkt mij gewoon logisch dat als je op een forum zit, dat je dan een weloverwogen naam kiest die je niet na 2 maanden beu bent.

Maar misschien is niet iedereen zo logisch ingesteld.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Kom aan, hoeveel procent van de dertienjarigen is logisch ingesteld? Zij leven veelal bij de dag en negeren de toekomst. Het zal hun wat uitmaken of ze de username beu zullen raken, want dat is immers van latere zorg.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Animosh wrote:

Zij leven veelal bij de dag en negeren de toekomst. Het zal hun wat uitmaken of ze de username beu zullen raken, want dat is immers van latere zorg.

Goeie leerschool maw

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Jawaddedadde wrote:

Tja, daar kan ik weinig tegen inbrengen...Het lijkt mij gewoon logisch dat als je op een forum zit, dat je dan een weloverwogen naam kiest die je niet na 2 maanden beu bent.

Maar misschien is niet iedereen zo logisch ingesteld.

In mijn geval had ik geen idee of ik hier lang zou rond hangen of niet, en koos snel een naam.

En die ben ik behoorlijk zat nu ik hier vaker kom, en zou hem graag willen veranderen.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

In mijn geval had ik geen idee of ik hier lang zou rond hangen of niet, en koos snel een naam.

Exact, en zo handelen velen, tot later spijt.

Onderhond wrote:

Goeie leerschool maw

Misschien, maar in het geval van het kiezen van usernames vaak uiterst onhandig.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Animosh wrote:

maar in het geval van het kiezen van usernames vaak uiterst onhandig.

Des te betere leerlschool is het. Moest het niet onhandig zijn werkt het ook niet zo goed.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win you are still retarded.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

(afbeelding)

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Onderhond wrote:

Des te betere leerlschool is het. Moest het niet onhandig zijn werkt het ook niet zo goed.

Ah, ik begreep je verkeerd. Het vormt inderdaad een erg goede leerschool voor het individu, maar het bezorgt het collectief een hoop last - nu ja, indien de fouten van het individu worden opgevangen, want anders hebben ze er uiteraard slechts zichzelf mee.

...wat de leerschool versterkt, maar het internetleven flink bemoeilijkt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Animosh wrote:

(quote)

Ah, ik begreep je verkeerd. Het vormt inderdaad een erg goede leerschool voor het individu, maar het bezorgt het collectief een hoop last - nu ja, indien de fouten van het individu worden opgevangen, want anders hebben ze er uiteraard slechts zichzelf mee.

...wat de leerschool versterkt, maar het internetleven flink bemoeilijkt.

Alles heeft z'n prijs, en dat het internetleven bemoeilijkt wordt hoort bij tot de leerschool. Alles heeft z'n consequenties.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Pastichio Rocker wrote:

Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win you are still retarded.

Toch wel de meest totale uiterste bullshit. Kom van oorsprong uit Twente, denk je dat je daar ook maar ooit één zinnige opmerking over film zult horen? Laat staan verschillende manieren van beargumenteren of dat je tegen een 'nieuwe visie' aanloopt. Een film is "gewoon mooi" en als je hem niet leuk vind ben je homofiel of achterlijk. En wanneer je blijk geeft van een voorkeur voor Italiaanse horrorcinema is er een dreigend gevaar dat je opgeknoopt wordt.

Vind zelfs dat je in vlotte tijd veel kennis kunt opdoen van het beargumenteren van mensen en gewoon op prettige wijze kunt kijken hoe mensen zich uitdrukken. Bovendien vallen schreeuwerds heel snel door de mand.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Tonypulp wrote:

En die ben ik behoorlijk zat nu ik hier vaker kom, en zou hem graag willen veranderen.

Vind ook eigenlijk dat er in jouw geval best een uitzondering mag worden gemaakt.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Film Pegasus wrote:

Alles heeft z'n prijs, en dat het internetleven bemoeilijkt wordt hoort bij tot de leerschool.

Right, je zou wel anders piepen als jij degene was met vijf h's in je naam.

Drs. DAJA wrote:

Vind ook eigenlijk dat er in jouw geval best een uitzondering mag worden gemaakt.

Daar doe je wel érg gemakkelijk over: als hem toegestaan wordt om zijn naam te veranderen, wie volgt dan? Ze zullen in de rij staan, en terecht.

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Er zijn hier eigenlijk geen vaste gebruikers met een *ahum* dusdanige naam als Jeroentjuhhhhh, en het roept associaties op waar hij als user niet bij thuishoort.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Het hoofdpunt is echter dat hij zijn username wil veranderen omdat hij er niet meer tevreden mee is, en zo zijn er velen met hem. Als de site motieven zou gaan betrekken bij de keuze of de naam wel of niet mag worden veranderd zal dat spoedig ontaarden in pure chaos. Het is óf alles óf niets - een tussenweg ontbreekt.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Animosh wrote:

Het hoofdpunt is echter dat hij zijn username wil veranderen omdat hij er niet meer tevreden mee is, en zo zijn er velen met hem. Als de site motieven zou gaan betrekken bij de keuze of de naam wel of niet mag worden veranderd zal dat spoedig ontaarden in pure chaos. Het is óf alles óf niets - een tussenweg ontbreekt.

