- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Ik zeg niet dat bepaalde meningen niet gegeven mogen worden, ik zeg dat bepaalde discussies hier niet gevoerd mogen worden. Geloof niet dat dat censuur is. En ach, al zou dat wel zo zijn...
Sorry Agony, maar die berichten die gewist zijn vind ik wel goed. We hoeven op een filmsite geen maatschappelijke problemen uit den treuren te bespreken; en ik vond de discussie erg de verkeerde kant opgaan. (niet tegen jou gericht overigens)
Jullie hebben ook wel gelijk. Was waarschijnlijk ook wat geirriteerd, omdat het me juist zelf overkomen is en hier graag mijn mening over kwijt wilde en graag de mening van anderen hierover wilde horen....
NERD
-
- 1720 messages
- 1432 votes
Jordy, is het niet logischer om de meest recente datum bovenaan te hebben staan aan de rechterkant bij de bioscoop releases.
Boviendien valt zoals het nu is ook bijna de gehele "13 februari" (de meest recente) lijst buiten beeld met een lagere resolutie.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ikzelf vind het juist wel fijn dat nog steeds de releases van een paar weken geleden in beeld staan. Zo word ik er elke keer weer aan herinnert welke films ik nog moet kijken voor ze weer uit de bios verdwijnen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jordy, is het niet logischer om de meest recente datum bovenaan te hebben staan aan de rechterkant bij de bioscoop releases.
wat zouden jullie er van vinden als dat hele rechterframe weggehaald zou worden??
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
wat zouden jullie er van vinden als dat hele rechterframe weggehaald zou worden??
Geen problemen mee, als er maar wel een "mainframe" alternatief komt.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Lijkt mij een goed idee; ik gebruik het toch nooit.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
da's inderdaad een idee waar ik mee loop. Rechterframe weg, middenframe breder, als je op "film", "bios" of "video" klikt een tussenpagina/overzicht in het middenframe
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
van mij mag die rechterframe blijven staan. ik vind het symmetrische aspect van deze site juist wel mooi... en ik gebruik de rechterframe graag.
misschien een poll openen hierover?
NERD
-
- 1720 messages
- 1432 votes
Nee niet weg!! Ik gebruik hem wekelijks!
Het enige dat ik bedoelde is de volgorde veranderen van het rechter menu...... 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Van mij mag de rechterkolom ook weg. 't is toch eigenlijk een overbodige optie, de bioscoopreleases zijn namelijk ook via de linkerkolom op te roepen.
En als het middelste frame hierdoor groter wordt lijkt me dit alleen maar positief. Hoef je minder te scrollen omdat er meer tekst tegelijk in beeld komt enzo 
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
Sommige Aziatische namen zijn 'verkeerd'.
Bijvoorbeeld: Chow Yun-fat / Yun-fat Chow
Elke variant krijgt iets van 10 verschillende results bij de search.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
...dus zouden we het zeer op prijs stellen als iemand even de moeite zou nemen de boel te corrigeren via de corrigeer functie 
jackie
-
- 3084 messages
- 10440 votes
Sommige Aziatische namen zijn 'verkeerd'.
Bijvoorbeeld: Chow Yun-fat / Yun-fat Chow
Elke variant krijgt iets van 10 verschillende results bij de search.
Ik heb Chow Yun-fat veranderd in Yun-fat Chow zoals op imdb staat
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het forum is vanaf nu ook doorzoekbaar. Als het niet werkt hoor ik het wel weer 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Dank voor de implementatie daarvan, Jordy!
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Ik meen me te herinneren dat er ergens een topic was over de oscar-uitreiking cq voorspellingen. Iemand een idee waar dat topic staat, want ondanks de nieuwe zoekfunctie kan ik 'm nog niet vinden.
gremlin gizmo
-
- 111 messages
- 0 votes
Zet eens garbage spail kids op de site
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
jaaa !! garbage pail kids!!! *snif* daar ging m'n geld toen ik 10 was
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
kijk hier eens, kos!
Thankx Emdee 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik geloof dat ik toch echt oud begin te worden.
Die garbage pail kids zeggen me dus echt helemaal niets. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
ik ben ongeveer net zo oud als jordy en het zegt mij ook helemaal niets. 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
jawel! garbage pail kids...nostalgie! kon je destijds in het snoepwinkeltje kopen. Die werden door de godsdienstleraar verboden op school 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
jawel! garbage pail kids...nostalgie! kon je destijds in het snoepwinkeltje kopen. Die werden door de godsdienstleraar verboden op school 
Da! Bij de Drop Inn, daar kon je een mandje pakken, die volgooien met snoep (voornamelijk die superzoute fly paper-dingen en de Garbage Pail Kids-kauwgum). Ging mijn hele zakgeld aan op!
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
Erg vreemd. Het kan aan mijn computer liggen, maar ik kan niet mijn stem verwijderen. Ik had per ongeluk op Once Upon a Time gestemd, maar dit was nie de bedoeling. Ik wil hem nu verwijderen, maar dat lukt niet. Ik kan ook niet mijn stem meer verhogen of verlagen...heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
welke Once Upon a Time?? en geen idee eerlijk gezegd waar het aan ligt...
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Had ik laatst ook, kon ook geen stem verwijderen. Tip: stuur een vriendelijk berichtje naar Kappeuter 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja ik wil het dus ook wel doen maar nu is me niet duidelijk welke film het precies is...
en hebben meer mensen dit? anders is er echt iets mis
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.