• 178.423 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.992 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Reinbo wrote:

(quote)

Kan de behoefte me in jouw geval goed voorstellen.

Ben overigens wel voor. Misschien ergens een topic openen waar de wijziging officieel wordt bijgehouden. Zodat je het altijd na kan gaan.

Ik zat als nieuwe naam meer aan Feyenoorddetofste te denken. Goed?

Topic met officiele mededelingen van een crewlid dat iemand de naam heeft gewijzigd zou inderdaad veel helpen. En dan dat topic dichtlaten voor reactie's van leden zodat je altijd snel na kan lezen wie zijn naam gewijzigd heeft.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Pastichio Rocker wrote:

Alsof er zo vaak een discussie uit 2004 wordt opgerakeld. Alsof mensen uberhaupt discussies uit 2004 gaan teruglezen. Mug en olifant. Mensen hier zijn gewoon ontzettend bang voor verandering. Alsof heel MM er over zou vallen dat ze opeens een andere naam bedoelen. Droom maar lekker verder. Zo belangrijk is MM nu ook weer niet.

De ideeën/oplossingen die je recentelijk voor verschillende problemen heb geopperd vind ik allemaal verre van goed. Het zijn allemaal makkelijke oplossingen die hinderlijk zouden zijn voor andere gebruikers.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik zat als nieuwe naam meer aan Feyenoorddetofste te denken. Goed?

Doe maar niet, krijg je binnen een jaar spijt van.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

neo wrote:

(quote)

De ideeën/oplossingen die je recentelijk voor verschillende problemen heb geopperd vind ik allemaal verre van goed. Het zijn allemaal makkelijke oplossingen die hinderlijk zouden zijn voor andere gebruikers.

Ik heb dan ook helemaal niet alleen maar over ideeen van mijzelf. En wat door de één als hinderlijk wordt ervaren vindt de ander juist weer een goede verandering. (Ik heb trouwens ook nergens in deze discussie geopperd dat ik het over mijzelf zou hebben. Hoe kom je er eigenlijk op?? Maar bedankt, weet ik gelijk hoe de zaken er voor staan.)

Ik blijf roepen: je kunt nooit iedereen tevreden stellen.

Maar om een idee dan maar af te doen als onzin of een slecht idee gaat ook nergens over. En dat is wat hier vaak gebeurd. Onzinnige ideeen zoals die domme sterretjes ipv cijfers worden zonder discussie geimplementeerd terwijl een echt goed idee wordt afgewezen omdat één of twee users met duidelijk teveel vrije tijd er last van zouden kunnen hebben. En nogmaals: ik heb het niet alleen over mijzelf.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Pastichio Rocker wrote:

Daarom zou er (voor een aantal maanden) een voetnoot moeten komen in geplaatste berichten van users die hun naam hebben veranderd. Verder: zoek een leven als je je druk maakt om iets wat iemand jaren geleden ergens heeft geplaatst. Harde taal? Ja, maar de waarheid is hard.

Het gaat om elk bericht van elke gebruiker van elk moment en om zijn identiteit op de site. Niet alleen om wat oudere berichten. Daarnaast wens ik ook geen onnodig lelijke voetnoot of wat dan ook op deze site.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Neo heeft gesproken

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Wat een lulkoek. Alsof iemand zich daar iets van aan zou trekken! Maak dan, zoals voorgesteld, een topic aan. Hilarisch hoe men zich in allerlei bochten probeert te wringen om een simpel idee of te kraken. Ik zei het al: mug en olifant. Altijd, overal.

Maar ik zal de volgende keer wanneer ik mijn avatar verander bij elk bericht een voetnoot plaatsen dat ik mijn avatar heb veranderd.

En ik maak er ook een topic voor aan.

Ik zal het zelfs in mijn profiel en avatar vermelden.

Want stel je toch eens voor dat iemand in de war zou raken omdat deze mij niet meer zou herkennen aan mijn avatar!!! De gevolgen zouden niet te overzien zijn!!! Het einde van Moviemeter!!!!! Iedereen de schuilkelders in!!!!!

