• 178.423 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.992 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Onderhond

• 87599 messages
  • 12854 votes

Het probleem van Zavo heb ik ook wel eens. Ook "middelklikken" (in mijn FF is dat "open in new tab") werkt niet echt op die Mijn Films paginas. Je kan dus niet lekker een aantal films in andere tabs openen terwijl je op de Mijn Films pagina blijft.

Beetje storend, maar zoveel doe ik het ook niet.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Jordy wrote:

Ja, ik kan wel wat meer kleine ergernissen verzinnen bij de Mijn Films pagina. Voor nu moeten we het er even mee doen, ik zal in de toekomst eens kijken of ik structureel e.e.a kan verbeteren

Ja, ik zou het ook zeker een minor ergernis willen noemen hoor

xenne

• 903 messages
  • 1369 votes

weet niet of het al gemeld is, maar er is probleem met tv overzicht

bv vandaag de films Nói albínói & Lilja 4-Ever, bij de film zelf staat dat die vanavond 15/12 op tv is (wel na middernacht), maar op het tv overzicht van vandaag komen die niet te staan, wat zonde is want het betreffen hier twee heel goeie films

mvg

xenne

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt, gaat op de lijst

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb naast het uur een knopje met link staan maar wanneer ik erop druk scrolt hij eigenlijk gewoon naar het bericht vanwaar de link staat...

Is dit een nieuwe toevoeging? Want ik vind het eigenlijk niet zo heel handig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dan gebruik je het toch niet? Er is wel eens een wens naar voren gekomen om makkelijk een linkje naar een bericht te kunnen opvragen, bij deze dus

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zie dit bericht voor een enthousiaster onthaal

http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/7950#7959

(hey da's handig zo'n precies linkje )

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Inderdaad, erg handig zo'n linkje .

Purmerend

• 2775 messages
  • 3311 votes

Bedankt Jordy, is makkelijker zo de Afgekeurde Toevoegingen op volgorde van datum.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Aah, nu snap ik het! Ik wist niet waarvoor het diende... Dit is inderdaad wel vrij handig

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Jordy wrote:

Dan gebruik je het toch niet? Er is wel eens een wens naar voren gekomen om makkelijk een linkje naar een bericht te kunnen opvragen, bij deze dus

Handig!

Al vind ik het iets teveel in het oog springen zo. Het staat vermoedelijk wat netter wanneer er een icoontje voor in de plaats zou komen. Zoiets als hieronder bijvoorbeeld:

(afbeelding)

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Wat ik op dit moment heeel irritand vind is als ik een topic wil zoeken en één trefwoord intyp dat ik steeds dit te lezen krijgt: Er zijn geen topics gevonden die aan je zoekopdracht voldoen. Eerder kon je gewoon trefwoorden gebruiken maar sinds vandaag kan dat kennelijk niet meer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Via de zoekbox bovenaan de pagina lukt het nog wel.

Maar de forum zoekmachine levert inderdaad ook bij mij geen resultaten meer:

http://www.moviemeter.nl/forum/search/

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee, gaat op de lijst, hij geeft nu inderdaad alleen exacte matches wanneer je op titel zoekt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Alastor wrote:

Al vind ik het iets teveel in het oog springen zo. Het staat vermoedelijk wat netter wanneer er een icoontje voor in de plaats zou komen.

Persoonlijk denk ik dat een icoon meer in het oog springt, dat icoon wordt bovendien al gebruikt voor "voeg vanaf deze plek toe aan Mijn Updates". Ik zal wel een kleine aanpassing doen aan de "onderstreping"

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

sinterklaas wrote:

Wat ik op dit moment heeel irritand vind is als ik een topic wil zoeken en één trefwoord intyp dat ik steeds dit te lezen krijgt: Er zijn geen topics gevonden die aan je zoekopdracht voldoen. Eerder kon je gewoon trefwoorden gebruiken maar sinds vandaag kan dat kennelijk niet meer.

Als het goed is werkt het nu weer

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Jordy wrote:

Ik zal wel een kleine aanpassing doen aan de "onderstreping"

Beter zo.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Het valt me op dat Lodge Kerrigan moeilijk te vinden is. Als je de naam "Kerrigan" intikt in het zoekscherm geeft'hij alleen Justin Kerrigan als optie aan. Ook bij "Lodge" intikken kijg je alleen suggesties voor filmtitels, niet voor de regisseur. Alleen als je op 'Enter' drukt komt hij wel bij Lodge Kerrigan uit. Zou toch ook als suggestie moeten verschijnen? (ken hier de vakterm niet voor).

Volgens mij is komt dit ook bij andere namen voor, maar bij deze is het me vaker opgevallen. Hoe komt dat?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zal er eens naar kijken

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Bij toevoegingen gedaan door een niet langer geregistreerde gebruiker, staat onder statistieken nog steeds een link naar de betreffende toevoeger; in tegenstelling tot berichten (waar je niet kan klikken op gebande/uitgeschreven gebruikers).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

staat genoteerd, bedankt

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

us_raider wrote:

Bij toevoegingen gedaan door een niet langer geregistreerde gebruiker, staat onder statistieken nog steeds een link naar de betreffende toevoeger; in tegenstelling tot berichten (waar je niet kan klikken op gebande/uitgeschreven gebruikers).

Bij de verjaardagen staan al die gebruikers ook nog steeds. Weliswaar een witte pagina, maar wel nog met de nickname.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Die nieuwe 'linkfunctie' maakt de knop 'bekijk bericht in oorspronkelijke context' overbodig. Toch?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Zoeken op 'Saw 4' ipv 'Saw IV' levert dit op:

Sass (2001)

Saw (2004)

Saw II (2005)

Alternatieve titel: Saw 2

Saw III (2006)

Alternatieve titel: Saw 3

Sayew (2003)

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

En zoeken op (The) Fisherking levert zelfs helemaal geen zoekresultaten op.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

us_raider wrote:

Die nieuwe 'linkfunctie' maakt de knop 'bekijk bericht in oorspronkelijke context' overbodig. Toch?

waar zie je die nog?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

otherfool wrote:

Zoeken op 'Saw 4'

Tja die titel staat niet zo in de database, het zoekscript kan natuurlijk niet toveren

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

waar zie je die nog?

Onder 'zoek bericht' staat dat kleine paginaatje er nog steeds. Er staat dan wel geen 'klik hier om het bericht in de originele context te klikken' meer, maar toch ben ik geneigd om hierop te klikken i.p.v. 'link'.

Maar ik zie nu dat dat symbooltje gebruikelijk is op forums, dus dit bericht kan als irrelevant beschouwd worden.

Jordy wrote:

(quote)

Tja die titel staat niet zo in de database, het zoekscript kan natuurlijk niet toveren

Is het niet mogelijk/handig om bij soortgelijke zoekopdrachten ook op Romeinse cijfers te zoeken?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee dat moet maar via alternatieve titels opgelost worden, vind ik

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

is er eigenlijk een manier om in de lijst van Mijn Films te zoeken. Ik heb zelf een Excel bestandje met al mijn films in en ik heb ze hier ook toegevoegd in de lijst maar nu had ik Monster's Ball weggegeven en wou ik die ook dus uit de lijst van mijn films halen maar ik heb er iets van de 360 films instaan dus dat was vrij moeilijk om te zoeken, niet onmogelijk maar ik dacht dat het misschien handig was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.