- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is een nieuw tabblad verschenen bij Mijn Updates: "Gebruikers".
Via deze pagina kun je op de hoogte blijven van de acties op de site van specifieke gebruikers. Je voegt mensen toe aan deze lijst via het linkje "voeg toe aan mijn persoonlijke updates" dat je op de profielpagina onder zijn of haar naam ziet staan.
Je kunt ook nog configureren welke acties je allemaal wilt zien in dit overzicht, dit doe je via het instellingenformuliertje op jouw persoonlijke profielpagina.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hehe, knap gedaan. Ik heb kos maar eens toegevoegd en je krijgt inderdaad een mooi overzichtje van welke stemmen hij recent heeft geplaatst en of hij een film recent heeft toegevoegd...
Mooie verbetering Jordy!
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Fijne toevoeging, zou het in de toekomst mogelijk zijn om ook stemtabellen (soort van maar dan zonder stemfunctie, alleen voor het overzicht
) te genereren van andere gebruikers. Zodat ik bijvoorbeeld kan zien op welke films van Hitchcock kapp. stemde en de stemmen van kos voor Nederlandse films (:p) kan zien?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat lijkt me wel een hele specifieke wens, veel werk ook, ik denk niet dat dat er ooit komt
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Wat een ongelofelijk nuttige, handige en vooral leuke functie! Super! 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Berichten bij films worden niet vermeld?
Ik zie bij sommige films dat er een stem is geplaatst, maar niet dat er ook een bericht is geschreven, terwijl dat wel het geval is.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Gebruikersupdates, toon: Alle forumberichten, behalve berichten in de categorie Filmgames

Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Leuke optie inderdaad, moet nog gaan uitkijken voor een "Information Overload" ieder keer ik nu online ga 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Gebruikersupdates, toon: Alle forumberichten, behalve berichten in de categorie Filmgames

Ze staan er nog wel tussen (filmgames), hoewel ik die optie ook aangevinkt heb staan.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4039 votes
Super, deze nieuwe functie bij updates!! 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd een top functie!! Heel handig 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Ben er ook blij. Draagt denk ik wel bij aan het community-gebeuren.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Dat zet me trouwens wel aan het denken. Is het ook mogelijk om bij mijn updates ook iets in te bouwen, zodat je kan zien dat iemand jouw bericht heeft gequoted? Dan zou je het namelijk altijd doorhebben als bijvoorbeeld iemand op je recensie ingaat.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1377 votes
Erg goede functie inderdaad 
Is het trouwens ook mogelijk om te kijken wie jou in de updates heeft staan
?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Nee, dat is (bewust) niet mogelijk. Je kan er slechts naar raden. 
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12854 votes
Vind het matig interessant.
Een lijstje voor jezelf welke mensen je hebt toegevoegd lijkt me ook nog wel handig.
Artifact
-
- 229 messages
- 0 votes
Dat zet me trouwens wel aan het denken. Is het ook mogelijk om bij mijn updates ook iets in te bouwen, zodat je kan zien dat iemand jouw bericht heeft gequoted? Dan zou je het namelijk altijd doorhebben als bijvoorbeeld iemand op je recensie ingaat.
Daarvoor is 'mijn updates' natuurlijk al, maar het zou opzich wel handig zijn, zo'n automatisch bericht ..
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Alleen mensen quoten ook weleens een reactie op jou eigen bericht, waarbij ze dan jouw naam niet wegwerken bij de quote. Bij zo'n systeem zou je dat dan ook in je updates krijgen, terwijl het niet voor jou bestemd was.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie ook niet helemaal voor me hoe dat lekker zou moeten/kunnen werken, je krijgt dan zo vaak "onterechte" meldingen, denk ik, dat het alleen maar onduidelijkheid en ergernis geeft
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4897 votes
Ik hoor graag wat de rest er van vindt. 
Vind het een goede functie. Nu maar eens kijken wie ik ga stalken
Het zou inderdaad ook wel cool zijn om te kunnen zien wie jou in de updates heeft staan...
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3311 votes
De film OK Patron (1974) staat 2x op de site.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Ik heb nu een een tijdje gebruik gemaakt van en geëxperimenteerd met de Gebruikers Updates-functie en vind het wel een leuke functie. Ik ga er niet heel veel gebruik van maken, maar leuk als extraatje.
Alleen die niet-subtiele "Voeg toe aan mijn persoonlijke gebruikersupdates"-link bovenaan iedere gebruikerspagina stoort mij wat. Kan die niet op een wat minder prominente plek?
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Lijkt me beter als je via een optie kunt wijzigen wat je precies wilt zien van de door jou toegevoegde gebruiker, zoals berichten geplaatst, gestemt, top 10 gewijzigd enz. Nu raakt alles toch een beetje door de war.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Vind het matig interessant.
Een lijstje voor jezelf welke mensen je hebt toegevoegd lijkt me ook nog wel handig.
Dat is idd interessant om te weten of je iemand al hebt toegevoegd of niet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Lijkt me beter als je via een optie kunt wijzigen wat je precies wilt zien van de door jou toegevoegde gebruiker, zoals berichten geplaatst, gestemt, top 10 gewijzigd enz. Nu raakt alles toch een beetje door de war.
Dat lijkt me ook een goede optie. Vandaag een aantal users geselecteerd, maar je raakt snel het overzicht kwijt, zelfs met maar een paar namen. Gelukkig staan de filmgames standaard op uit anders wordt je helemaal gek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.