Oh ja, dit was niet eens mijn idee, voor het geval je dat dacht.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Dus een topic is de oplossing? Wederom een simpele en slechte 'oplossing'. Als mensen in mijn echte omgeving allemaal 1 maal van naam veranderen wanneer ze willen kan ik het toch ook niet bijbenen. Ook al zetten vermelden ze het allemaal netjes op 1 en dezelfde plek. De echte mensen dicht bij mij kan ik dan nog wel onthouden maar mensen verder af tot erg ver worden moeilijker. En op het internet is dat nog veel lastiger. En al helemaal op een grote site waar ik veel mensen in hele kleine tot grote maten van lees.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Het feit dat je het 'echte' leven vergelijkt met internet zegt al genoeg. Om maar even in die waan te blijven dan: er zijn genoeg mensen die een andere achternaam krijgen door te trouwen of te scheiden. Roep jij dan ook: 'maar wacht eens even, dat gaat zomaar niet?'? Of bij bedrijven, die veranderen ook nog wel eens van naam.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Bij bekende users raak je al snel gewend aan hun avatar. Bijvoorbeeld bij Pastichio Rocker, Ajax&Litmanen1 en ook Jordy dacht ik dan ook dat het lang wennen zou zijn toen zij hun avatar veranderden.

Was achteraf natuurlijk totaal geen probleem, na 2 dagen wen je er al aan. Dat gaat zo bij users die vaak actief zijn.

Dat zal bij een andere naam net zo zijn. Als het dan ook nog eens zo is dat de naam zich vanzelf bij oudere berichten aanpast, dan zie ik het probleem echt niet.

Dat je naam ooit eens is genoemd in een discussie ofzo, dat vind ik dus geen reden om die verandering niet door te voeren.

Het is toch niet zo dat ineens iedereen zijn naam gaat aanpassen.

Zo een verandering kan dan toch ook maar éénmalig, dus het is niet zo dat je elke week of maand van naam kan veranderen. Gewoon een éénmalige verandering zodat je goed moet nadenken vooraleer je van naam wisselt. Dat moet toch kunnen.

De user Goto stond vroeger toch ook bekend onder de naam Kiriyama, hoe heeft hij dat dan gedaan?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

En? Ja, ik vind naast mijn normale leven het internet ook erg belangrijk. Om dat maar met termen te gaan smijten als ''zoek een leven'' is ook erg onnodig. Deze site is ook als het ware een onderdeel van mijn leven. Net zoals internet bij ontelbaar veel mensen in de wereld van belang wordt gevonden.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Nomak wrote:

De user Goto stond vroeger toch ook bekend onder de naam Kiriyama, hoe heeft hij dat dan gedaan?

Ook nooit geweten.

rokkenjager

• 2863 messages
  • 1702 votes

Nomak wrote:

Toentertijd werd over in-en-uit schrijven geen heisa gemaakt en mocht je dat zonder probleem doen.

Verder vind ik het ook wel een fijn voorstel, één keer je naam veranderen vind ik eenvoudigweg kunnen.

En wat Reinbo zegt:

Reinbo wrote:

Misschien ergens een topic openen waar de wijziging officieel wordt bijgehouden. Zodat je het altijd na kan gaan.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Het liefst zie ik mijn gebruikersnaam ook in de toekomst gewijzigd, echter stiekem ben ik het wel eens met de gebruikers die denken dat dit erg onoverzichtelijk gaat worden. Mocht het in de toekomst worden toegestaan dan denk ik dat een heleboel mensen van deze optie gebruik gaan maken. Gewoon omdat het kan. Dit wordt erg verwarrend. Niet doen dus.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Pastichio Rocker wrote:

Kom op zeg. Je doet (bij zowat elk voorstel) alsof dit het einde van MM kan betekenen. Kijk eens vooruit vent, je hangt overduidelijk teveel in het verleden (en op MM)

