• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.701 actors
  • 9.378.489 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Hey Jordy, nog een opmerking!

Ik zou het wel handig vinden als bij het update-overzicht bij de nieuw toegevoegde films, achter de titel ook de regisseur zou staan. Iemand met me eens?

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Een heel klein verzoekje, totaal niet belangrijk maar puur voor de gemakszucht. Ik heb liever in het rechtermenu staan welke films erop TV komen dan welke er in de bios te vinden zijn de komende tijd. Dit zou ik best ingesteld willen hebben in mijn profiel, dat ik dat automatisch krijg ofz.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

tovenaar wrote:

Ik zou het wel handig vinden als bij het update-overzicht bij de nieuw toegevoegde films, achter de titel ook de regisseur zou staan.

waarom de regisseur en niet een van de andere gegevens?

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Als de regisseur erachter staat, kun je snel zien, van:

Hey! een nieuwe van T. Ovenaar! Even kijken. Terwijl de titel bijvoorbeeld niet zo aanspreekt om het even te bekijken.

Welke andere gegevens bedoel je? Land? Tijd? hmm, neuh toch.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

er valt wat voor te zeggen maar ik doe het toch maar niet... een ander zou weer interessant vinden "hey een nieuwe Poolse film" of "hey een nieuwe komedie"

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

ok ...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Jordy wrote:

"hey een nieuwe Poolse film" of "hey een nieuwe komedie"

LOL!

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Ja lach me maar uit

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

De term Groot geworden door klein te blijven, daar wil ik het even over hebben. Ondertussen zijn er namelijk al zo'n 2000 gebruikers, dat is heel leuk natuurlijk maar:

- er zijn er een aantal die niet meer actief zijn

- er zijn er een aantal die maar 1 keer wat stemmen hebben geplaatst en daarna nooit meer zijn komen opdagen

- er zijn er een aantal die goeie films omlaag komen stemmen of slechte films juist omhoog willen stemmen.

Mijn vraag is nu: Kun je niet een regeling treffen die ervoor zorgt dat je na een bepaalde tijd inactief geweest te zijn automatisch uitgeschreven bent als member.

Het gaat mij er vooral om die mensen die naar mijn idee zo maar wat stemmen komen plaatsen. Kijk als een gebruiker hier gedurende een respectabel tijd actief is geweest, en een mooie lijst heeft opgebouwd van stemmen dan mag deze persoon wat mij betreft voor altijd in de database blijven.

Mijn bedoeling is duidelijk toch? Ik kan het nu namelijk niet zo goed omschrijven, eigenlijk bedoel ik gewoon: "Kunnen we die fraudeurs niet wegkrijgen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

in het kort: nee

Ik ben blij met alle bezoekers, ook met de mensen die hier slechts af en toe stemmen.

Ik wil het gebruik van de site zo laagdrempelig mogelijk maken, en daar hoort het inactief maken van users (als ze een tijdje niet langs komen) zeker niet bij. Er zijn zat sites waar ik slechts af en toe iets bijdraag, en soms maanden niet. imdb bijvoorbeeld. Als zij ineens gaan zeggen "sorry Jordy maar we moeten je niet meer, en we hebben al je stemmen van vorige jaren verwijderd" zou ik me op m'n zachts gezegd toch wel enigzins beledigd voelen.

En verder vind ik de hoeveelheid users, stemmen en berichten die hier geplaatst zijn nog steeds een leuke beloning voor alle moeite die ik in de site heb gestopt. Jammer voor vaste kliek-mensen die het fijner zouden vinden om klein te blijven, maar van mij mogen de aantallen gebruikers nog wel een tijdje stijgen. Zie nog regelmatig op bv. Fok, of nl.kunst.film veel langere en/of diepere discussies bij een film dan hier. En OOIT zullen we al die mensen hier krijgen :evil

Als mensen écht frauderen treden we op (meerdere users aanmaken, de hele top 100 omlaag stemmen, enz). Als iemand toevallig eens wat hoge of lage stemmen plaatst bij films niet. De lage stemmers worden wel weer gecompenseerd door de hoge, helemaal bij een groter aantal stemmen. En elke film heeft last van corrigerende stemmen, dus in totaal hebben deze mensen geen invloed.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Jordy schreef:

in het kort: nee

Ik had niets anders verwacht

Als zij ineens gaan zeggen "sorry Jordy maar we moeten je niet meer, en we hebben al je stemmen van vorige jaren verwijderd" zou ik me op m'n zachts gezegd toch wel enigzins beledigd voelen.

Daar pleit ik ook niet voor, ik wil eigenlijk alleen ervoor zorgen dat mensen die hier komen om te etteren wegblijven, stel dat Petey ofz hier nu nooit meer komen zal, dan mogen zijn stemmen zeker blijven staan, daar ben ik het helemaal mee eens.

