• 178.414 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.631 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Bedankt allemaal! Ga m'n best er voor doen dames en heren...

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Veel plezier en succes!

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Sluit me bij alle gelukswensen aan, enjoy!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Herzlich willkommen, Ramon!

stinissen (crew films & series)

• 23455 messages
  • 76950 votes

Veel succes Madecineman.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hoe zou dit komen?

Ik ga regelmatig naar de pagina users/birthdays. De laatste week laadt de pagina niet volledig op. het probleem wordt erger en erger en vandaag ben ik er slechts één maal in geslaagd om de pagina volledig te openen. Hard refreshen helpt ook al niet.

Maar klik ik een user aan en ik wil terugkeren, zit ik opnieuw met het probleem. Alles wat ik nog heb is enkele, foutief ingevoerde en dus niet bestaande verjaardagen.

Zie onderstaande:

GebruikersStatistieken van de bezoekers van de site. Deze lijsten worden elke nacht bijgewerkt.

StemmenBerichtenToevoegingenZoeken

0 december

irene-john (-1030)

-1 december

bia253 (-346)

-1 november

denniej1984 (-168)

0 november

Edit: Helemaal vergeten. Veel succes Madecineman.

timbo_

• 13116 messages
  • 3863 votes

veel succes Madecineman

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Het beste, Madecineman!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

speedy23 wrote:

De laatste week laadt de pagina niet volledig op. het probleem wordt erger en erger en vandaag ben ik er slechts één maal in geslaagd om de pagina volledig te openen.

Bij mij gaat dit goed, ben dus helaas bang dat ik je er niet verder mee kan helpen

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Als het aan de PC ligt, hoe zou dat kunnen verholpen worden?...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Vaak wil bij onverklaarbare problemen het helpen als je de MovieMeter cookies een keer verwijdert. Je moet dan wel opnieuw inloggen en wellicht pagina-instellingen even opnieuw instellen.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Daarjuist zocht ik naar het forumtopic waar je je top tien regisseurs kunt geven, en ik typte 'favoriete regisseur', wat niks opleverde. Vervolgens probeerde ik 'regisseurs', maar ook dat gaf geen resultaat, omdat telkens opnieuw de zoekopdracht 'favoriete regisseur' terug opdook. Terwijl er wél topics zijn die het woord 'regisseurs' bevatten. Ik gebruik Opera, mogelijk ligt het daaraan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Welke zoekfunctie gebruik je; die rechtsbovenin, of de forum zoekfunctionaliteit?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Freud wrote:

Ik gebruik Opera, mogelijk ligt het daaraan.

Opera heeft inderdaad een soort cache-probleem met zoeken. F5 is vaak nodig om goede resultaten te krijgen.

Het zoekvenster rechts bovenin werkt het beste, vind ik.

(afbeelding)

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik gebruik dat venster eigenlijk enkel voor regisseurs en filmtitels, ik had gewoon op 'zoek topic' geklikt in de balk die ook boven dit topic staat.

Maar met het vakje rechtsboven werkt het uitstekend.

(trouwens: als ik nu 'regisseurs' typ bij 'zoek topic', lukt het wel, maar als ik vervolgens de opdracht vervang in 'acteurs', krijg ik opnieuw de resultaten van 'regisseurs'. Maar goed, ik zal die optie niet meer gebruiken )

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Misschien een hele algemene vraag, maar weet iemand waarom er geen filmtijden op de site van Tuschinski staan, en ook niet op de meeste bekende sites met filmtijden? Wordt het gebouw misschien weer verbouwd of is er een premiere?

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

In Tuschinski is de komende weken IDFA, dus worden er geen reguliere films vertoond

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

Freud wrote:

(trouwens: als ik nu 'regisseurs' typ bij 'zoek topic', lukt het wel, maar als ik vervolgens de opdracht vervang in 'acteurs', krijg ik opnieuw de resultaten van 'regisseurs'. Maar goed, ik zal die optie niet meer gebruiken )

Dat ligt aan Opera, dat rare cache probleem waar Opera vanaf versie 8 al last van heeft. F5 helpt, maar het is lastig om steeds op F5 te moeten drukken na een zoekopdracht.

Het gebeurt ook vaak dat je na het plaatsen van je bericht het bericht niet ziet staan, maar na een refresh wel. Aanpassingen in een bericht zijn ook pas zichtbaar na 1, soms zelfs 2 x refreshen.

Ik heb me al rotgezocht op fora hoe ik dit probleem kan oplossen. Het probleem wordt vaak aangehaald, maar nergens heb ik nog een oplossing kunnen vinden.

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

titia wrote:

In Tuschinski is de komende weken IDFA, dus worden er geen reguliere films vertoond

Bedankt, logisch als ik er nu bij nadenk.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Kleine opmerking/feedback: in mijn berichtenoutbox worden geen avatars weergegeven (IE en Firefox) en denk dat dat bij iedereen het geval is (?). Bewust of onbewust?

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Ik zou het wel handig vinden als bij 'updates' de score van een film ernaast staat.

Is dat een mogelijkheid?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Dan klik je op het plusje...

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Yups idd, sorry

Het +'je had ik nog niet eerder opgemerkt...

kos

• 46698 messages
  • 8854 votes

In de 'oude' updates zou dat ook fijn zijn. .

ronengel

• 245 messages
  • 932 votes

Ik zag op de ideeënlijst iets staan over wat er in een eventuele RSS-feed zou kunnen. Het is waarschijnlijk al eens gezegd maar ik zag het niet bij de recente posts staan, dus vandaar dat ik hem er nog even ingooi. Ik zou het fijn vinden als ik 'mijn updates' in mijn RSS-feeder zou kunnen ontvangen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Als ik nu bij een regisseur klik op het linkje naar imdb krijg ik enkel een blank scherm. Iemand anders ook dit probleem? Gok dat imdb wat heeft veranderd ofzo.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Hier geen problemen. Even F5 / pagina verversen?

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Hier nu ook niet meer, gek.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

NKyou wrote:

Hier nu ook niet meer, gek.

Ik heb het ook regelmatig. Halve pagina's ook. En refreshen en coockies verwijderen helpt ook niet altijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.