Het heeft er meer mee te maken dat elk voorstel van jou lijkt te komen van iemand die net 6 is geworden. Ik zie graag veranderingen op MM, maar dan praktische dingen.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Tja, opzich zou ik mijn naam ook wel eens willen veranderen. Toen ik me op deze site aanmeldde was ik echt een ongelooflijk grote fan van Harry Potter en vandaar mijn bijnaam Albus Dumbledore. Nu alle boeken uitzijn is dat iets minder geworden en als straks ook alle films uit zijn en heel de Potter hype over is, is er misschien wel iets anders waar ik fan van ben en dan zit ik hier met mijn Dumbledore gebruikersnaam. En hierdoor heb ik in avatars ook weinig keus... het is onlogisch als er een plaatje van Frodo onder de naam Albus Dumbledore staat. Een eenmalige naam-verandering is al genoeg. Ik ben vóór.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Je kán je naam veranderen: maak een nieuw account aan, zet je stemmen over via stemtabellen en verwijder vervolgens je oude account. Het kost veel moeite en je bent al je berichten kwijt, maar da's op eigen beslissing.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Dat is niet toegestaan en daar wordt tegen opgetreden.

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

In dat geval heb ik niets gezegd.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Dat is niet toegestaan en daar wordt tegen opgetreden.

Bart Simpson (was voorheen wo2-freak) en een paar andere users hebben dat anders ook gedaan. Geen optreden gezien.

Onderhond wrote:

(quote)

Het heeft er meer mee te maken dat elk voorstel van jou lijkt te komen van iemand die net 6 is geworden. Ik zie graag veranderingen op MM, maar dan praktische dingen.

Nee. Jij ziet graag veranderingen die in jouw voordeel kunnen werken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Het klopt dat er een korte tijd niet adequaat tegen is opgetreden.

Dat zal niet weer gebeuren.

OlafK

• 955 messages
  • 1818 votes

Jordy wrote:

(quote)

Bij mij ook niet inderdaad. Zal de linkjes voor nu maar even weghalen, vind het sowieso al wat dubbelop, zowel Flash als Quicktime trailer linkjes.

maar dan wel graag flash houden en Quicktime dumpen !

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Quicktime houden natuurlijk.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2638 votes

Doe dan flash houden. Dat is de enige die het bij mij doet.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Dump het maar allebei want geen één werkt bij mij.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Pastichio Rocker wrote:

Nee. Jij ziet graag veranderingen die in jouw voordeel kunnen werken.

Jij niet dan

OlafK

• 955 messages
  • 1818 votes

Nomak wrote:

Quicktime houden natuurlijk.

wat mij betreft blijven ze allebei hoor . Ikzelf ben absoluut geen Quicktime-fan. Misschien dat Jordy duidelijkheid kan geven of flash al dan niet terugkomt?

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Hij heeft het net verwijderd, dus dat betwijfel ik.

...tenzij je spreekt over de lange termijn, want Jordy zei in zijn bericht reeds duidelijk dat hij de links voor nu even weg zou halen.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Om even op de naamswijziging terug te komen.

Ik ben ook niet voor een mogelijkheid tot naamswijziging (ook al is het een eenmalige)

In het echte leven kiezen je ouders je naam, of je dat nu wil of niet, of je die naam nu goed vindt of niet. Je hebt uiteindelijk de mogelijkheid om die naam achteraf nog te wijzigen (alhoewel weinig mensen dat doen).

Op het internet kan je je naam zelf kiezen (wat een luxe), dus het is heel eenvoudig: bezint eer je begint, denk op voorhand gewoon goed na over je naam en besef dat je er voor de rest van je MM carriere (of op welke andere site je ook gaat) aan vasthangt en vooral dat een naam op internet nog meer aan belang wint daar het zowat het enige is waar je mensen aan kan herkennen (geen uiterlijke kenmerken of geuren of klanken, thank god!)

Animosh

• 4665 messages
  • 539 votes

Op het internet kan je je naam zelf kiezen (wat een luxe), dus het is heel eenvoudig: bezint eer je begint, denk op voorhand gewoon goed na over je naam en besef dat je er voor de rest van je MM carriere (of op welke andere site je ook gaat) aan vasthangt

Zeg dat maar tegen dertienjarigen.

Persoonlijk vind ik dit een onoplosbaar dilemma tussen het individu en het collectief: ik begrijp zeer goed dat mensen niet hun hele internetleven rond willen banjeren met een naam als 'epicmoviedubomhhh!' of gerelateerd willen worden met de smaak die ze als puber koesterden, maar dat het de site een hoop problemen oplevert is onvermijdelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.