En verder vind ik de hoeveelheid users, stemmen en berichten die hier geplaatst zijn nog steeds een leuke beloning voor alle moeite die ik in de site heb gestopt

Ook daar heb je volkomen gelijk in.

Als mensen écht frauderen treden we op (meerdere users aanmaken, de hele top 100 omlaag stemmen, enz).

Toch mag je hierin van mij nog een stuk strenger worden, ik ga geen voorbeelden noemen, nou vooruit 1tje dan: 0,5 voor Donnie Darko van Ark? Come on man, zo iemand wil je hier toch niet?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dus je bent voor een regel: mensen die een 0.5 geven aan films die gemiddeld boven een 3.5 staan moeten gebanned worden?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

hmmm...dan houden we dondersweinig over

maar ik snap wel wat mik bedoelt. voorbeeldje die sratch666 met z'n 0,5 bij black hawk down en dat debiele berichtje...daar zit je toch niet op te wachten of wel?

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

ter illustratie:

Hallo i'm back!!!!!!!!! you don't known wow i am????????¿¿¿¿¿¿¿¿¿ i tell you i'm sratch back on the track!!!!!!!!!!. hier volgt mijn kritiek!!!!!!!! deze keer op black hawk down of hoe je het ook spelt. ik heb deze film gezien is samenzijn met narva77 en andere maten die vonden het wel een leuke komische film die grappig in elkaar was gezet. ik dacht het er mijne van en vond het een slap aftreksel van van mary poppins (jaren 60) met die anmatie beelden en dan ook nog die afstand bestuurbare helikoptertjes (alla thunder birds) maakte het helemaal triest oftewel in mijn ogen een waardeloze film!!!!!!!!!!!!!!

Greeting's Sratch6666

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

tovenaar wrote:

Ja lach me maar uit

Niet de bedoeling je boos te maken of uit te lachen, tovenaar, maar ik vond Jordy's antwoord gewoon erg grappig.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

cornelis wrote:

Niet de bedoeling je boos te maken of uit te lachen, tovenaar, maar ik vond Jordy's antwoord gewoon erg grappig.

Ik voelde me ook niet beledigd hoor Cornelis, maar ik dacht als ik reageer op een bericht van jou, dan hoef ik er geen ";)" achter te zetten, toch?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hobbes wrote:

maar ik snap wel wat mik bedoelt.

maar probeer dat eens te vertalen naar iets waar ik iets mee kan... dat was mijn point. Ik kan niet "at random" mensen gaan bannen alleen omdat bepaalde beoordelingen wat vreemd zijn

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Het spijt me Jordy, ik kan het ook niet voor je vertalen. Misschien was dit meer iets voor in het flame-topic. Kon ik daar lekker mijn frustraties uiten. Je voorkomt het toch niet dat "zulke" mensen deze site blijven bezoeken...

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

tovenaar wrote:

ik dacht als ik reageer op een bericht van jou, dan hoef ik er geen ";)" achter te zetten, toch?

Je hebt gelijk. Maar er stond nu en niet en toen nam ik het zekere voor het onzekere....

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Sorry Cor, zal je niet meer jennen

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Nog wat, als iemand echt 'boos' zou zijn, zou die helemaal geen smilie gebruiken denk ik. Ook geen . Dus maak je geen zorgen Cornelis

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Mik wrote:

- er zijn er een aantal die goeie films omlaag komen stemmen of slechte films juist omhoog willen stemmen.

Maar met de actie van het minimum aantal stemmen voor de top 100 wordt de invloed van een enkele (lage of hoge) stem steeds kleiner.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Jordy wrote:

Zie nog regelmatig op bv. Fok, of nl.kunst.film veel langere en/of diepere discussies bij een film dan hier.

Oh, dan moet ik daar maar eens gaan kijken.

hans vd togt

• 336 messages
  • 630 votes

waardeeloos

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zavo schreef:

(quote)

Oh, dan moet ik daar maar eens gaan kijken.

als je maar snel weer terugkomt

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Jordy schreef:

Zie nog regelmatig op bv. Fok, of nl.kunst.film veel langere en/of diepere discussies bij een film dan hier.

Tot ziens Jordy

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

geregeld is niet hetzelfde als "vaker"

narva77 (crew films)

• 12734 messages
  • 6540 votes

Ben weer terug, die andere sites bevielen me niks

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Ik weet niet zeker of we de discussie eerder hebben gehad.

Maar kan bij films op TV ook de Duitse zender worden meegenomen wanneer het om een originele Duitstalige film gaat.

Zo zijn deze week In Weiter Ferne, So Nah! en Das Leben ist eine Baustelle op de TV en zou ik t fijn vinden als ik dat ook op MovieMeter zou kunnen zien.

Let wel! Het gaat me alleen om originele Duitstalige films en niet om die tientallen nagesynchroniseerden.

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

Mijn steun heb je.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.