- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik denk dat duitstalige films slechts voor een deel van de bezoekers interessant zijn (net als nagesynchroniseerde films, of films op vtm of tcm). Meldingen van dit soort films mogen als berichtje bij de films gezet worden. Tenzij je hele overzichten plaatst ("alle VTM films deze week" bv), dan open je een forum-topic.
Ik denk dat ik hier bij ga blijven
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
ik denk dat duitstalige films slechts voor een deel van de bezoekers interessant zijn
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik denk dat er meer mensen Engels spreken dan Duits
(maar goed wie weet ben ik over te halen dus kom maar met die argumenten
)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
De meesten van ons wonen dichter bij Duitsland dan Groot Brittanië. 
Er staan 3 Duitse films in de top 100 !
Er staan 3 Duitse films in de tip 100 !
En achter Fight Club zie ik ook ineens Duitsland staan. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Weet iemand misschien welke teletext pagina t op duitsland is voor ondertiteling?
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ik denk dat er genoeg mensen zijn in Nederland die in voldoende mate in staat zijn een Duitstalige film zonder ondertitels te volgen.
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Ik vind t wel een goed idee Duits gesproken films die op de Duitse TV te komen erbij te zetten. Dat is dan voor mij misschien eens een reden om die nooit gebruikte zender eens op te zetten. Maar ik zou het wel houden bij de wat meer relevante en interessante films (en ja...wie bepaalt dat?
) Het barst op de Duitse TV namelijk van de TV- en middelmatige filmpjes die zo in een krimi-serie hadden gepast.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
[reactie op bericht van BoordAppel]
Pagina 150.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
veel duitse films worden geloof ik in stereo uitgezonden. op het ene kanaal in het duits, op het andere kanaal in engels.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
maar er zijn ook zat mensen die films op TRT of MBC kunnen volgen... moeten die ook in het lijstje komen?
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
TRT is maar erg beperkt te ontvangen geloof ik. Ik dacht altijd dat de Duitse TV zo'n beetje in heel Nederland te ontvangen is, ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan dat dat misschien niet zo is
In dat geval heeft het inderdaad minder nut om het op de site te zetten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Ik ontvang die Duitse zenders al sinds mensenheugenis en ik kan het Duits prima verstaan.
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
Zelfde geld voor mij, denk dat je het echter beperkt moet houden tot de Duitse 'publieke' zenders, ARD, ZDF en WDR.
Dit zijn ook de zenders die regelmatig de betere Duitse (Duitstalige) films uitzenden en het meest beschikbaar zijn in Nederland.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Welkom terug op MovieMeter. Je bent op dit moment ingelogd als BoordAppel. Mocht dit niet juist zijn, klik dan even op "log uit" in het linkermenu.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/local/psa/home/vhosts/moviemeter.nl/httpdocs/welcome.php on line 128
Er zijn 24 gasten aanwezig. Ons nieuwste lid is laura 2000.
Is weer ns wat anders dan t gebruikelijke welke-mensen-zijn-dr-online bericht.
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Haha! Ik wilde net precies dezelfde opmerking maken. Nou, bij deze dus!
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/local/psa/home/vhosts/moviemeter.nl/httpdocs/welcome.php on line 128

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik heb dat "vechtpartijen in bioscopen"-topic verwijderd. Voor algemene bios-ergernissen is al een topic en maatschappelijke problemen bediscusseer je maar op andere sites
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Wat was er zo schokkend aan die draad? En waarom istie dan niet verplaatst naar dat zogenaamde ergenis topic?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Niets schokkends, maar ik heb geen zin in discussies over allochtonen op deze site. Door één of twee mensen ging die discussie wel een beetje die kant op. Vandaar.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ze waren trouwens naar 8 Mile geweest, dus het is duidelijk dat het allemaal de schuld was van Eminem en die is blank 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Sjonge, ik mag er toch wel een geintje over maken...
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
ik heb dat "vechtpartijen in bioscopen"-topic verwijderd. Voor algemene bios-ergernissen is al een topic en maatschappelijke problemen bediscusseer je maar op andere sites
Het topic ging ook niet over allochtonen, maar over wantoestanden in bioscopen.. had dan alleen de betreffende berichten waar je het over hebt verwijderd.... discussie had nl. zeker inhoud!
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
dit riekt wel heel erg naar censuur... een forum is er toch voor bedoeld om over bepaalde zaken te discussieren... erg kinderachtig, want in het topic stond nauwelijks iets wat niet door de beugel zou kunnen.... jammer!
Het topic ging ook niet over allochtonen, maar over wantoestanden in bioscopen.. had dan alleen de betreffende berichten waar je het over hebt verwijderd.... discussie had nl. zeker inhoud!
[change subject] Hoe kun je de PM's snel verwijderen ? 24 pagina's doorbaggeren vind ik geen optie hoor.
[/change subject]
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
FK waarom regel jij nou al je afspraakjes via MM ?
Ik heb maar 5 pagina's ofzo..
.
Even serieus..de verwijderknop aan de linkerkant naast de PM misschien ?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
FK waarom regel jij nou al je afspraakjes via MM ?
Ik heb maar 5 pagina's ofzo..
.
Even serieus..de verwijderknop aan de linkerkant naast de PM misschien ?
Ik verbeter teveel films en ben te lui om die berichten meteen te verwijderen....
Ik ben ook liever constructief bezig hoor 
Nee dat duurt toch te lang die linkerkant naast de PM, omdat je weer in een hele andere pagina terecht komt.
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
Of Jordy lief aankijken of 10 minuten van je tijd reserveren..ben bang dat het op het laatste uitdraait
.
Overigens kan je mij niet het bos insturen met je 'ik verbeter veel films-smoes'..ik weet wel beter
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dit riekt wel heel erg naar censuur...
Ik zeg niet dat bepaalde meningen niet gegeven mogen worden, ik zeg dat bepaalde discussies hier niet gevoerd mogen worden. Geloof niet dat dat censuur is. En ach, al zou dat wel zo zijn...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoe kun je de PM's snel verwijderen ?
via de "Klik hier om al je ontvangen berichten te verwijderen."-link 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.