• 178.405 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.190 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

Ik ga hier zelf niet weer een hele discussie over aan, weet dat niet iedereen het hier mee eens zal zijn...

daar begon het mee dus van mijn inbreng moest deze discussie het toch al niet hebben

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Ik erger me nu al regelmatig kapot aan 1 bepaald probleem op de site. Als ik update doe en alle berichten ga lezen en ergens op wil reageren dan moet je elke x met de rechtermuisknop een pagina openen omdat je anders je updates kwijt bent en je niet weet wat er verder allemaal gezegd is. En nu wil t toeval dat er boven koppeling in nieuw venster openen, koppeling openen staat. En natuurlijk druk ik regelmatig op koppeling openen zodat ik de updates kwijt ben. Ben ik de enige met dit probleem en is t mn eigen schuld of hebben meer mensen hier last van?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Als je shift indrukt, kun gewoon linkermuisknop indrukken en de pagina opent in een nieuw venster!

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

boordappel, ik had hetzelfde probleem. je moet er gewoon een automatisme van maken een discussie vanuit updates in een nieuw venster te openen. wanneer het echter mis gaat, kun je bovenaan in updates ook kiezen voor een andere begindatum en via die manier weer al je updates terughalen.

gandalf

• 366 messages
  • 387 votes

Er klopt iets niet, ik ben toch de enige gandalf op deze site? Ik kom via een openbare computer op de site en ik zie mezelf al aanwezig staan zonder in gelogt te hebben. Ik was een uur eerder ook nog op de site geweest (via een andere computer) maar toch... vreemd

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

BoordAppel wrote:

Ik erger me nu al regelmatig kapot aan 1 bepaald probleem op de site.

oplossingen willen we horen

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

herman78 wrote:

boordappel, ik had hetzelfde probleem.

Ik ben nu bezig om dr een gewoonte van te maken om de shift knop te gebruiken, en tot nu toe gaat t me goed af. En een oplossing zou natuurlijk zijn dat ie automatisch in een nieuw venster opent en zo je update bewaard.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Daar ben ik wel voor. Ik open die updates altijd in een nieuw venster en ik denk dat iedereen dat doet. Desnoods zou je 't moeten kunnen instellen (bij profiel):

updates in nieuw venster: AAN/UIT

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Jullie zouden gewoon in plaats van dat Microsoft-onding een echte browser moeten gaan gebruiken. Met bijvoorbeeld Opera kun je met de middelste muisklik (heb je ook geen shift meer nodig) direct alles in een nieuw venster openen. Daarnaast refresht Opera je pagina pas als je de pagina uitdrukkelijk refresht, je kunt dus gewoon de update-pagina verliezen, en er later terugkomen, dan zie je nog steeds je oude updates. Die laatse optie is misschien met IE/Netscape ook wel aan te zetten overigens, al zou ik niet weten waar. Netscape/Mozilla werkt trouwens ook met de middelste muisknop ipv zo'n onhandige shift-functie.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

En ik maar zoeken naar de middelste muisknop....

Cor (begrijpt als gebruiker van meerdere platforms waaronder Mac niets van aversie tegen modifier keys)

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

cornelis wrote:

En ik maar zoeken naar de middelste muisknop....

Ja, precies..... mijn hele muis is een grote knop, das dan toch de middelste

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Mooi he zo'n Pro Mouse

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

cornelis wrote:

Mooi he zo'n Pro Mouse

Zekers, het machientje waar die aan hangt is ook mooi en het besturingssysteem is al helemaal mooi (ps. geen flame svp....)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

goed plan!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

of je de links op de updates-pagina in een nieuw venster wil openen kun je nu in je profiel opgeven...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

(Kapp vraagt intussen octrooi aan)

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Jordy wrote:

of je de links op de updates-pagina in een nieuw venster wil openen kun je nu in je profiel opgeven...

Dank u

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

cornelis wrote:

Mooi he zo'n Pro Mouse

Mooi jah, maar qua gebruiksvriendelijkheid is zo'n Pro Mouse een kreng!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Jordy wrote:

Dit is imho één van de beste veranderingen op MM de laatste 12 maanden.

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Yak wrote:

Mooi jah, maar qua gebruiksvriendelijkheid is zo'n Pro Mouse een kreng!

Ja, is wel zo. Hier thuis gebruik ik een orginele pro muis, maar op het werk een *kug kug* microsoft intelliEye ding *kug kug*

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

EmDee wrote:

Dit is imho één van de beste veranderingen op MM de laatste 12 maanden.

Helemaal mee eens. Zo zie je maar weer dat zeikerds ook erges goed voor zijn.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

YESSSS! Dit noem ik nog eens een positieve verandering!

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Wel een nieuwe ergernis:

Ik ben er nog niet aan gewend en druk dus nog steeds op de shift-toets of de rechter muisknop.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

waarom ergernis? merk je toch niets van?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

overigens zou ik nu wel meer instelbaar kunnen maken via de profiel pagina (bij goede voorstellen)

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Dat je bepaalde gebruikers kunt de posts van kunt uitschakelen. (denk aan engeloogjes)

jester

• 807 messages
  • 1250 votes

Jordy en crew, even een vraagje: Ik zag dat alle films een uniek nummer hebben, bv http://www.moviemeter.nl/film.php?i=1

(The Perfect Storm)en http://www.moviemeter.nl/film.php?i=1349 (Legends of the Fall). Zit er een systeem in die nummering? (bv volgorde van inbrengen).

Ik stel deze vraag in het kader van mijn interesse in belangwekkende nutteloze informatie .

yerdaddy

• 113 messages
  • 1444 votes

Ik vind het wel handig als films in de categorie 'lijsten' in een nieuw venster openen. Vooral in het lijstje 'films op tv' is het wel nuttig.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Wanneer komt de Nederlandse Top 25 onder het menu lijsten? En het leek me ook wel aardig daar ook de top 10 van 2002 en misschien van eerdere jaren te plaatsen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

die nummers zijn inderdaad de volgorde dat ze op de site gezet werden

top xx per land is in de maak, die top 10 per jaar ben ik niet zo'n voorstander van (voor bij de lijsten)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.