• 178.425 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.030 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Gelukkig staan de filmgames standaard op uit anders wordt je helemaal gek.

Tenzij je users toevoegt die niet mee doen aan games

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

neo wrote:

Tenzij je users toevoegt die niet mee doen aan games

Zijn die er dan?????

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Post er heel af en toe weleens, meer niet.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Zuzuu wrote:

Lijkt me beter als je via een optie kunt wijzigen wat je precies wilt zien van de door jou toegevoegde gebruiker, zoals berichten geplaatst, gestemt, top 10 gewijzigd enz. Nu raakt alles toch een beetje door de war.

Vind ik ook: van sommige users interesseert het me alleen wat ze schrijven, van anderen wens ik alleen hun stemmen te weten... Zit een optimalisering van de functie er nog in?

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Minotaures? Wat zijn dat eigenlijk?

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Al die opties zijn toch gewoon aan te vinken in het profiel?

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

???

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Wat bedoel je precies timburton?

Demoniac

• 413 messages
  • 1458 votes

Misschien is het handig om bij de updates van gebruikers net zoiets te maken als bij mijn berichten. Dat je een aantal gebruikersnamen onder elkaar ziet en daar dan op kan klikken, waarna je een lijst krijgt met wat die persoon gedaan heeft.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Voorlopig vind ik de gebruikersupdates wel even goed zo, sorry.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

us_raider wrote:

Al die opties zijn toch gewoon aan te vinken in het profiel?

Ja maar niet per user toch? Als je een moderator of crew lid in je gebruikers lijst hebt staan krijg je al hun bewerkingen te zien, terwijl je misschien alleen hun stemmen wilt volgen.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

timburton wrote:

Minotaures? Wat zijn dat eigenlijk?

Als je het monster uit de mythe bedoeld: een mens met een stierenkop.

Maar waarom je dat in dit topic vraagt

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ik heb een vraagje, althans ik kom er zo nu niet uit.

Is het mogelijk dat je bijvoorbeeld bij kopje "stemmen" in je persoonlijke profiel onder optie om alle vijf sterren die je hebt gegeven tot nu toe te filteren op jaartal?

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Laat maar.

Maar nog een vraagje, hoe krijg je "Mijn Films" weer in de moderne versie?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Via je profiel.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Thanx

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Zoals ik vandaag ook al bij War of the Worlds zei (en ik vind dit helemaal nog niet zo'n slecht idee):

Er zou hier een systeem moeten komen dat wanneer men 5 sterren geeft, ze ook een onderbouwing van 25 woorden of meer moeten geven.

En dit dan ook voor 0,5 sterren. Zo voorkom je dat mensen dingen gaan roepen als 'Schitterend!' of 'Kutfilm!' aangezien ze dan nog 24 woorden moeten schrijven, wil de reactie zichtbaar worden.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Doe die 25 woorden dan gewoon in het algemeen. Niet iedereen die een 5 of 0.5 geeft heeft zin om onderbouwing te geven.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Goto wrote:

Doe die 25 woorden dan gewoon in het algemeen. Niet iedereen die een 5 of 0.5 geeft heeft zin om onderbouwing te geven.

Dat is nou juist zo goed aan mijn voorstel. Als je zulke cijfers geeft dan moet je mijns inziens wel met een goede reden aankomen om dit te rechtvaardigen. Ik lees namelijk heel vaak bj reacties op films: 'butfilm, 0,5*!' of 'WOOOOOOOOOOW Vette film men!!!!!'. Dan heb ik zoiets: waarom vind je dat dan? Ik denk dat hierdoor de algemene score van de film ook eerlijker zal zijn, omdat mensen nu echt moeten uitleggen wat ze goed of slecht vinden aan de film. En geen zin? Dan maak je maar zin, zou mijn oma zeggen.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Dat is nou juist zo goed aan mijn voorstel. Als je zulke cijfers geeft dan moet je mijns inziens wel met een goede reden aankomen om dit te rechtvaardigen. Ik lees namelijk heel vaak bj reacties op films: 'butfilm, 0,5*!' of 'WOOOOOOOOOOW Vette film men!!!!!'. Dan heb ik zoiets: waarom vind je dat dan? Ik denk dat hierdoor de algemene score van de film ook eerlijker zal zijn, omdat mensen nu echt moeten uitleggen wat ze goed of slecht vinden aan de film. En geen zin? Dan maak je maar zin, zou mijn oma zeggen.

Doe jij dat zelf eigenlijk wel? Laten we eens kijken bij de films die jij vijf sterren dan wel halve sterren hebt gegeven.

- Blade Runner: geen onderbouwing

- Aliens: geen onderbouwing

- Akira: "De film die mij heeft geintroduceerd in de wereld die anime heet. Alleen al daarom een dikke 5 sterren! Bovendien zijn de visuals na 19 jaar nog steeds een lust voor het oog. En Kaneda is gewoon de ultieme anti-held." [40 woorden]

- Pulp Fiction: geen onderbouwing

- Tonari no Totoro: geen onderbouwing

- Hotaru no Haka: geen onderbouwing

- Alien: geen onderbouwing

- Beowulf: geen onderbouwing

- Mortal Kombat: Annihilation: geen onderbouwing

- Napoleon Dynamite: geen onderbouwing

De kameel ziet zijn eigen bult niet, wel die van een ander, zou mijn oma zeggen.

