- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Het probleem van Zavo heb ik ook wel eens. Ook "middelklikken" (in mijn FF is dat "open in new tab") werkt niet echt op die Mijn Films paginas. Je kan dus niet lekker een aantal films in andere tabs openen terwijl je op de Mijn Films pagina blijft.
Beetje storend, maar zoveel doe ik het ook niet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Ja, ik kan wel wat meer kleine ergernissen verzinnen bij de Mijn Films pagina. Voor nu moeten we het er even mee doen, ik zal in de toekomst eens kijken of ik structureel e.e.a kan verbeteren
Ja, ik zou het ook zeker een minor ergernis willen noemen hoor
xenne
-
- 903 messages
- 1369 votes
weet niet of het al gemeld is, maar er is probleem met tv overzicht
bv vandaag de films Nói albínói & Lilja 4-Ever, bij de film zelf staat dat die vanavond 15/12 op tv is (wel na middernacht), maar op het tv overzicht van vandaag komen die niet te staan, wat zonde is want het betreffen hier twee heel goeie films
mvg
xenne
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb naast het uur een knopje met link staan maar wanneer ik erop druk scrolt hij eigenlijk gewoon naar het bericht vanwaar de link staat...
Is dit een nieuwe toevoeging? Want ik vind het eigenlijk niet zo heel handig.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dan gebruik je het toch niet? Er is wel eens een wens naar voren gekomen om makkelijk een linkje naar een bericht te kunnen opvragen, bij deze dus
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zie dit bericht voor een enthousiaster onthaal
http://www.musicmeter.nl/forum/1/71/7950#7959
(hey da's handig zo'n precies linkje
)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Inderdaad, erg handig zo'n linkje
.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3311 votes
Bedankt Jordy, is makkelijker zo de Afgekeurde Toevoegingen op volgorde van datum. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Aah, nu snap ik het! Ik wist niet waarvoor het diende... Dit is inderdaad wel vrij handig 
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Dan gebruik je het toch niet? Er is wel eens een wens naar voren gekomen om makkelijk een linkje naar een bericht te kunnen opvragen, bij deze dus
Handig!
Al vind ik het iets teveel in het oog springen zo. Het staat vermoedelijk wat netter wanneer er een icoontje voor in de plaats zou komen. Zoiets als hieronder bijvoorbeeld:
![]()
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Wat ik op dit moment heeel irritand vind is als ik een topic wil zoeken en één trefwoord intyp dat ik steeds dit te lezen krijgt: Er zijn geen topics gevonden die aan je zoekopdracht voldoen. Eerder kon je gewoon trefwoorden gebruiken maar sinds vandaag kan dat kennelijk niet meer.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Via de zoekbox bovenaan de pagina lukt het nog wel.
Maar de forum zoekmachine levert inderdaad ook bij mij geen resultaten meer:
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee, gaat op de lijst, hij geeft nu inderdaad alleen exacte matches wanneer je op titel zoekt
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Al vind ik het iets teveel in het oog springen zo. Het staat vermoedelijk wat netter wanneer er een icoontje voor in de plaats zou komen.
Persoonlijk denk ik dat een icoon meer in het oog springt, dat icoon wordt bovendien al gebruikt voor "voeg vanaf deze plek toe aan Mijn Updates". Ik zal wel een kleine aanpassing doen aan de "onderstreping"
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat ik op dit moment heeel irritand vind is als ik een topic wil zoeken en één trefwoord intyp dat ik steeds dit te lezen krijgt: Er zijn geen topics gevonden die aan je zoekopdracht voldoen. Eerder kon je gewoon trefwoorden gebruiken maar sinds vandaag kan dat kennelijk niet meer.
Als het goed is werkt het nu weer
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Ik zal wel een kleine aanpassing doen aan de "onderstreping"
Beter zo. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Het valt me op dat Lodge Kerrigan moeilijk te vinden is. Als je de naam "Kerrigan" intikt in het zoekscherm geeft'hij alleen Justin Kerrigan als optie aan. Ook bij "Lodge" intikken kijg je alleen suggesties voor filmtitels, niet voor de regisseur. Alleen als je op 'Enter' drukt komt hij wel bij Lodge Kerrigan uit. Zou toch ook als suggestie moeten verschijnen? (ken hier de vakterm niet voor).
Volgens mij is komt dit ook bij andere namen voor, maar bij deze is het me vaker opgevallen. Hoe komt dat?
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Bij toevoegingen gedaan door een niet langer geregistreerde gebruiker, staat onder statistieken nog steeds een link naar de betreffende toevoeger; in tegenstelling tot berichten (waar je niet kan klikken op gebande/uitgeschreven gebruikers).
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Bij toevoegingen gedaan door een niet langer geregistreerde gebruiker, staat onder statistieken nog steeds een link naar de betreffende toevoeger; in tegenstelling tot berichten (waar je niet kan klikken op gebande/uitgeschreven gebruikers).
Bij de verjaardagen staan al die gebruikers ook nog steeds. Weliswaar een witte pagina, maar wel nog met de nickname. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Die nieuwe 'linkfunctie' maakt de knop 'bekijk bericht in oorspronkelijke context' overbodig. Toch?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zoeken op 'Saw 4' ipv 'Saw IV' levert dit op:
Sass (2001)
Saw (2004)
Saw II (2005)
Alternatieve titel: Saw 2
Saw III (2006)
Alternatieve titel: Saw 3
Sayew (2003)
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
En zoeken op (The) Fisherking levert zelfs helemaal geen zoekresultaten op.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Die nieuwe 'linkfunctie' maakt de knop 'bekijk bericht in oorspronkelijke context' overbodig. Toch?
waar zie je die nog?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zoeken op 'Saw 4'
Tja die titel staat niet zo in de database, het zoekscript kan natuurlijk niet toveren
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
waar zie je die nog?
Onder 'zoek bericht' staat dat kleine paginaatje er nog steeds. Er staat dan wel geen 'klik hier om het bericht in de originele context te klikken' meer, maar toch ben ik geneigd om hierop te klikken i.p.v. 'link'.
Maar ik zie nu dat dat symbooltje gebruikelijk is op forums, dus dit bericht kan als irrelevant beschouwd worden.
Tja die titel staat niet zo in de database, het zoekscript kan natuurlijk niet toveren
Is het niet mogelijk/handig om bij soortgelijke zoekopdrachten ook op Romeinse cijfers te zoeken?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee dat moet maar via alternatieve titels opgelost worden, vind ik
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
is er eigenlijk een manier om in de lijst van Mijn Films te zoeken. Ik heb zelf een Excel bestandje met al mijn films in en ik heb ze hier ook toegevoegd in de lijst maar nu had ik Monster's Ball weggegeven en wou ik die ook dus uit de lijst van mijn films halen maar ik heb er iets van de 360 films instaan dus dat was vrij moeilijk om te zoeken, niet onmogelijk maar ik dacht dat het misschien handig was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.