Niets dus, want ofwel geef je toe en dan heb je twee mogelijkheden. De gebruiker past z'n naam aan wanneer hij/zij wil en dan krijg je een constant veranderen van naam hier en daar. Vandaag een Harry Potter figuur, morgen een Disneyfiguurtje en daarna de zanger van de groep die op nummer 1 staat. Heel onhandig bij berichten omdat je dan niet meer weet tegen wie je bezig bent. Nu kan dat wel meevallen, maar dat is enkel omdat het nog maar een paar keer is voorgevallen.

Ofwel leg je dat in handen van de crew en dan hebben die extra werk met namen te veranderen voor iedereen. Met het zelfde resultaat dat het onduidelijk wordt.

Gewoon je naam blijven behouden. Jammer dat je van naam wil veranderen, het is hier ook geen chatsite waar je dat allemaal kan. Discussies en filmberichten zijn hier belangrijker en dan is een vaste naam wel handig.

Die gulden middenweg werkt toch niet omdat je nu eenmaal niet mensen kan voortrekken en voor die wel en voor die niet een regel kan opleggen. Wat in het verleden gebeurd is bij gebruikers waar het wel ging, is zeker niet de juiste manier maar hoort tot het verleden. Gewoon 2 x nadenken voor je een naam kiest.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Film Pegasus wrote:

Gewoon 2 x nadenken voor je een naam kiest.

Was het maar zo gemakkelijk, hè?

Ik vraag me wel af wat verwarrender werkt betreffende de identiteit van een gebruiker: een stupide naam gecombineerd met een resem idiote berichten en een smaak waar de user zich door verandering van laatstgenoemde het liefste zo ver mogelijk van wil distantiëren of een verandering van de naam? Ik zou het alvast niet weten.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ach, mensen raken gewoon snel in de war als je je naam verandert. Blijkbaar hebben die personen allemaal alzheimer en/of een iq van een maiskolf. Actieve gebruikers hebben nl. snel genoeg door dat iemand zijn naam heeft veranderd, en voor de new-

bies maakt het geen hol uit want die weten helemaal nog niet wie wie is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ach, mensen raken gewoon snel in de war als je je naam verandert. Blijkbaar hebben die personen allemaal alzheimer en/of een iq van een maiskolf. Actieve gebruikers hebben nl. snel genoeg door dat iemand zijn naam heeft veranderd, en voor de new-

bies maakt het geen hol uit want die weten helemaal nog niet wie wie is.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ach, mensen raken gewoon snel in de war als je je naam verandert.

Het werkt wel zeker verwarrend op de korte termijn, daar kun je niet omheen.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ach dat korte termijn geheugen neemt uiteindelijk toch bij iedereen af.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

OlafK wrote:

Misschien dat Jordy duidelijkheid kan geven of flash al dan niet terugkomt?

Ik vond eigenlijk al enige tijd dat 2 identieke trailers teveel van het goede is, er staan al genoeg linkjes bij grote/recente films. Het feit dat die Flash trailers niet meer leken te werken was een mooie gelegenheid om eens een keuze te maken, en o.a. vanwege de betere kwaliteit en de beschikbare HD versies lijkt Quicktime mij de beste keuze.

Mensen die problemen hebben met Quicktime moeten waarschijnlijk even een update draaien. Er zijn voor elke browser en elk busturingssysteem plugins beschikbaar, en als filmliefhebber ontkom je niet aan Quicktime, wat imho toch min of meer de standaard is voor trailers op internet.

OlafK

• 955 messages
  • 1818 votes

Mja, dan ga ik 'm binnenkort toch maar weer eens installeren.. Vond het enkele jaren geleden in ieder geval echt een k*tprogramma. Maar wie weet, valt me dat nu reuze mee . Bedankt voor de snelle duidelijkheid in ieder geval!

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Pastichio Rocker wrote:

Ach, mensen raken gewoon snel in de war als je je naam verandert. Blijkbaar hebben die personen allemaal alzheimer en/of een iq van een maiskolf.

Maar wel een hoog genoeg IQ om even een deftige nick te kiezen. Kan je nagaan ...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Handiger is misschien als een crewlid uitsluitsel gaat geven over de nickname kwestie...

Ik blijf erbij dat je de keuze moet hebben tot aanpassing. Je maakt als persoon eens een naam aan maar je smaak of stijl veranderd met de jaren. Onderhond is mooi neutraal als naam bijvoorbeeld, maar veel andere namen zijn dat niet terwijl je wel als mens bent gegroeid.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Een crewlid kan hier weinig over zeggen denk ik.

Is het niet zo dat enkel Jordy een naamsverandering kan mogelijk maken?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy is geen crewlid?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Jordy wil het niet en daarmee is dan ook eigenlijk alles gezegd. Dat zei hij al jaren geleden en dat is nog steeds zijn standpunt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.