YuLaw16

• 605 messages
  • 976 votes

In De Site > Algemeen > Ideetje:

Misschien is het tof als MM leden bij films op de pagina kunnen aangeven dat ze deze verkopen of weggeven. Dat scheelt heel wat topics en geeft de site een extra dimensie.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

us_raider wrote:

(quote)

Doe jij dat zelf eigenlijk wel? Laten we eens kijken bij de films die jij vijf sterren dan wel halve sterren hebt gegeven.

- Blade Runner: geen onderbouwing

- Aliens: geen onderbouwing

- Akira: "De film die mij heeft geintroduceerd in de wereld die anime heet. Alleen al daarom een dikke 5 sterren! Bovendien zijn de visuals na 19 jaar nog steeds een lust voor het oog. En Kaneda is gewoon de ultieme anti-held." [40 woorden]

- Pulp Fiction: geen onderbouwing

- Tonari no Totoro: geen onderbouwing

- Hotaru no Haka: geen onderbouwing

- Alien: geen onderbouwing

- Beowulf: geen onderbouwing

- Mortal Kombat: Annihilation: geen onderbouwing

- Napoleon Dynamite: geen onderbouwing

De kameel ziet zijn eigen bult niet, wel die van een ander, zou mijn oma zeggen.

Dus omdat ik het zelf soms wel eens nalaat is het per definitie maar een slecht idee volgens jou? Bovendien is mijn idee alleen bedoeld voor mensen die reageren op een bepaalde film. Geef je alleen punten zonder te reageren: geen probleem. Maar zodra je op de film wil reageren: onderbouwing geven op het aantal punten alvorens je je actief kan mengen in de discussie.

Als mijn idee hier was geimplementeerd had ik die fout dus ook niet kunnen maken.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Pastichio Rocker wrote:

(quote)

Dus omdat ik het zelf soms wel eens nalaat is het per definitie maar een slecht idee volgens jou?

Nee, en dat beweer ik ook nergens.

Bovendien is mijn idee alleen bedoeld voor mensen die reageren op een bepaalde film. Geef je alleen punten zonder te reageren: geen probleem. Maar zodra je op de film wil reageren: onderbouwing geven op het aantal punten alvorens je je actief kan mengen in de discussie.

Je meent dit echt serieus?

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Waarom worden films op de Duitse tv niet vermeld?

Quote: Beter een goede film met Duitse dub dan een slechte film met NL-ondertiteling.

Aan de Duitse tv met hun vele A-films heb ik in elk geval film-interesse te danken.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Nee, beter een slechte film zonder dub dan een meesterwerk met.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Dogie Hogan wrote:

Waarom worden films op de Duitse tv niet vermeld?

Omdat je het niet moet stimuleren om klassiekers in het Duits te kijken

Ik ben het eens met Boordappel. De Duitse taal verpest veel klassiekers alleen maar.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Heiligschennis ja.

En de meeste mensen ergeren zich er kapot aan. De tv-agenda wordt er ook een stuk onoverzichtelijker van. Eerst blij omdat een bepaalde klassieker weer eens op tv komt, dan de teleurstelling dat het Duits gedubt is.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Flauwekul. Gewoon vermelden. De meeste interessante titels komen op ARTE (vaak ondertiteld!), dan op de BBC dan op Duitsland en dan de Belg. Het gaat vooral om Franse titels, in mindere mate om Italiaanse. En wat te denken van de Duitse zelf??? Of staan die wel in het overzicht. Je zou eens moeten weten hoeveel van mijn Von Trotta's, Schlöndorff, Herzog en Hauff etc titels ik op de Duitse TV heb gezien! Amerikaanse klassieker (m.u.v. Westerns) zijn er bijna niet op de Duitse TV, die al niet op andere zenders komen.

Dus je bent voor een groot deel afhankelijk als je via TV aan je films moet komen. De komst van de DVD heeft wel veel klassiekers ontsloten, maar dan moet je altijd in R'dam of Den Haag aan je titels komen. 't Is gewoon een kwestie van gewenning. Bovendien kun je met nasynchronisatie veel meer van de tekst in de vertaling vatten dan met ondertitels, die maar een bepaald aantal karakters toelaat. Wat is nu erger?

Maar de originele versie is natuurlijk altijd te preferen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Misschien komt er ooit nog een mogelijkheid waarbij je kunt configureren wat je in het tv-overzicht wil zien. Tot die tijd bestaat het tv-overzicht uit wat naar mijn mening de meeste mensen willen zien in zo'n overzicht, en daar vallen nagesynchroniseerde films op Duitse zenders niet bij.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

En de Duitse films op Duitse zenders? En de ondertitelde op ARTE?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.