• 178.420 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.378.966 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Dit jaar geen film-van-het-jaar verkiezing? Of ben ik te vroeg?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Bedoel je de MovieMeter Awards?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Bedoel je de MovieMeter Awards?

Uhm...geen idee, haha! Ik bedoel de tijdelijke optie om te stemmen op je tien beste films van het afgelopen jaar. Ik meende me zoiets te herrinneren? Het is niet van veel belang, maar vroeg het me wel af

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Vorig jaar kon je inderdaad een top 10 invullen, het welbekende eindejaarslijstje. Ik neem aan dat deze nog wel zal komen, aangezien december nog niet is aangebroken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ooh dat! Was dat helemaal vergeten!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Half december lijkt me vroeg zat inderdaad

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Jordy wrote:

Half december lijkt me vroeg zat inderdaad

'Tuurlijk, maar ik dacht dat het vorig jaar al veel eerder mogelijk was. Nou ja let maar niet op mij, ben dus blijkbaar gewoon wat te vroeg in de einde-jaars sfeer

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De film Happy New Year is verwijderd. Het is onduidelijk wanneer deze film gemaakt zal worden en is ook van imdb verdwenen.

http://www.glamsham.com/movies/scoops/07/sep/29_farah_khan_om_shanti_om_happy_new_year_090703.asp

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er loopt de komende uren een scriptje dat voor alle films van minimaal 2 jaar oud ZONDER ingevoerde bioscoopdatum, deze opzoekt op imdb.

Er komen dus waarschijnlijk een paar duizend bioscoopdata bij waardoor we een leuk overzicht krijgen bij de uitgebreide release pagina's, zoals http://www.moviemeter.nl/film/cinema/full/1978/

Top! Vond het altijd al jammer dat bij oude films er geen releasedatum bekend wordt.

Even een oud topic; de dvd-release is vaak anders dan de huur release, nu staat me er iets van bij dat hier al eens een discussie over gevoerd is, maar de zoekfunctie kon me niet echt helpen. Wat was uiteindelijk de reden dat release data van DVD's niet op de site staan?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Ik heb niet aan die discussie meegedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit is omdat er vaak verschillende uitgaves van films zijn, waardoor er soms wel vier of vijf data door elkaar lopen, wat natuurlijk weer een boel extra werk oplevert.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Deze vraag hoort hier misschien niet helemaal thuis, maar is GamesMeter uit de lucht?

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

nee.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Bij Sunshine plaatste ik het volgende:

Dat het wetenschappelijk gezien niet helemaal klopte, had ik van tevoren ook al in de gaten.

Die 'van tevoren' is een link naar een door mij geplaatst bericht op p. 1 van de film. Wanneer je ingelogd bent en erop klikt, dan brengt de link je ook echt naar het specifieke bericht, maar wanneer je uitgelogd bent kom je gewoon bij de bewuste film zélf terecht (en dus niet bij het bedoelde bericht).

Iets om naar te kijken?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Tja lastig. Het linkje "0#25" betekent "het 25e bericht op de pagina die met het "nulde" bericht begint". Mensen die niet ingelogd zijn hebben maar 20 berichten per pagina en dus geen 25e bericht op de 1e pagina.

Ik zal het meenemen met het openstaande punt "je moet makkelijk een link naar een bericht kunnen opvragen". Voor nu is een link naar een precies bericht inderdaad alleen voor jezelf bedoeld.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Jordy wrote:

Er loopt de komende uren een scriptje dat voor alle films van minimaal 2 jaar oud ZONDER ingevoerde bioscoopdatum, deze opzoekt op imdb.

Er komen dus waarschijnlijk een paar duizend bioscoopdata bij waardoor we een leuk overzicht krijgen bij de uitgebreide release pagina's, zoals http://www.moviemeter.nl/film/cinema/full/1978/

Leuk idee. Uitwerking is verkeerd. Tv-premieres, dvd-premieres, een vertoning op een festival (iffr, idfa, etc.), alles wordt meegenomen nu en aangemerkt als bioscoop-release. Kan het teruggedraaid worden, of moeten we de vele titels handmatig bij stinissen gaan aanmerken om de bios-release te laten verwijderen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het kan makkelijk ongedaan gemaakt worden, scriptje verbeteren en opnieuw runnen. Ik had video/dvd releases al gefilterd maar dat was blijkbaar niet genoeg. Heb je een paar voorbeelden van "foute" data?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Jordy wrote:

Het kan makkelijk ongedaan gemaakt worden, scriptje verbeteren en opnieuw runnen. Ik had video/dvd releases al gefilterd maar dat was blijkbaar niet genoeg. Heb je een paar voorbeelden van "foute" data?

Dat wil ik wel even nagaan. Tevens bij tv-films staat er veelal niet achter dat het een tv-premiere is. Ik zal wel een pm sturen, lijkt me overzichtelijker.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ik heb al geruimte tijd een klein probleem met een film toevoegen aan een van mijn mappen. Als ik bij een film klik 'naar mijn updates' doet ie dat niet meteen. Ik moet vaak (of volgens mij zelfs praktisch altijd) nog een tweede keer klikken voordat ie er pas in staat.. Op de andere sites werkt dit wel prima met 1 klik.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Een vriend heeft zich aangemeld op de site. Alleen hij krijgt geen verificatiemail. Weet iemand hoe dit zit? Ook bij wachtwoord vergeten lukt het niet.

bazillion

• 253 messages
  • 1209 votes

Ok nvm.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Aangezien ik aldaar geen lid ben post ik het hier: bij dit album staat bij de nummers geen speelduur vermeld.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Als ik een film vanuit "Mijn films" wil bekijken in een ander tabblad (via rechtermuisknop) gaat hij ook in het bestaande tabblad naar die film. Hij reageert op rechtermuisknop zoals op linkermuisklnop denk ik. Dit is nogal vervelend, want je kan daarna de back-knop niet gebruiken om weer terug naar de lijst te gaan (kan wel, maar dan kom je niet in dezelfde map terecht als waar je was). Is dit nog te volgen?

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Tracktijden zijn (helaas) niet verplicht.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nee? Toen ik cd's toevoegde moest dat wel

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ze zijn nooit verplicht geweest. zie ook hier.

Ben het zelf overigens nog altijd voor verplichten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Maar je moest toch naar de site freedb.org gaan en de tijden kopiëren?

Maar misschien kunnen we deze discussie beter op Musicmeter voortzetten.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Zavo wrote:

Is dit nog te volgen?

Niet helemaal

Ook ik heb wat problemen met de "Mijn Films" mappen. Als ik ze een ander naam geef dan overschijft hij willekeurig de onderliggende map ook met de nieuwe titel. Zo heb ik dan tijdelijk plots twee mappen met de nieuwe titel. Dat blijkt maar fake want als ik dan weer naar mijn eigen profiel moet om de originele mappen te zien is het weer hersteld. Vergt wel twee keer zoveel 'klik'werk. En aangezien ik net mijn mappen heb hernoemd was dat best een gedoe.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja, ik kan wel wat meer kleine ergernissen verzinnen bij de Mijn Films pagina. Voor nu moeten we het er even mee doen, ik zal in de toekomst eens kijken of ik structureel e.e.a kan verbeteren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.